Gå til innhold

Ble latterliggjort


Gjest litenpenis

Anbefalte innlegg

Gjest litenpenis

Var på date, og vi ble enige om å ha sex. Da jeg kledde av meg, og hun så penisen min begynte hun å le. Hun sa hun aldri hadde sett en mindre penis. Jeg ble sinna og gikk, Er veldig deprimert nå. Jeg kan aldri stole på kvinner igjen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litenpenis

Hæ? Vær glad du ble kvitt den dama! Dette sier mye mer om henne enn om deg..... Du burde ledd av de rare puppene hennes!

Takk for oppmuntrende ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du liten penis? Eller var det sånn at dama synte den så veldig liten ut?

Jeg synes også det var dumt av henne å le av penisen din. Men det bør du bare heve deg over egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er IKKE størrelsen det kommer an på

Takk! Jeg var kanskje uheldig med henne.

''Jeg var kanskje uheldig med henne.

''

Det kan man si, ja. Jeg har vært i tre langvarige forhold, og kan si at av de tre var det ikke den med den minste penisen som var den dårligste elskeren. Heller tvert i mot.

Til gjengjeld skulle du sagt noe slikt som at jeg tenkte å kommentere rumpa di, men jeg er så høflig at jeg lot det være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der skal du ikke bry deg om. Det var utrolig dårlig gjort, og jeg håper og tror at de fleste kvinner har litt mer mellom øra enn denne.

De fleste velger menn ut i fra helt andre kriterier enn penisen. De aller fleste bryr seg ikke om størrelsen på penis, og de få som gjør det må gjerne få fortsette, så kan du velge og vrake blant alle de søte jentene der ute som liker deg for den du er.

Synes denne dama var helt lavmål, vær glad du ble kvitt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...