Gå til innhold

Klump i kjeven


Gjest Solvetan

Anbefalte innlegg

Gjest Solvetan

Hei, jeg har i noen dager følt meg stiv i kjeven når jeg gaper og spiser også innimellom smerter. Jeg har trodd at det har komt fra nakken/skuldrene da jeg innimellom sliter med ømme og stive muskler i dette området. I dag oppdaget jeg en liten kul, ertestor, akkurat i kjevekrysset, eller hva det heter, akkurat ved siden av øret i ansiktet. Da ble jeg litt bekymret. Hva kan dette være? Kvinne 35 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke der ørespyttkjertelen befinner seg? Spyttstein/betennelse forekommer jo ofte i det området.

Det høres veldig betryggende ut. Håper du har rett og at ikke mine bekymringer er de riktige. Men vil jeg ikke få et svar fra en lege også, som jeg har skrevet til? Er ikke en ivrig bruker av denne siden, så vet ikke helt hvordan det virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig betryggende ut. Håper du har rett og at ikke mine bekymringer er de riktige. Men vil jeg ikke få et svar fra en lege også, som jeg har skrevet til? Er ikke en ivrig bruker av denne siden, så vet ikke helt hvordan det virker :)

Jeg var innom og googlet litt på dette, og det kan virke som det er noe sånt.

Du får svar fra lege hvis du har betalt for det, så det kommer nok:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom og googlet litt på dette, og det kan virke som det er noe sånt.

Du får svar fra lege hvis du har betalt for det, så det kommer nok:-)

Åh, nå kan jeg puste litt lettet ut til jeg får svar fra legen. Har før hatt en stein i spyttkjertel eller noe sånt, men det var inne i munnen under tungen. Snodige greier, men det var sikkert for 15 år siden minst. Tusen takk for at du tok deg bryet med å google det for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå kan jeg puste litt lettet ut til jeg får svar fra legen. Har før hatt en stein i spyttkjertel eller noe sånt, men det var inne i munnen under tungen. Snodige greier, men det var sikkert for 15 år siden minst. Tusen takk for at du tok deg bryet med å google det for meg :)

Da tyder det jo på at det er noe i den retningen der, i og med at tidligere "spyttsteinproblemer" er vanlig i denne sammenhengen.

Bare fint og kunne hjelpe deg:-) Det er aldri noe hyggelig og gå slik og gruble:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...