Gå til innhold

Om å "ri"


Lykkr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Hvordan klare å holde penis inni ved å ri partner??? Er jeg for våt? Og, hvordan klare å ri han? – Lykk''

Gallopp, fremfor sprangridning? ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Hvordan klare å holde penis inni ved å ri partner??? Er jeg for våt? Og, hvordan klare å ri han? – Lykk''

Gallopp, fremfor sprangridning? ;-)

Med vennlig hilsen

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klare å holde penis inni ved å ri partner??? Er jeg for våt? Og, hvordan klare å ri han?

Svar:

Det er fint at du er våt, og det er ikke der problemet ligger.

Kan det være at han er for slapp, og at p derfor sklir ut?

Kan det være at dere beveger dere for langt fra hverandre, slik at p sklir ut?

Prøv å vær litt tettere sammen neste gang, og evt kanskje forandre litt på stillingen, og se om det hjelper.

Lykke til! :-)

Ps

Rart at ikke de andre ga deg et skikkelig svar. Er jeg eneste mann her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klare å holde penis inni ved å ri partner??? Er jeg for våt? Og, hvordan klare å ri han?

Svar:

Det er fint at du er våt, og det er ikke der problemet ligger.

Kan det være at han er for slapp, og at p derfor sklir ut?

Kan det være at dere beveger dere for langt fra hverandre, slik at p sklir ut?

Prøv å vær litt tettere sammen neste gang, og evt kanskje forandre litt på stillingen, og se om det hjelper.

Lykke til! :-)

Ps

Rart at ikke de andre ga deg et skikkelig svar. Er jeg eneste mann her inne?

Vet ikke om du er alene som mann, men veldig bra at du svarte. Er litt usikker og uerfaren på dette området.

Må nok utforske litt mer da ;) Når vi prøver sklir han ut, og jeg klarer ikke fine rytmen, er vel egentlig ikke flink til å klare dette. Men, øvelse gjør vel mester her også.

Er det best opp og ned, eller frem og tilbake?

Jeg har også hørt at hvis ikke han er ordentlig stiv kan det være litt skummelt i forhold til at han kan brekke.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du er alene som mann, men veldig bra at du svarte. Er litt usikker og uerfaren på dette området.

Må nok utforske litt mer da ;) Når vi prøver sklir han ut, og jeg klarer ikke fine rytmen, er vel egentlig ikke flink til å klare dette. Men, øvelse gjør vel mester her også.

Er det best opp og ned, eller frem og tilbake?

Jeg har også hørt at hvis ikke han er ordentlig stiv kan det være litt skummelt i forhold til at han kan brekke.......

Opp og ned eller frem og tilbake, kommer an på stillingen og hvordan det kjennes best ut for dere. Har ikke hørt om at den kan brekke i den stillingen.

Her er link til flere stillinger.

http://www.kk.no/838461/sexstillingene-du-neppe-har-provd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du er alene som mann, men veldig bra at du svarte. Er litt usikker og uerfaren på dette området.

Må nok utforske litt mer da ;) Når vi prøver sklir han ut, og jeg klarer ikke fine rytmen, er vel egentlig ikke flink til å klare dette. Men, øvelse gjør vel mester her også.

Er det best opp og ned, eller frem og tilbake?

Jeg har også hørt at hvis ikke han er ordentlig stiv kan det være litt skummelt i forhold til at han kan brekke.......

Han brekker ikke. :o)

Det er mange måter å gjøre det på - opp-og-ned, frem-og-tilbake, rotering med bekkenet f.eks. Du skal jo ikke reise deg opp akkurat da, da glir han nok ut, det er ikke store bevegelsen som skal til alltid. Prøv dere frem, utforsk og ha det gøy! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker

Hvordan klare å holde penis inni ved å ri partner??? Er jeg for våt? Og, hvordan klare å ri han?

 

Steng ham inne. For å få til det må du trenge opp bekkenmuskulaturen. Rir du langsomt strammer du ekstra til i det du er på vei opp, og slapper av når du er på vei ned. Har du fåt ham hard nok, kan du stramme til hele tiden og da kan du også øke farten. Men da må du være forsiktig så du ikke tømmer ham før deg selv.

(Jeg er en mann.)

Anonymous poster hash: d9e7f...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvordan klare å holde penis inni ved å ri partner??? Er jeg for våt? Og, hvordan klare å ri han? – Lykk''

Gallopp, fremfor sprangridning? ;-)

Med vennlig hilsen

Haha, dagens latter  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klare å holde penis inni ved å ri partner??? Er jeg for våt? Og, hvordan klare å ri han?

Svar:

Det er fint at du er våt, og det er ikke der problemet ligger.

Kan det være at han er for slapp, og at p derfor sklir ut?

Kan det være at dere beveger dere for langt fra hverandre, slik at p sklir ut?

Prøv å vær litt tettere sammen neste gang, og evt kanskje forandre litt på stillingen, og se om det hjelper.

Lykke til! :-)

Ps

Rart at ikke de andre ga deg et skikkelig svar. Er jeg eneste mann her inne?

Så du mener at alle menn gir skikkelige svar, mens alle kvinner flåser? Vel, det mest flåsete svaret kom fra en mann; Sør. Trodde du han var en kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...