Gå til innhold

Hvor er nick og morsan?


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og lurer på hvor jeg får tak i økologiske, ukrydra kyllingklubber fra Holte Gård. Mine to nærmeste butikker var utsolgt.

Hvilke i-landsproblemer jeg sliter med...

Aner ikke, men det høres veldig godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    14

  • cathlin

    8

  • frosken

    7

  • Axcia

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg sitter og lurer på hvor jeg får tak i økologiske, ukrydra kyllingklubber fra Holte Gård. Mine to nærmeste butikker var utsolgt.

Hvilke i-landsproblemer jeg sliter med...

''Jeg sitter og lurer på hvor jeg får tak i økologiske, ukrydra kyllingklubber fra Holte Gård. Mine to nærmeste butikker var utsolgt.''

Her også! Det var litt (ilands-)krise for jeg orker ikke Prior etter å ha fått smaken på økologisk kylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok dere en runde på temaet "diabetes"?

Nei, verken det eller andre livsstilsykdommer denne gangen. Men hofteoperasjonen hans kommer til å gå som en drøm, siden han er så godt trent. Dette til informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg sitter og lurer på hvor jeg får tak i økologiske, ukrydra kyllingklubber fra Holte Gård. Mine to nærmeste butikker var utsolgt.''

Her også! Det var litt (ilands-)krise for jeg orker ikke Prior etter å ha fått smaken på økologisk kylling.

:D Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men det høres veldig godt ut!

Det er veldig godt! De skal krydres med masse five spice og steikes. Anbefales. Ser ut som at jeg kanskje har en unnskyldning for å ta en tur til Mathallen i morra! Har du vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig godt! De skal krydres med masse five spice og steikes. Anbefales. Ser ut som at jeg kanskje har en unnskyldning for å ta en tur til Mathallen i morra! Har du vært der?

Five spice, er det en krydderblanding man får kjøpt? Det må prøves.

Jeg marinerer dem i honning, sitron og olje. Det er også nyydelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig godt! De skal krydres med masse five spice og steikes. Anbefales. Ser ut som at jeg kanskje har en unnskyldning for å ta en tur til Mathallen i morra! Har du vært der?

Nei, men jeg hører rykter om at det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''drukket tynn svigermorkaffe''

Du må da ta kontrollen over kaffebryggingen! Vær på tilbudssiden og løp til hver gang kaffe er på gang;-)

Men hun lager alltid kaffe før jeg har tenkt tanken på kaffe... Det er alltid kaffe på kanna...

Men en gang i dag smuglet jeg oppi litt ekstra kaffepulver mens trakteren holdt på å trakte.

Hun er en sånn type som gjør alt ferdig lenge før det skal spises eller drikkes... Potetene og gulrøttene til dagens middag var ferdig skrelt i går ettermiddag, og middagen var ferdig klokka 13 i dag, men vi skulle ikke spise før ca halv fem ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes prust samtidig skal ta initiativet til litt vindusvask hos Svigermor. En kommentar av typen "Jeg ser du ikke rakk stuevinduene før jul", vil gjøre susen!

''Jeg synes prust samtidig skal ta initiativet til litt vindusvask hos Svigermor. En kommentar av typen "Jeg ser du ikke rakk stuevinduene før jul", vil gjøre susen!

''

Ha-ha :-) Tror jeg går for våpenhvile denne ferien.... !

Merker at hun blir sliten av å ha oss i hus, men jeg klarer nesten å bære over med henne og ikke la meg irritere over små og store innfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, verken det eller andre livsstilsykdommer denne gangen. Men hofteoperasjonen hans kommer til å gå som en drøm, siden han er så godt trent. Dette til informasjon.

''Men hofteoperasjonen hans kommer til å gå som en drøm, siden han er så godt trent. Dette til informasjon.

''

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...