Gå til innhold

Hvor er nick og morsan?


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    14

  • cathlin

    8

  • frosken

    7

  • Axcia

    7

Mest aktive i denne tråden

... og hvor er alle de andre akkurat nå jeg har tid til å surre litt rundt på dol. Folk bør da skjønne at de skal underholde oss, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og hvor er alle de andre akkurat nå jeg har tid til å surre litt rundt på dol. Folk bør da skjønne at de skal underholde oss, ikke sant?

Jeg er veldig klar for underholdning!

Og hvor er flyfly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for underholdning!

Og hvor er flyfly?

Flyfly steker sikkert medisterkaker - hun pleier å være litt forsinket i forbindelse med julen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyfly steker sikkert medisterkaker - hun pleier å være litt forsinket i forbindelse med julen ;-)

''Flyfly steker sikkert medisterkaker - hun pleier å være litt forsinket i forbindelse med julen ''

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyfly steker sikkert medisterkaker - hun pleier å være litt forsinket i forbindelse med julen ;-)

Kjedelig kjedelig.

Da får jeg laste ned alle filene jeg trenger fra fronter. Jeg kommer til å savne et av de fagene jeg hadde i år. Kanskje jeg må melde meg opp i det en gang til for kosen sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig kjedelig.

Da får jeg laste ned alle filene jeg trenger fra fronter. Jeg kommer til å savne et av de fagene jeg hadde i år. Kanskje jeg må melde meg opp i det en gang til for kosen sin del.

''Kanskje jeg må melde meg opp i det en gang til for kosen sin del.''

Hmmmm .... _nå_ begynner jeg å bli litt bekymret for om du er ved dine fulle fem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kanskje jeg må melde meg opp i det en gang til for kosen sin del.''

Hmmmm .... _nå_ begynner jeg å bli litt bekymret for om du er ved dine fulle fem?

Foreleseren var så flink og hyggelig. Jeg har lyst til å bli doktor i faget hans. Tror du jeg blir det hvis jeg tar det ene faget mange ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prust sitter i svigermors sofa og dol'er og spiser twist :-)

33,33% av ungene sover, 33,33% ligger rolig i senga og spiller trolig på mobilen, mens 33,33% kommer inn omtrent hvert tiende minutt og sier fra om at h*n ikke sover ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prust sitter i svigermors sofa og dol'er og spiser twist :-)

33,33% av ungene sover, 33,33% ligger rolig i senga og spiller trolig på mobilen, mens 33,33% kommer inn omtrent hvert tiende minutt og sier fra om at h*n ikke sover ;-)

Du har beskrevet 99.99 % av ungene. Hva med de resterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prust sitter i svigermors sofa og dol'er og spiser twist :-)

33,33% av ungene sover, 33,33% ligger rolig i senga og spiller trolig på mobilen, mens 33,33% kommer inn omtrent hvert tiende minutt og sier fra om at h*n ikke sover ;-)

Bra at du holder oss oppdatert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at du holder oss oppdatert:-)

Jepp.

Viktig å dele viktige ting som skjer i løpet av dagen :-)

I dag har jeg (etter å ha sovet dårlig fordi minstemor kom inn til oss og sov i vår seng hele natta pga et vondt bein og dermed ble det veldig trangt) stått opp seint, spist frokost, sett på Mr Bean på TV, lagt på plass litt tøy, fått ungene ut i snøen, og spist sirupssnipper og drukket tynn svigermorkaffe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for underholdning!

Og hvor er flyfly?

Flyfly holder fortet i selskap med rettebunken mens kjæreste og Guttunge er på handletur.

I går gjorde jeg unna årets familietragedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyfly er FØDT litt forsinka.

''Flyfly er FØDT litt forsinka.''

Huff og huff... det er jammen ikke lett å være født med slike begrensninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyfly holder fortet i selskap med rettebunken mens kjæreste og Guttunge er på handletur.

I går gjorde jeg unna årets familietragedie.

Hehe, den tok jeg første juledag:-)

Jeg skulle spurt deg om noe matgreier, men kan ta det på nyåret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyfly holder fortet i selskap med rettebunken mens kjæreste og Guttunge er på handletur.

I går gjorde jeg unna årets familietragedie.

''Flyfly holder fortet i selskap med rettebunken mens kjæreste og Guttunge er på handletur.

''

Hva gjør Jentunge? Hvis hun skulle ha ønsket seg votter, hvilke farger tror du hun da ville ha likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Viktig å dele viktige ting som skjer i løpet av dagen :-)

I dag har jeg (etter å ha sovet dårlig fordi minstemor kom inn til oss og sov i vår seng hele natta pga et vondt bein og dermed ble det veldig trangt) stått opp seint, spist frokost, sett på Mr Bean på TV, lagt på plass litt tøy, fått ungene ut i snøen, og spist sirupssnipper og drukket tynn svigermorkaffe :-)

''drukket tynn svigermorkaffe''

Du må da ta kontrollen over kaffebryggingen! Vær på tilbudssiden og løp til hver gang kaffe er på gang;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...