Gå til innhold

huuff has left the building


 cilie

Anbefalte innlegg

''Ja, det synes sikkert alle her inne er bra...'' Det må du nok regne med ja... ;-) ''Men det er meget ubehagelig for meg...'' Dét skjønner jeg, godt. Du er jo tatt i juks og løgn, og det er jo ikke speseilet vakkert det som er bedrevet. ''Og det er jo en del detaljer som kanskje ikke helt er heldig har kommet opp....'' Jeg skjønner at du ser det sånn, men siden du aldri greide å ta et valg og virkelig gå for det syns jeg det var rett og rimelig at eks fikk den usminkede versjonen. Men som MP påpeker, han reagerer som en tøffel uten selvrespekt eller integritet. Men - mulig han er deppa og sliten etter alt styret han også...

Ja, han er skikkelig kjørt han også. Han er ikke sånn som snakker rundt, så jeg er bekymret for at det lagrer seg masse innvendig stress.

Det var for så vidt ikke noe nytt han leste. - Han vet faktisk det meste, men det er klart det er forskjell på å lese det svart på hvitt. - Det verbale skriftlige ordet er mer endelig og entydig enn det muntlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 250
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  •  cilie

    92

  • Elis31

    18

  • PieLill

    15

  • Lillemus

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida

Ja, han er skikkelig kjørt han også. Han er ikke sånn som snakker rundt, så jeg er bekymret for at det lagrer seg masse innvendig stress.

Det var for så vidt ikke noe nytt han leste. - Han vet faktisk det meste, men det er klart det er forskjell på å lese det svart på hvitt. - Det verbale skriftlige ordet er mer endelig og entydig enn det muntlige.

Og nå kommer han vel til å lese denne tråden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå kommer han vel til å lese denne tråden også?

Han har sagt han ikke kommer til å gå inn mer - han har lest nok... Men greier han det da? Den digitale "verden" er jo kun et klikk unna. Jeg har uansett sagt at jeg kommer til å skrive en tråd om dette.

Han mener han har lest nok til at det støtter et nei til oss igjen, dog nå vil han jo på påskeferie med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ergo - "huuff" og min gamle konto er død. Kanskje like greit å parkere denne føljetongen - især når den nå ikke lenger er anonym. Jeg synes likevel det er trist at det ble sånn.''

Dette er psykt.

'' - Eks; feel free to comment;)''

Og dette er enda psykere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Han har sagt han ikke kommer til å gå inn mer - han har lest nok... Men greier han det da? Den digitale "verden" er jo kun et klikk unna. Jeg har uansett sagt at jeg kommer til å skrive en tråd om dette.

Han mener han har lest nok til at det støtter et nei til oss igjen, dog nå vil han jo på påskeferie med meg.

''Han mener han har lest nok til at det støtter et nei til oss igjen, dog nå vil han jo på påskeferie med meg.''

Jeg tror din eks er like hektet på deg som du er på h a n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Ja, han er skikkelig kjørt han også. Han er ikke sånn som snakker rundt, så jeg er bekymret for at det lagrer seg masse innvendig stress.

Det var for så vidt ikke noe nytt han leste. - Han vet faktisk det meste, men det er klart det er forskjell på å lese det svart på hvitt. - Det verbale skriftlige ordet er mer endelig og entydig enn det muntlige.

''men det er klart det er forskjell på å lese det svart på hvitt. - Det verbale skriftlige ordet er mer endelig og entydig enn det muntlige'' Det er jeg enig med deg i, men samtidig er det en stor forskjell på å sminke noe og si "jeg skjønner jo at alt ikke er som det skal mellom oss når jeg kan være utro, men jeg kjenner også at jeg vil bli gammel med deg" og "jeg har bare søskenfølelser for han".... Skjønner at dette ikke er lett for noen av dere, men jeg syns han fortjente den brutale, usminkede versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Han har sagt han ikke kommer til å gå inn mer - han har lest nok... Men greier han det da? Den digitale "verden" er jo kun et klikk unna. Jeg har uansett sagt at jeg kommer til å skrive en tråd om dette.

Han mener han har lest nok til at det støtter et nei til oss igjen, dog nå vil han jo på påskeferie med meg.

Jeg ville vel ikke akkurat ha stolt på det og hvorfor fortelle han at du kommer til å skive enda en tråd? Hva var poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ergo - "huuff" og min gamle konto er død. Kanskje like greit å parkere denne føljetongen - især når den nå ikke lenger er anonym. Jeg synes likevel det er trist at det ble sånn.''

