Gå til innhold

huuff has left the building


 cilie

Anbefalte innlegg

Hva du er fan av er revnende likegyldig for meg. Du er psyk.

Det er faktisk revnende likegyldig for meg også hva du kaller meg. Det er dog både usaklig og feil å kalle noen psyk på den måten. Jeg går til en anerkjent psykiater som slett ikke betegner meg som psyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 250
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  •  cilie

    92

  • Elis31

    18

  • PieLill

    15

  • Lillemus

    9

Mest aktive i denne tråden

''Ok... Men ingen andre enn oss dette går utover;)

''

Nei, så lenge dere ikke finner på å sette en unge til verden, så.

Dette er jo fullstendig galematias.

Hadde ikke vært noe problem med et barn. Vi har god kapasitet til å ta oss av et barn. Målet hadde selvfølgelig vært å være sammen i så fall. Uansett er det mange skilsmissebarn det går veldig godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hadde ikke vært noe problem med et barn. Vi har god kapasitet til å ta oss av et barn. Målet hadde selvfølgelig vært å være sammen i så fall. Uansett er det mange skilsmissebarn det går veldig godt med.

Du lever jo fullstendig i fornektelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Signatura

Hvis jeg var din "eks", ville jeg tatt et par utvalgte tråder + ditt nick og sendt til "Han". Hvorfor skulle eks ønske å skåne deg for mer ubehageligheter, det ville væer sånn passe pinlig for deg. Så her får han et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også et nytt "nick?" Slippe han fri? Han er fri og må finne ut av hva han vil. Det flere som finner tilbake til hverandre etter et brudd og utroskap.... Bare se på Clintons.

''Det flere som finner tilbake til hverandre etter et brudd og utroskap....''

Etter å ha vært her inne i mange år ser det ut som veldig mange sliter med å stole på partneren etter noe slikt og at det før eller siden fører til et varig brudd allikevel. Noen klarer nok å holde sammen etter noe slikt, men jeg tror at de for langt de fleste ikke funker i lengden allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var din "eks", ville jeg tatt et par utvalgte tråder + ditt nick og sendt til "Han". Hvorfor skulle eks ønske å skåne deg for mer ubehageligheter, det ville væer sånn passe pinlig for deg. Så her får han et tips.

Hvorfor skulle han ville ønske å ha noe som helst med han å gjøre?? Hva skulle det være godt for? H a n har visst hele tida hva jeg har følt? H a n vet nå også at jeg ønsket å få det til her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det flere som finner tilbake til hverandre etter et brudd og utroskap....''

Etter å ha vært her inne i mange år ser det ut som veldig mange sliter med å stole på partneren etter noe slikt og at det før eller siden fører til et varig brudd allikevel. Noen klarer nok å holde sammen etter noe slikt, men jeg tror at de for langt de fleste ikke funker i lengden allikevel.

Enig i det. Det kan vel kjennes ut som en umulig jobb, men hvis vi ikke vil leve uten hverandre heller så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som har delt underlivet mitt med andre og som nå sitter og synes det er trist at den hele, fulle sannheten er oppdaget for da kan jeg ikke lenger nyte oppmerksomheten jeg har fått her inne. Det er heller ikke jeg som skriver til eksen, feel free to comment etter at kniven har blitt vridd rundt litt ekstra og du vet at han fortsatt kan lese det du skriver om han ønsker. Det kunne faktisk ikke ramlet meg inn å oppføre meg i nærheten av slik du oppfører deg. Du er MEGET psyk!

Dersom du ikke synes noe om trådene til Huuff kan du vel la være å lese de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det. Det kan vel kjennes ut som en umulig jobb, men hvis vi ikke vil leve uten hverandre heller så..

''Enig i det. Det kan vel kjennes ut som en umulig jobb, men hvis vi ikke vil leve uten hverandre heller så..''

Jeg tror bare dere to er pisse redde for å måtte stå på egne ben, begge to og velger derfor det som er den letteste utveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du med denne tråden - hvorfor gjør du det når du vet at din "eks" høyst sannsynlig kommer til å lese også denne? Er det en tanke bak dette?

Du hører jo på ingen som svarer deg - du går stort sett bare i forsvar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du med denne tråden - hvorfor gjør du det når du vet at din "eks" høyst sannsynlig kommer til å lese også denne? Er det en tanke bak dette?

Du hører jo på ingen som svarer deg - du går stort sett bare i forsvar...

Ingen baktanke utover at jeg ville avslutte med mine faste svarere:)

Det fins jo ikke noe nytt som kan komme opp her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra hvis han vet mer om hva du føler om han. Jeg har vært redd for at du har lurt han til å tro at du har mer følelser enn det du har. Utroskap over to år tilsier at det er noe alvorlig galt i forholdet. Om han vil lukke øynene og kjøre videre sammen med deg, sier vel noe om at han må ha dårlig selvtillit i forhold til om han kan få noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Enig i det. Det kan vel kjennes ut som en umulig jobb, men hvis vi ikke vil leve uten hverandre heller så..''

Jeg tror bare dere to er pisse redde for å måtte stå på egne ben, begge to og velger derfor det som er den letteste utveien.

Tja... Eller fordi vi ser nøkternt på hva vi ønsker mest framover og er glade i hverandre. Det er garantert, hvis ikke hadde vi vært ferdig for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av tegnene på om det er liv laga er om dere har sexlyst på hverandre. Og etter hva jeg har skjønt har ikke du så mye lyst på han. Jeg håper dere begge finner en ny partner dere kan trives med og elske, og ha elskov med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra hvis han vet mer om hva du føler om han. Jeg har vært redd for at du har lurt han til å tro at du har mer følelser enn det du har. Utroskap over to år tilsier at det er noe alvorlig galt i forholdet. Om han vil lukke øynene og kjøre videre sammen med deg, sier vel noe om at han må ha dårlig selvtillit i forhold til om han kan få noen andre.

Jeg tror ingen av oss har dårlig selvtillit på det. - Klart vi treffer noen! Men usikre på om vi kan få det noe bedre enn hva vi kan få sammen.

Og han er - utrolig nok - vanvittig glad i meg. Han vet også at det var krise for 3 år siden og at han også gjorde en del dumme valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av tegnene på om det er liv laga er om dere har sexlyst på hverandre. Og etter hva jeg har skjønt har ikke du så mye lyst på han. Jeg håper dere begge finner en ny partner dere kan trives med og elske, og ha elskov med;)

Ja, dessverre har det gått litt i stå. Han har lyst mye mer enn meg. Det er vondt, og jeg vet ikke hvordan det kan løses. Iflg terapeuten min så fins mange slik forhold, dog bør helst begge partnerene være samstemte, ellers kan det bli vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

Og på hvilket grunnlag mener du det, forresten?

Det er jo for pokker meg bare å lese det du har skrevet det - ærlig talt, litt selvinnsikt hadde vel vært på sin plass snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Og på hvilket grunnlag mener du det, forresten?

Ta et søk på nicket ditt, finn fram popcornet og se om du klarer å oppnå ny erkjennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

Pøh. Du liker å ha det slik og skaper drama selv for å få mer. Exn din burde få behandling for Stockholmsyndrom.

Eller så sitter du egentlig innelåst et eller annet sted og finner på alt sammen.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...