Gå til innhold

Nå får man tatt løgndetektortest utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg ville jo ikke det - sånn som jeg har det i dag - og sånn som jeg er. Gitt alle de forutsetninger som gjorde at jeg ble den jeg ble og har det som jeg har det.

 

Men man vet jo at mange lever i forhold man ikke selv skjønner gangen i - og da vil ikke jeg si at jeg kan vite så mye om hvordan det fungerer. Jeg prøver å la være å være bastant om de fleste ting.

 

En som blir dengt fordi mannen tror hun er utro ville sikkert syntes det var greit å kunne legge fram en test. 

 

Jeg forfekter ikke "lover"; jeg sier hva jeg ville gjort, og/eller anbefaler.

 

En som blir dengt fordi mannen tror hun er utro bør anmelde og forlate mannen, ikke inngå i et sykt spill hvor hun må bevise sin uskyld gjennom en polygraf, på hans premisser. Det er jo helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    19

  • Sør

    18

  • Katt-ja

    5

  • Lillemus

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg forfekter ikke "lover"; jeg sier hva jeg ville gjort, og/eller anbefaler.

 

En som blir dengt fordi mannen tror hun er utro bør anmelde og forlate mannen, ikke inngå i et sykt spill hvor hun må bevise sin uskyld gjennom en polygraf, på hans premisser. Det er jo helt vilt.

 

Selvsagt bør hun det. Og likevel vet vi jo at mange ikke gjør det.

 

Jeg gidder ikke diskutere dette mer - jeg bare sier at det ikke er lett å vite hvordan andre har det, og overføre sine egne følelser rundt noe til andre. Noe med å gå i andres sko osv...  Er det så provoserende at jeg ikke er bastant rundt en del ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sier da ikke at du har provosert meg?

 

Jeg svarer på hva JEG mener - at et forhold basert på polygrafer ikke er verd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sier da ikke at du har provosert meg?

 

Jeg svarer på hva JEG mener - at et forhold basert på polygrafer ikke er verd det.

 

Kanskje ikke du er provosert, men du følte tydeligvis at du måtte svare på mitt innlegg som altså kun sa at det var lett å sitte i sin egen situasjon og mene noe om andre. Det var jo ikke stilet direkte til deg en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så lett når man sitter der med hus og barn og hele pakken, og bare gå om man har en tvil. Da kan løgndetektortest være med å fortelle om du bør gå eller ikke. Blir man fortsatt løyet for, eller er alle kort på bordet. 

 

Bare et tips for de som måtte trenge det. 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 38ca9...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

la cerveza mas fina

Det er vel opp til hver enkelt å avgjøre hvordan ens forhold til andre skal være.

 

Når det er sagt, så kan en ikke stole på slike tester. Det er vel det dette handler om? Den nettsiden, det er bare svindel og lureri på linje med alternativindustrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som blir dengt fordi mannen tror hun er utro ville sikkert syntes det var greit å kunne legge fram en test. 

En som blir dengt i et forhold SKAL gå! Løgndetektor eller ikke. INGEN skal forbli i et slikt forhold! Vedkommende som slår vil selvfølgelig ikke slutte å slå selv om det blir lagt frem en løgndetektortest som viser at vedkommende sannsynligvis ikke lyver. Slike finner alltid en unnskyldning for å slå og det er aldri deres feil, alltid offerets - i overgriperens hode vel å merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som blir dengt i et forhold SKAL gå! Løgndetektor eller ikke. INGEN skal forbli i et slikt forhold! Vedkommende som slår vil selvfølgelig ikke slutte å slå selv om det blir lagt frem en løgndetektortest som viser at vedkommende sannsynligvis ikke lyver. Slike finner alltid en unnskyldning for å slå og det er aldri deres feil, alltid offerets - i overgriperens hode vel å merke!

 

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel opp til hver enkelt å avgjøre hvordan ens forhold til andre skal være.

 

Når det er sagt, så kan en ikke stole på slike tester. Det er vel det dette handler om? Den nettsiden, det er bare svindel og lureri på linje med alternativindustrien.

Det tror jeg ikke. Det var ubetalelig morsomt når de viste filmklipp med Line Nelvik og hun sa at hun ikke syntes det var kjekt  å være kjent. Eller at hun ikke syntes hun var en av de tre morsomte på radio....

 

Noen kan sikkert lurer systemet. Det kommer kanskje ann på hvor godt man liker å lyve. Løgndetektortest er ikke svindel tror jeg, selv om resultatene ikke teller i norsk rettssak. 

Anonymous poster hash: 38ca9...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som blir dengt i et forhold SKAL gå! Løgndetektor eller ikke. INGEN skal forbli i et slikt forhold! Vedkommende som slår vil selvfølgelig ikke slutte å slå selv om det blir lagt frem en løgndetektortest som viser at vedkommende sannsynligvis ikke lyver. Slike finner alltid en unnskyldning for å slå og det er aldri deres feil, alltid offerets - i overgriperens hode vel å merke!