Dette er psykt.

'' - Eks; feel free to comment;)''

Og dette er enda psykere.

Og ditt svar er psykest :) God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Han mener han har lest nok til at det støtter et nei til oss igjen, dog nå vil han jo på påskeferie med meg.''

Jeg tror din eks er like hektet på deg som du er på h a n

Han mangler ihvertfall stolthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vel ikke akkurat ha stolt på det og hvorfor fortelle han at du kommer til å skive enda en tråd? Hva var poenget?

Mellom alt alvor, så har det nå blitt en litt fleipete tone om miljøet her inne! Han gjenkjente nickene deres i trådene og skjønner at det er mange gjengangere her. Det er dessuten ikke farlig om vi eventuelt "deler" denne tråden.

Det ble liksom toppen av kransekaka at det endte sånn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ditt svar er psykest :) God natt!

Det er ikke jeg som har delt underlivet mitt med andre og som nå sitter og synes det er trist at den hele, fulle sannheten er oppdaget for da kan jeg ikke lenger nyte oppmerksomheten jeg har fått her inne. Det er heller ikke jeg som skriver til eksen, feel free to comment etter at kniven har blitt vridd rundt litt ekstra og du vet at han fortsatt kan lese det du skriver om han ønsker. Det kunne faktisk ikke ramlet meg inn å oppføre meg i nærheten av slik du oppfører deg. Du er MEGET psyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom alt alvor, så har det nå blitt en litt fleipete tone om miljøet her inne! Han gjenkjente nickene deres i trådene og skjønner at det er mange gjengangere her. Det er dessuten ikke farlig om vi eventuelt "deler" denne tråden.

Det ble liksom toppen av kransekaka at det endte sånn da...

Dere er f' i meg like psyke begge to haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som har delt underlivet mitt med andre og som nå sitter og synes det er trist at den hele, fulle sannheten er oppdaget for da kan jeg ikke lenger nyte oppmerksomheten jeg har fått her inne. Det er heller ikke jeg som skriver til eksen, feel free to comment etter at kniven har blitt vridd rundt litt ekstra og du vet at han fortsatt kan lese det du skriver om han ønsker. Det kunne faktisk ikke ramlet meg inn å oppføre meg i nærheten av slik du oppfører deg. Du er MEGET psyk!

Vi har en fleipete tone om DOL nå - og det var ikke mye nytt som kom opp her inne - som jeg nettopp hele tida har hevdet. Det er bare klart det er ubehagelig å lese det og da få det hele på nytt. Dette har uansett aldri vært ment for hans øyne. Jeg trodde dette var siste stedet han ville gå.

Spesielt å kalle andre psyke - og også under et ukjent nick. Jeg trodde dessuten takhøyden var romslig her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Mellom alt alvor, så har det nå blitt en litt fleipete tone om miljøet her inne! Han gjenkjente nickene deres i trådene og skjønner at det er mange gjengangere her. Det er dessuten ikke farlig om vi eventuelt "deler" denne tråden.

Det ble liksom toppen av kransekaka at det endte sånn da...

Huff !, dere får nå bare styre på ;-)

Lykke til med fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er f' i meg like psyke begge to haha.

Jeg tror vel ikke det er så uvanlig at folk finner tilbake til hverandre etter utroskap.

Jeg er uansett ikke spesielt fan av retorikken din, så gå gjerne ut av tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel ikke det er så uvanlig at folk finner tilbake til hverandre etter utroskap.

Jeg er uansett ikke spesielt fan av retorikken din, så gå gjerne ut av tråden:)

Hva du er fan av er revnende likegyldig for meg. Du er psyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thabiatch

Ja, det synes sikkert alle her inne er bra...

Men det er meget ubehagelig for meg... Og det er jo en del detaljer som kanskje ikke helt er heldig har kommet opp....

Vet du hva, det er på tide at det ble ubehagelig for deg.

Slipp nå den j'''a eksen din fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ok... Men ingen andre enn oss dette går utover;)

''Ok... Men ingen andre enn oss dette går utover;)

''

Nei, så lenge dere ikke finner på å sette en unge til verden, så.

Dette er jo fullstendig galematias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, det er på tide at det ble ubehagelig for deg.

Slipp nå den j'''a eksen din fri.

Også et nytt "nick?" Slippe han fri? Han er fri og må finne ut av hva han vil. Det flere som finner tilbake til hverandre etter et brudd og utroskap.... Bare se på Clintons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...