Gå til innhold

Avhengig av data


annon

Anbefalte innlegg

God dag!

Jeg er avhengig av data, hva gjør jeg? Jeg vil så gjerne bli mindre avhengig! Jeg mister så mye pga av det, venner, familie, kjæreste, jobb ALT!

Militær tjenesten min var et helvette fordi en bare fikk sitte noen timer med dataen for dag. Er det noen steder en kan melde seg på avennings kurst? Vist det finnes!? Tenk at av og til så vil jeg helle sitte med dataen en med kjæresten min, synes egentlig det er helt hull i hue, men klarer ikke å la være! HJELP MEG!

Hilsen virkelig data nærd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei der.

det krever veldig mye selvdisiplin og vilje for å klare det. men det er ikke umulig. har kjent den følelser seg av og til, men en får bare ta seg selv i nakken! tror ikke det er annet å gjøre.

men hør på psykiatrien du......det kan være de vet hvor du skal henvende deg.

lykke til.....og tvi-tvi :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...