Gå til innhold

Hvor er nick og morsan?


cathlin

Anbefalte innlegg

Flyfly holder fortet i selskap med rettebunken mens kjæreste og Guttunge er på handletur.

I går gjorde jeg unna årets familietragedie.

''I går gjorde jeg unna årets familietragedie.''

Fortell gjerne! Jeg trenger noe å le av, her jeg sitter med diagnosen influensa. Jeg kjeeeeeder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    14

  • cathlin

    8

  • frosken

    7

  • Axcia

    7

Mest aktive i denne tråden

''I går gjorde jeg unna årets familietragedie.''

Fortell gjerne! Jeg trenger noe å le av, her jeg sitter med diagnosen influensa. Jeg kjeeeeeder meg...

Det var overraskende lite juicy som forekom i år. Antagelig fordi jeg skulka den virkelige familietragedien; 1. juledag hos Fatter.

At Guttungen ikke er nært forspist på ribbe, overrasker meg. (Hans livrett!) Datra er småforkjøla og klager over vondt i øret. Ellers intet nytt under solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Flyfly holder fortet i selskap med rettebunken mens kjæreste og Guttunge er på handletur.

''

Hva gjør Jentunge? Hvis hun skulle ha ønsket seg votter, hvilke farger tror du hun da ville ha likt?

Alt annet enn rosa. Gjerne blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''drukket tynn svigermorkaffe''

Du må da ta kontrollen over kaffebryggingen! Vær på tilbudssiden og løp til hver gang kaffe er på gang;-)

Jeg synes prust samtidig skal ta initiativet til litt vindusvask hos Svigermor. En kommentar av typen "Jeg ser du ikke rakk stuevinduene før jul", vil gjøre susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overraskende lite juicy som forekom i år. Antagelig fordi jeg skulka den virkelige familietragedien; 1. juledag hos Fatter.

At Guttungen ikke er nært forspist på ribbe, overrasker meg. (Hans livrett!) Datra er småforkjøla og klager over vondt i øret. Ellers intet nytt under solen.

*hehe* Jeg ser for meg at faren din er en fornøyelig type, litt lik deg?

Jeg synes du kan fortelle noe fra tidligere selskaper, fordi du skriver knakende bra og underholdende. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den tok jeg første juledag:-)

Jeg skulle spurt deg om noe matgreier, men kan ta det på nyåret:-)

Jeg sitter og lurer på hvor jeg får tak i økologiske, ukrydra kyllingklubber fra Holte Gård. Mine to nærmeste butikker var utsolgt.

Hvilke i-landsproblemer jeg sliter med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes prust samtidig skal ta initiativet til litt vindusvask hos Svigermor. En kommentar av typen "Jeg ser du ikke rakk stuevinduene før jul", vil gjøre susen!

*LOL* Da blir det topp stemning i vest! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og lurer på hvor jeg får tak i økologiske, ukrydra kyllingklubber fra Holte Gård. Mine to nærmeste butikker var utsolgt.

Hvilke i-landsproblemer jeg sliter med...

Og jeg lurer på hvor jeg får kjøpt bittesmå marshmallows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* Jeg ser for meg at faren din er en fornøyelig type, litt lik deg?

Jeg synes du kan fortelle noe fra tidligere selskaper, fordi du skriver knakende bra og underholdende. :-D

Takk :)

Fatter er en slik fyr som jeg må holde meg langt unna visse temaer for small talk. Derfor kan det bli litt kjedelig for min kjære å høre snikksnakk om gamle dager noen ganger. Dette er et av de temaene man kan samtale om uten at det blir dårlige diskusjoner. Områdene politikk, kjønnsroller, kvinneidrett, generelle samfunnsbetraktninger, kulturforskjeller og innvandring holder jeg meg klokellig unna - det er nesten som sør og Nord & ned her inne. Mitt ultimate argument, når han driver meg til vanvidd med sine sylskarpe samfunnsbetraktninger, er at det er enda godt det bare er jeg som har stemmerett av oss to...

I går klarte han seg tålelig bra, kun med en slengbemerkning om den noe generelle kategorien "kvinnlige sjefer".

