Gå til innhold

Instagram-spørsmål


Gjest instagram

Anbefalte innlegg

Gjest instagram

Hvis jeg har offentlig profil på IG, slik at alle kan se bildene mine, kan de også gå inn på de jeg følger/følges av og se deres profiler?

Jeg vil ha offentlig profil, men at kun ungene sine følgere kan se profilene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Hvis jeg har offentlig profil på IG, slik at alle kan se bildene mine, kan de også gå inn på de jeg følger/følges av og se deres profiler?''

Ja, hvis de også har åpne profiler så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest instagram

''Hvis jeg har offentlig profil på IG, slik at alle kan se bildene mine, kan de også gå inn på de jeg følger/følges av og se deres profiler?''

Ja, hvis de også har åpne profiler så.

Nei, de har private profiler. Vil bare være sikker på at det ikke er noen "lure bakveier" for hvem som helst til å se f.eks. bilder som jeg liker eller kommenterer. Evt. klikke seg inn på deres profil via følgerlista mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har private profiler. Vil bare være sikker på at det ikke er noen "lure bakveier" for hvem som helst til å se f.eks. bilder som jeg liker eller kommenterer. Evt. klikke seg inn på deres profil via følgerlista mi.

Jeg skjønner visst ikke hvem "de" du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest instagram

Jeg skjønner visst ikke hvem "de" du snakker om.

Kanskje jeg forklarte meg litt dårlig :-)

"De" = absolutt alle brukere som ikke er følgere eller følges av barna mine. Ungene har private profiler - og skal helst fortsette med det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg forklarte meg litt dårlig :-)

"De" = absolutt alle brukere som ikke er følgere eller følges av barna mine. Ungene har private profiler - og skal helst fortsette med det :o)

Andre brukere som følger dine unger kan se akkurat det samme som du ser når du følger dine unger.

Så lenge de har privat profil kan ikke f.eks jeg se hvem de følger, eller hvem som følger dem. Jeg får kun se tallene øverst som angir hvor mange bilder de har, hvor mange følgere de har, og hvor mange de selv følger.

Prøv å unfollow dem da vel, og finn ut selv hva du ser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

korush pakzad

...Hjelp:(

Jeg fikk en melding fra Instagram etter at jeg skulle poste en video, men det gikk ikke. Her er meldimgen: 

" We've removed the video you posted at 9:9 AM on July 24, 2017 because it included the following content:

TKO UCC 7: Bad Boyz: Horn vs. Potvin by Unspecified

If you have permission to share everything in the video including the audio, like the soundtrack or music, you can appeal the removal and have your video re-posted. Remember that people should only post videos they have the right to share."

Jeg sendte " appeal" og jeg kunne publisere videoen men jeg opplevde at antall visningen er så uvanlig lavere enn før. (ifølge min følgere og visninger fra før, fikk jeg minst 500 til 1000 visninger i første timene). men på denne videoen, fikk jeg bare 100 visninger etter 10 timer. 

Jeg fjernet videoen fordi jeg viste at noe er galt. Jeg sendte flere meldinger til Instagram om dette og fikk ingen svar. Neste dag, publiserte jeg en annen video uten copy rights problem!. Men på denne video fikk jeg også svært få visninger. 

Jeg tror at antall visninger og likerklikker på min instagram ble begrenset fra igår. (men alle videoene og bildene fra før, får visninger og likeklikker, helt normalt, og problemet er siden 24.july). Jeg vet ikke hva har skjed. Kan noen  hjelpe meg? 

Endret av korush pakzad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...