 

Joda, men det er jo ikke realiteten at alle faktisk går, vel?

Blir litt "strutsete" å si at den eneste løsningen på noe sånt er å gå. Når man vet at såpass mange nettopp ikke gjør det.

 

Jeg påstår jo ikke at en test er løsningen jeg heller, jeg er bare ikke så bastant på hva som kan hjelpe - sånn i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er enig i at løgndetektor ikke er en god løsning. Men når man har avslørt løgn og lurer på om man til slutt har fått vite sannheten, kan det være et bedre alternativ enn brudd.

 

Jeg tror mange ting er enklere i teorien enn i virkeligheten. 



Anonymous poster hash: 38ca9...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er jo ikke realiteten at alle faktisk går, vel?

Blir litt "strutsete" å si at den eneste løsningen på noe sånt er å gå. Når man vet at såpass mange nettopp ikke gjør det.

 

Jeg påstår jo ikke at en test er løsningen jeg heller, jeg er bare ikke så bastant på hva som kan hjelpe - sånn i virkeligheten.

 

Jo, når man blir slått (eller psykisk mishandlet) så bør man oppfordre og støtte til at de forlater den som slår/mishandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er jo ikke realiteten at alle faktisk går, vel?

Blir litt "strutsete" å si at den eneste løsningen på noe sånt er å gå. Når man vet at såpass mange nettopp ikke gjør det.

Blir det mindre strutsete å foreslå en løgndetektortest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror løgndetektortest er kommet for å bli. Fordi utroskap er økende. Så kan jo de som mener at løgdetektortest er strusete la det være. 



Anonymous poster hash: 38ca9...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror løgndetektortest er kommet for å bli. Fordi utroskap er økende. Så kan jo de som mener at løgdetektortest er strusete la det være. 

Anonymous poster hash: 38ca9...128

 

Polygrafer har man da hatt i årevis. Hvis man begynner å bruke dem i ekteskapet så vil jeg påstå at det per def ikke er verd å redde. Og sannsynligvis er det den som ønskes testet som bør beholde sin verdighet og forlate den som vil teste ham/henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at løgndetektor ikke er en god løsning. Men når man har avslørt løgn og lurer på om man til slutt har fått vite sannheten, kan det være et bedre alternativ enn brudd.

 

Jeg tror mange ting er enklere i teorien enn i virkeligheten. 

Anonymous poster hash: 38ca9...128

 

 

Polygrafer er jo enklere i teorien enn i virkeligheten. Skal du ha teste ham jevnlig? Ukentlig? Månedlig? Hvor lenge? Skal dere teste hverandre?

 

Hvor dypt elsker man noen som vil bruke en polygraf på deg, eller som du vil bruke en polygraf på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det får hver velge selv. Og den som eventuelt skal bli testet hos oss har ikke mer verdighet enn at vedkommende har bedratt meg flere ganger, smittet meg med kjønnssykdommer og løyet meg opp i ansiktet. Jeg lurer fortsatt på om vedkommende lyver, men det benektes. Så da synes jeg personen kan vise meg verdighet nok til å stille opp, slik at vi vet om vi er på et sannhetens nivå nå eller ikke. 



Anonymous poster hash: 38ca9...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får hver velge selv. Og den som eventuelt skal bli testet hos oss har ikke mer verdighet enn at vedkommende har bedratt meg flere ganger, smittet meg med kjønnssykdommer og løyet meg opp i ansiktet. Jeg lurer fortsatt på om vedkommende lyver, men det benektes. Så da synes jeg personen kan vise meg verdighet nok til å stille opp, slik at vi vet om vi er på et sannhetens nivå nå eller ikke. 

Anonymous poster hash: 38ca9...128

Hva gjør du om løgndetektoren viser at han ikke lyver da? Hvis du har disse mistankene, så konkrete at du er overbevist om at du har rett skjønner jeg ikke at du gidder være i forholdet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange blir bedratte i dag. Mange lyver om  utroskapen. Noen går, noen gir parteren en ny sjanse. Jeg vurderer det siste. Og vi har allerede brukt mye tid og penger på familierådgivning. Så det er ikke bare en ny sjanse uten krav. Men vi er glad i hverandre og har barn sammen. Det er verdt av å finne ut av om det er verdt en ny sjanse. 

 

 



Anonymous poster hash: 38ca9...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg forstår ikke at man orker være sammen med noen som lyver!

 

Det hadde jeg ikke orket, ærlighet kommer før alt.

 

Lyver man en gang så får man tenke... men flere..da hadde jeg ledd og funnet meg en skikkelig mann.

 

Aldri om jeg hadde tolerert løgn,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...