Til gjengjeld måtte jeg sitte og lytte til hans selvskryt om trening. Han er i usedvanlig god form, noe han er veldig opptatt av å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Fatter er en slik fyr som jeg må holde meg langt unna visse temaer for small talk. Derfor kan det bli litt kjedelig for min kjære å høre snikksnakk om gamle dager noen ganger. Dette er et av de temaene man kan samtale om uten at det blir dårlige diskusjoner. Områdene politikk, kjønnsroller, kvinneidrett, generelle samfunnsbetraktninger, kulturforskjeller og innvandring holder jeg meg klokellig unna - det er nesten som sør og Nord & ned her inne. Mitt ultimate argument, når han driver meg til vanvidd med sine sylskarpe samfunnsbetraktninger, er at det er enda godt det bare er jeg som har stemmerett av oss to...

I går klarte han seg tålelig bra, kun med en slengbemerkning om den noe generelle kategorien "kvinnlige sjefer".

Til gjengjeld måtte jeg sitte og lytte til hans selvskryt om trening. Han er i usedvanlig god form, noe han er veldig opptatt av å snakke om.

''Mitt ultimate argument, når han driver meg til vanvidd med sine sylskarpe samfunnsbetraktninger, er at det er enda godt det bare er jeg som har stemmerett av oss to...''

Med mindre han er umyndiggjort så har han stemmerett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Fatter er en slik fyr som jeg må holde meg langt unna visse temaer for small talk. Derfor kan det bli litt kjedelig for min kjære å høre snikksnakk om gamle dager noen ganger. Dette er et av de temaene man kan samtale om uten at det blir dårlige diskusjoner. Områdene politikk, kjønnsroller, kvinneidrett, generelle samfunnsbetraktninger, kulturforskjeller og innvandring holder jeg meg klokellig unna - det er nesten som sør og Nord & ned her inne. Mitt ultimate argument, når han driver meg til vanvidd med sine sylskarpe samfunnsbetraktninger, er at det er enda godt det bare er jeg som har stemmerett av oss to...

I går klarte han seg tålelig bra, kun med en slengbemerkning om den noe generelle kategorien "kvinnlige sjefer".

Til gjengjeld måtte jeg sitte og lytte til hans selvskryt om trening. Han er i usedvanlig god form, noe han er veldig opptatt av å snakke om.

*humrer* Takk!

Vi endre alltid opp med sånne diskusjoner i sammenkomster i svigerslekta. Jeg prøver klokelig å holde kjeft, men jeg har et par svigerinner som alltid klarer å fyre opp sin far. Det gjelder både politikk, sport, muslimer (!) omg, priser på ting (de teller ører, ikke kroner, det er heller ikke så viktig å skille på bagateller og verdensproblemer)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "Umyndig" mor?

''Mitt ultimate argument, når han driver meg til vanvidd med sine sylskarpe samfunnsbetraktninger, er at det er enda godt det bare er jeg som har stemmerett av oss to...''

Med mindre han er umyndiggjort så har han stemmerett...

Min mor har ikke stemmerett, hun har et annet statsborgerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Mitt ultimate argument, når han driver meg til vanvidd med sine sylskarpe samfunnsbetraktninger, er at det er enda godt det bare er jeg som har stemmerett av oss to...''

Med mindre han er umyndiggjort så har han stemmerett...

Det finnes andre begrensninger, f.eks. statsborgerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har ikke stemmerett, hun har et annet statsborgerskap...

Jeg tror nok flyflys pappa er norsk stasborger. Men jeg er ikke 100% sikker forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Fatter er en slik fyr som jeg må holde meg langt unna visse temaer for small talk. Derfor kan det bli litt kjedelig for min kjære å høre snikksnakk om gamle dager noen ganger. Dette er et av de temaene man kan samtale om uten at det blir dårlige diskusjoner. Områdene politikk, kjønnsroller, kvinneidrett, generelle samfunnsbetraktninger, kulturforskjeller og innvandring holder jeg meg klokellig unna - det er nesten som sør og Nord & ned her inne. Mitt ultimate argument, når han driver meg til vanvidd med sine sylskarpe samfunnsbetraktninger, er at det er enda godt det bare er jeg som har stemmerett av oss to...

I går klarte han seg tålelig bra, kun med en slengbemerkning om den noe generelle kategorien "kvinnlige sjefer".

Til gjengjeld måtte jeg sitte og lytte til hans selvskryt om trening. Han er i usedvanlig god form, noe han er veldig opptatt av å snakke om.

Tok dere en runde på temaet "diabetes"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...