Gå til innhold

Rosa slalomklær?


Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

''Jeg har en venninne som gikk på hodet i en bratt bakke (uten påkjørsel) som siden har brukt hjelm, men jeg lærte intet av hennes episode''

Vet ikke om du husker en tråd jeg hadde for lenge siden. Den handlet om sønnen min som ville ha en ny dyr hjelm. Det endte med at han fikk den hjelmen. Han falt i bakken og hjelmen sprakk. Det sier vel litt hvordan det kunne ha gått uten hjelmen. Nå kjører han brett da, gjør hopp og slikt, men alikevel. Jeg skal forresten lære meg brettkjøring nå, så jeg skal kjøpe meg hjelm ja.

Og min havnet på nevrokirurgen og fikk beskjed om at han sannsynligvis hadde fått både hjerneblødning og brukket ryggen hvis han ikke hadde hatt hjelm og ryggskjold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    8

  • frosken

    3

  • Dorthe

    3

  • Mary Poppins

    3

Gjest Nickløsheletida

Men kanskje Morten Abel har rosa bukse? Han har i alle fall gul og oransje. Men er like kjekk uansett, synes jeg. Sexy. Tagbar. Karismatisk.

''Sexy. Tagbar. Karismatisk''

LOL Enig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Og min havnet på nevrokirurgen og fikk beskjed om at han sannsynligvis hadde fått både hjerneblødning og brukket ryggen hvis han ikke hadde hatt hjelm og ryggskjold

Han har også ryggskjold og han har bestemt det selv. Jeg tenkte ikke over at det fantes en gang.

Jeg må nok bruke enda litt mer penger på utstyr og ikke bare tenke på og se fin ut i bakken, he he ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg priser meg lykkelig over at jeg fortsatt har beina godt plassert FØR midten av førtiåra :P

Pass deg nå - midten av førtiåra kommer før du får sukk for deg :-) Så gleden din blir kortvarig. Bedre å glede seg over ethvert stadium i livet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje Morten Abel har rosa bukse? Han har i alle fall gul og oransje. Men er like kjekk uansett, synes jeg. Sexy. Tagbar. Karismatisk.

Ja han er flott. Kunne vurdert han på mitt (imaginære) laminerte kort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass deg nå - midten av førtiåra kommer før du får sukk for deg :-) Så gleden din blir kortvarig. Bedre å glede seg over ethvert stadium i livet :-)

Jeje, åra flyr!! Jeg er fortsatt bare 42..... enn så lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg ville syntes det var kult og sprekt :)

På treningssenteret "mitt", er det mange på din alder, og som bruker slike fancy farger. Det synes jeg er stilig :)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeje, åra flyr!! Jeg er fortsatt bare 42..... enn så lenge :P

''Jeje, åra flyr!! Jeg er fortsatt bare 42..... enn så lenge

Jeg har ikke hatt noen store problemer med alderen frem til nå, men jeg må si at tallet_ FÆMTI_ skremmer vettet av meg! Fy fader, det er bare 3,5 år til. Jeg husker så godt 50-årsdagen til min mor og da var hun gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeje, åra flyr!! Jeg er fortsatt bare 42..... enn så lenge

Jeg har ikke hatt noen store problemer med alderen frem til nå, men jeg må si at tallet_ FÆMTI_ skremmer vettet av meg! Fy fader, det er bare 3,5 år til. Jeg husker så godt 50-årsdagen til min mor og da var hun gammel!

''Jeg har ikke hatt noen store problemer med alderen frem til nå, men jeg må si at tallet_ FÆMTI_ skremmer vettet av meg! Fy fader, det er bare 3,5 år til. Jeg husker så godt 50-årsdagen til min mor og da var hun gammel!''

*gulp* Måtte du si det der... Nå kom jeg til å tenke på min mors 50-årsdag og som du sier - da var hun jo gammel! Og det er ikke lenge til jeg er like gammel... Men jeg føler meg jo ikke en dag over 30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

''Jeg har ikke hatt noen store problemer med alderen frem til nå, men jeg må si at tallet_ FÆMTI_ skremmer vettet av meg! Fy fader, det er bare 3,5 år til. Jeg husker så godt 50-årsdagen til min mor og da var hun gammel!''

*gulp* Måtte du si det der... Nå kom jeg til å tenke på min mors 50-årsdag og som du sier - da var hun jo gammel! Og det er ikke lenge til jeg er like gammel... Men jeg føler meg jo ikke en dag over 30!

''*gulp* Måtte du si det der... Nå kom jeg til å tenke på min mors 50-årsdag og som du sier - da var hun jo gammel! Og det er ikke lenge til jeg er like gammel... Men jeg føler meg jo ikke en dag over 30!''

Trøster: Jeg husker min barneskolelærer som halvgammel. Fant ut i ettertid at hun var 26 da hun begynte som vår frøken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeje, åra flyr!! Jeg er fortsatt bare 42..... enn så lenge

Jeg har ikke hatt noen store problemer med alderen frem til nå, men jeg må si at tallet_ FÆMTI_ skremmer vettet av meg! Fy fader, det er bare 3,5 år til. Jeg husker så godt 50-årsdagen til min mor og da var hun gammel!

Er enig i at tallet 50 er skummelt... men da pleier jeg å tenke på ei jeg kjenner som ble 50 i år.... Hun ser ikke en dag eldre ut enn meg, så jeg kan ikke fatte at hun har nådd dette skumle tallet! :P

Som søstra mi sier - Hva er så ille med å bli eldre? Vennene våre følger jo etter uansett! Noe sant i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvem som bruker "rosafargen". Som her i en betydelig høyere alder, og i en mye modigere sammenheng enn trådstarter:-)

http://kjendis.no.msn.com/hollywood/helen-mirren-sjokkerte-med-rosa-h%C3%A5r#image=1

Synes hun er nydelig :-)

smaken er som baken...og trådstarter spurte hva vi syns og jeg sa hav JEG syns :-)

Jeg syns ikke damen med rosa hår er nydelig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smaken er som baken...og trådstarter spurte hva vi syns og jeg sa hav JEG syns :-)

Jeg syns ikke damen med rosa hår er nydelig heller.

''Jeg syns ikke damen med rosa hår er nydelig heller'' I grunnen veldig enig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror det kommer mer an på personen i de klærne enn klærne.

Jeg så en pen dame på ca 50 år i går på TV, et pengespill, hun hadde langt blondt hår, med flotte lokker, hun så flott ut med det håret, jeg sa det til min mann at jeg syns såpass voksne damer godt kan ha slike lokker, hun så ellers ut som sin alder bare pen og velstelt.

Min mann sa noe om at han også syns hun så flott ut, men at det var noe med helheten, altså kan man nok ha rosa skidress hvis du ellers oppfører deg aldersadekvat. :-)

Har du vært på vinterferien? hvordan gikk det?

Det har jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...