Gå til innhold

huuff has left the building


 cilie

Anbefalte innlegg

Busted! Eks har merket at jeg har vært her inne mye og ble nysgjerrig. Det samtraff akkurat med min "på byen etter 30"-tråd og da gjenkjente han meg og fikk det bekreftet gjennom søk... Det ble å lese gjennom et x antall tråder om seg selv blant annet. Er det mulig? Han "hater" jo sånne sider, men jeg må si han er ganske skarp som klarte det.Det er jo bare helt forferdelig alt han har lest og fått gnidd inn nå.... Det føles som om han har lest dagboka mi. Og jeg er flau over hektet mitt på h a n og min til tider meget depressive tilstand.... Vel, ingen lik i skapet i alle fall....Han ble helt sjokkert over at det fortsatt pågikk meldinger mellom meg og h a n... Og ble ikke særlig happy over "bror-søster-metaforen. Uff... Dette skulle han ha sluppet.

Jeg trodde først han hadde kommet inn på "svar til meg" og endret i stress-situasjonen passordet mitt febrilsk til det jeg trodde var det vanskelige jobbpassordet. Det har jeg dog klart å skrive feil to ganger, og nå klarer jeg ikke å finne ut hva feilen er og e-postadr er ikke lenger i bruk. Ergo - "huuff" og min gamle konto er død. Kanskje like greit å parkere denne føljetongen - især når den nå ikke lenger er anonym. Jeg synes likevel det er trist at det ble sånn.

Jeg er helt rådvill ifht eks. Vi greier ikke å bryte helt og kommer oss ergo ingen vei. Selv etter alt han har lest vil han ha meg med på påskeferie. Og jeg tenker at jeg vil prøve, men da vil ikke han og når han vil, så vil ikke jeg... Og vi er godt voksne... Jeg sier at vi må legge alt bak oss, men det klarer ikke han, og han stoler ikke på meg og kan ikke tilgi meg. Da er det kanskje ikke håp. Og jeg orker ikke å bli påminnet han andre hele tida. Men samtidig tror jeg vi begge tror vi har det bedre sammen enn alene...

Vi står fortsatt i krysset, men vi må ta en vei nå før vi går under, og jeg håper vi går samme vei... - Eks; feel free to comment;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 250
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  •  cilie

    92

  • Elis31

    18

  • PieLill

    15

  • Lillemus

    9

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins

Jeg er 100% sikker på at det ikke er noe håp for dere.

Og jeg lurer på om eksen din mangler helt selvrespekt? Hvordan kan han, etter å ha lest alt du har skrevet her inne, fortsatt ville ha et forhold med deg? Herregud hva slags tøffel er han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden vil han fortsatt ha deg når han ikke kan stole på deg og slett ikke kan tilgi deg?! Dere ødelegger fremtiden for dere begge to sånn som dere holder på med denne vinglingen, men det spiller jo ingen rolle hvilke tilbakemeldinger du får, du tar jo ingen råd til deg uansett.

Hvor mange år er det du har holdt på med dette "tøyset" nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

''- Eks; feel free to comment;)'' Hm. Kunne vært interessant.... Ut over dét: Ingen comment denne gangen, bortsett fra at det er bra eks e n d e l i g har fått den virkelige og ikke den sterkt sminkede versjonen om hhv seg selv, forholdet sett med dine øyne og elskeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% sikker på at det ikke er noe håp for dere.

Og jeg lurer på om eksen din mangler helt selvrespekt? Hvordan kan han, etter å ha lest alt du har skrevet her inne, fortsatt ville ha et forhold med deg? Herregud hva slags tøffel er han..

Stakkars, han er ikke det da... Men det er jo nettopp det han strever med. Han har villet dele livet med meg, er glad i meg og vil... men så kommer han på det andre og klarer ikke å leve med det. Tror det er elsk - hat til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest versence

Hvorfor i all verden vil han fortsatt ha deg når han ikke kan stole på deg og slett ikke kan tilgi deg?! Dere ødelegger fremtiden for dere begge to sånn som dere holder på med denne vinglingen, men det spiller jo ingen rolle hvilke tilbakemeldinger du får, du tar jo ingen råd til deg uansett.

Hvor mange år er det du har holdt på med dette "tøyset" nå?

3 år siden det med h a n startet. Åhhh, hva jeg skulle gjort for å valgt annerledes....

Ja, vi vil videre begge to, men stamper og stamper.

Vi vannet ikke gresset før, men nå når vi faktisk gjør det og har det bedre, så ødelegger fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden vil han fortsatt ha deg når han ikke kan stole på deg og slett ikke kan tilgi deg?! Dere ødelegger fremtiden for dere begge to sånn som dere holder på med denne vinglingen, men det spiller jo ingen rolle hvilke tilbakemeldinger du får, du tar jo ingen råd til deg uansett.

Hvor mange år er det du har holdt på med dette "tøyset" nå?

