Gå til innhold

huuff has left the building


 cilie

Anbefalte innlegg

Ja, han dukker opp skal du se! Synes det virker som noen kaster seg inn i et nytt forhold med en gang. Hadde ikke stresset selv jeg, hadde jeg hatt barn...

Vet han dukker opp, og det får ta den tiden det tar :) Nøyer meg ikke med mindre enn drømmemannen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 250
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  •  cilie

    92

  • Elis31

    18

  • PieLill

    15

  • Lillemus

    9

Mest aktive i denne tråden

Ja, vi får se. Han har visst hele tiden at jeg har vært i tvil. Så han velger jo litt selv å stå i det også da.

Og så?

For det deg til å føle deg bedre?

Nei, du tuller og vaser- og leker med både han og din tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det håpløse var selvfølgelig å fortsette kontakten med h a n. Utover det - som selvfølgelig er mer enn nok - så synes jeg at jeg har vært den som har gjort mest for et ev "oss" igjen.''

Vinglingen tilbake til snurrebassvingeren har sannsynligvis nullifisert innsatsen du i samme periode gjorde for å få til en ny start med din ex. Bunnpunkt mellom deg og ex blir fort vekk siste gang kontakt med/dragning mot kassanovaen ble avslørt.

''Det er kanskje for mye i fortiden. Men hvorfor fortsetter vi da?''

Gamle vaner er vonde å vende. Evt. Gamle venner er vonde av vane.

Kan en delforklaring være at dere begge er redde for å være alene? Og at dere begge synes det er vanskelig å gi opp etter så mange år sammen?

''Jeg vet verken ut eller inn - annet enn at vi skal gjøre et valg nå.''

Hvordan tror du det ville være om _du_ tok et valg?

mvh

Haha, ler meg ihjel av alle navnene du finner på :)

Vi er nok begge litt lei tanken på å begynne helt på nytt.

Ja, hvorfor tar ikke jeg valget? Godt spm. Vel, jeg er ikke klar til å si nei. Men ønsker heller ikke å investere mer tid hvis det ikke går hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men det er jo alt det andre fine man går glipp av - livet? - Hvis man skal surfe på en forelskelse hele tiden. Kanskje det de som aldri slår seg til ro gjør?''

Skjønner hva du mener. Kjenner flere som går fra forhold til forhold. Stikker med en gang forelskelsen begynner å avta, så går det en liten stund og de finner en ny. Jeg synes det virker litt stusselig jeg. Da vil jeg heller finne trygghet og glede i noe langvarig og mer stabilt, selv om det ikke blir like intenst.

Da tenker vi likt - nå etter at "jeg-kan-gå-jorda-rundt-forelskelsen har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ler meg ihjel av alle navnene du finner på :)

Vi er nok begge litt lei tanken på å begynne helt på nytt.

Ja, hvorfor tar ikke jeg valget? Godt spm. Vel, jeg er ikke klar til å si nei. Men ønsker heller ikke å investere mer tid hvis det ikke går hele veien.

Fælt barn har mange navn...

:-)

God natt til deg!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt barn har mange navn...

:-)

God natt til deg!

mvh

Grei distraksjon når jeg støter på han igjen... Der er Snurrebassvingeren og Madrasseatleten, hehe.

God natt du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Grei distraksjon når jeg støter på han igjen... Der er Snurrebassvingeren og Madrasseatleten, hehe.

God natt du også!

Du er flink til å holde liv i innleggene dine. Det skal du ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å holde liv i innleggene dine. Det skal du ha :-)

Jeg får mange svar.... Slutter å skrive når svarene slutter. Men føler et visst ansvar for å svare når jeg får svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg får mange svar.... Slutter å skrive når svarene slutter. Men føler et visst ansvar for å svare når jeg får svar:)

Det er du selv som velger når tråden skal dø ut. Jeg pleier ikke svare på absolutt alt. Da dør tråden ut av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei distraksjon når jeg støter på han igjen... Der er Snurrebassvingeren og Madrasseatleten, hehe.

God natt du også!

Flott, da funker det slik jeg håpet.

:-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du selv som velger når tråden skal dø ut. Jeg pleier ikke svare på absolutt alt. Da dør tråden ut av seg selv.

Greit at den har lav puls mellom noen faste nick, men ønsker ikke svar fra ukjente nick som dukker opp, men sånn er det..

Lider av "flink-pike-syndrom", så svarer vel de fleste. Synes det er høfligst når man faktisk har lagt ut en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...