Gå til innhold

min måte å bearbeide på, "dikt"


Gjest smertelig prosess

Anbefalte innlegg

Gjest smertelig prosess

lille jente

Hvordan var det egentlig den gangen du lille jente? kan jeg spørre deg om det nå tror du, eller vil du jeg skal vente?

Hva tenkte du den gangen da ting ble feil og du ikke forstod? Du trengte ikke si noe til noen, det sa far, og det skjønte du jo..

Hvorfor er det så vanskelig, tror du, å forstå? At det ikke var din skyld det som skjedde, hverken da eller nå!

Hva er så spesielt med far, som gjør at du gir ham en større verdi enn deg selv? Kan du prøve og heller lete etter noen mennesker som vil deg vel?

Hvordan var det egentlig den gangen du lille jente, kan du fortelle meg det? Vil du la meg forstå og se, slik at vi kan endre det vi kan gjøre noe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...