Der prøvde jeg å lagre et nytt nick og brukte det, ja... Bare roter for tiden jeg jo... Da er parfymen uaktuell framover og!!

Han er vel glad i meg og liker meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er like tragiske begge to......

Beklager.... liker ikke å si det, men nå måtte det bare ut her ;)

Ok... Men ingen andre enn oss dette går utover;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år siden det med h a n startet. Åhhh, hva jeg skulle gjort for å valgt annerledes....

Ja, vi vil videre begge to, men stamper og stamper.

Vi vannet ikke gresset før, men nå når vi faktisk gjør det og har det bedre, så ødelegger fortiden.

Pøh. Du liker å ha det slik og skaper drama selv for å få mer. Exn din burde få behandling for Stockholmsyndrom.

Eller så sitter du egentlig innelåst et eller annet sted og finner på alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''- Eks; feel free to comment;)'' Hm. Kunne vært interessant.... Ut over dét: Ingen comment denne gangen, bortsett fra at det er bra eks e n d e l i g har fått den virkelige og ikke den sterkt sminkede versjonen om hhv seg selv, forholdet sett med dine øyne og elskeren.

Ja, det synes sikkert alle her inne er bra...

Men det er meget ubehagelig for meg... Og det er jo en del detaljer som kanskje ikke helt er heldig har kommet opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Jeg er 100% sikker på at det ikke er noe håp for dere.

Og jeg lurer på om eksen din mangler helt selvrespekt? Hvordan kan han, etter å ha lest alt du har skrevet her inne, fortsatt ville ha et forhold med deg? Herregud hva slags tøffel er han..

''Og jeg lurer på om eksen din mangler helt selvrespekt? Hvordan kan han, etter å ha lest alt du har skrevet her inne, fortsatt ville ha et forhold med deg?'' Det må jeg si meg enig i. Ikke bra rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kayia

Jo, oss som må lese om denne følgjetongen :P

''Jo, oss som må lese om denne følgjetongen :P'' Nuvel, du velger jo selv å lese da ;-p Med det sagt; det velger jeg å IKKE gjøre når jeg ser to-tre-fire gjentagende nick i en og samme tråd (i kveld var det flyttetråden) som det eneste på de 100 siste. Takk og lov at det dukket opp en ny huuff-tråd tenker jeg.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, oss som må lese om denne følgjetongen :P

Dere som svarer så mye her inne, må vel like noen oppfølgere også vel? Ellers er det jo bare å hoppe over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Jo, oss som må lese om denne følgjetongen :P'' Nuvel, du velger jo selv å lese da ;-p Med det sagt; det velger jeg å IKKE gjøre når jeg ser to-tre-fire gjentagende nick i en og samme tråd (i kveld var det flyttetråden) som det eneste på de 100 siste. Takk og lov at det dukket opp en ny huuff-tråd tenker jeg.... ;-)

Hehe, mulig du har rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Dere som svarer så mye her inne, må vel like noen oppfølgere også vel? Ellers er det jo bare å hoppe over:)

Vi liker å meske oss i tragedier på søndag kveld.. det er tross alt mandag imorgen *sukk* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Du liker å ha det slik og skaper drama selv for å få mer. Exn din burde få behandling for Stockholmsyndrom.

Eller så sitter du egentlig innelåst et eller annet sted og finner på alt sammen.

Haha, den var krass!! Ingen av oss liker å ha det sånn! Jeg har skrevet her kun for å få luftet en slags livskrise - ikke for å få sympati, skape drama eller øvrige motiver!

Alle involverte i dette er helt vanlig oppgående, med gode jobber og god sosial kompetanse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Ja, det synes sikkert alle her inne er bra...

Men det er meget ubehagelig for meg... Og det er jo en del detaljer som kanskje ikke helt er heldig har kommet opp....

''Ja, det synes sikkert alle her inne er bra...'' Det må du nok regne med ja... ;-) ''Men det er meget ubehagelig for meg...'' Dét skjønner jeg, godt. Du er jo tatt i juks og løgn, og det er jo ikke speseilet vakkert det som er bedrevet. ''Og det er jo en del detaljer som kanskje ikke helt er heldig har kommet opp....'' Jeg skjønner at du ser det sånn, men siden du aldri greide å ta et valg og virkelig gå for det syns jeg det var rett og rimelig at eks fikk den usminkede versjonen. Men som MP påpeker, han reagerer som en tøffel uten selvrespekt eller integritet. Men - mulig han er deppa og sliten etter alt styret han også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker å meske oss i tragedier på søndag kveld.. det er tross alt mandag imorgen *sukk* :P

Ja og noen svarer og noen deler! Og jeg har delt så mye under samme nick, at det faktisk føles naturlig å informere om at jeg har mistet det.

Dog det er en guffen følelse at alt ligger her... når noen vet hvem som er bak. Men jeg er sikker på at eks ikke ønsker meg så vondt at han outer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...