Gå til innhold

Rosa slalomklær?


Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Ville dere synes det var litt bimboaktig med knall rosa slalombukse og rosa lue på ei dame i siste halvdel av 40-åra?

Jakka og vottene er sorte. Endte opp med rosa bukse fordi det var den eneste buksa i min størrelse, men føler meg ikke helt vel og lurer på om jeg må bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    8

  • frosken

    3

  • Dorthe

    3

  • Mary Poppins

    3

Gjest Nickløsheletida

Jeg synes det høres ok ut. Regner med at ikke hjelmen er rosa også?

Jeg må nok bare innrømme at jeg ikke bruker hjelm, men det burde jeg sikkert. Egentlig skulle jeg polstre meg skikkelig i år før jeg begynte å kjøre. Det at jeg ikke tenkt på det mer, betyr ihvertfall at angsten etter bruddet er borte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok bare innrømme at jeg ikke bruker hjelm, men det burde jeg sikkert. Egentlig skulle jeg polstre meg skikkelig i år før jeg begynte å kjøre. Det at jeg ikke tenkt på det mer, betyr ihvertfall at angsten etter bruddet er borte :-)

På med hjelm!

Viktigere å bevare hjernen enn beinet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det hadde jeg i 1988, så det er sikkert kjempehot i dag :-D

(...men jeg ville ikke hatt det nå selv tror jeg....)

Huffda! ;)

Ja, jeg var skikkelig i tvil. Den eneste buksa som satt fint på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

På med hjelm!

Viktigere å bevare hjernen enn beinet;-)

Sant det :-) Må visst ut med mer penger da. Brukte nesten 10.000 i dag og da fikk jeg til og med avslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! ;)

Ja, jeg var skikkelig i tvil. Den eneste buksa som satt fint på meg.

Da beholder du den :) Jakke da? Hvilken farge er det på den? Samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Nei det er bare kult :-)

Ok, men du er jo så ung :-) Jeg tenker litt på alderen min vettu og når jeg også har langt lyst hår må jeg passe på at jeg ikke ser ut som ei som desperat prøver og se ung ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei, den er sort :-)

Kjør på du :) Men kjøp deg hjelm ;-) Jeg er ikke en du kommer til å se på sykkel med hjelm, men i slalombakken tør jeg ikke annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som kjører med bukser i knallfarger, vel?

Helrosa hadde nok blitt litt mye, men med jakke i "nøytral" farge spiller vel ikke buksefargen så stor rollle. Så lenge den ikke er noe i retning curlingbuksene (typen SE PÅ MEG!!!), tror jeg ikke folk har så mange regler for alpinbukser og alder?

Jeg hadde heller byttet ut lua (evt. tatt på hjelm) enn buksa, hvis den er perfekt ellers, men du er redd det blir litt høy rosafaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det er mange som kjører med bukser i knallfarger, vel?

Helrosa hadde nok blitt litt mye, men med jakke i "nøytral" farge spiller vel ikke buksefargen så stor rollle. Så lenge den ikke er noe i retning curlingbuksene (typen SE PÅ MEG!!!), tror jeg ikke folk har så mange regler for alpinbukser og alder?

Jeg hadde heller byttet ut lua (evt. tatt på hjelm) enn buksa, hvis den er perfekt ellers, men du er redd det blir litt høy rosafaktor.

''Så lenge den ikke er noe i retning curlingbuksene (typen SE PÅ MEG!!!)''

Neida, den er ikke det. Riktignok er det mer form på de klærne jeg kjøpte nå enn de jeg hadde. Jeg druknet i de gamle klærne mine og det var det jeg ikke likte med dem. Buksa er ikke åletrang og ekspiditøren mente at til og med denne så litt for stor ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Kjør på du :) Men kjøp deg hjelm ;-) Jeg er ikke en du kommer til å se på sykkel med hjelm, men i slalombakken tør jeg ikke annet..

Ok, jeg får kjøpe deg også, når jeg først fornyer alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første linken din virker ikke. Det er langt unna den siste linken. Jeg har kjøpt knall rosa (ikke babyrosa) bukse og lue og sort jakke ja. Men kanskje jeg bør bytte lua og heller satse på sort lue.

Hmm rart linken funker når jeg trykker på den

Uansett, jeg synes faktisk ikke det gjør noe om luen er rosa også men om du vil bytte den til sort er jo det greit..

Knallfarger er lov når det gjelder skiklær:) Hadde det vært en vanlig bukse så hadde jeg sagt nej!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...