Gå til innhold

Fordel med eldre "pulevenn"


Maglor

Anbefalte innlegg

30+ hunkjønn og kunne aldri tenkt meg en yngre. - Mye bedre med en eldre, så jeg kan føle meg ung!

Det var jo ingen dum tanke:-) Men hva er eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Togli

    17

  •  cilie

    17

  • Maglor

    8

  • AnonymBruker

    5

Mest aktive i denne tråden

Det var jo ingen dum tanke:-) Men hva er eldre?

Er det snakk om forhold, så synes jeg maks 10 år. Kun "det" andre, som jeg for øvrig ikke er interessert i noe mer i livet, så kunne jeg nok sagt 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om forhold, så synes jeg maks 10 år. Kun "det" andre, som jeg for øvrig ikke er interessert i noe mer i livet, så kunne jeg nok sagt 20 år.

Bare tanken på å ha sex med en som ble født da jeg var tjue år... æææææ...nei, den byr meg faktisk litt imot ;) Ei heller ville jeg hatt sex med en som var like gammel som faren min (20 år eldre enn meg).. usj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tanken på å ha sex med en som ble født da jeg var tjue år... æææææ...nei, den byr meg faktisk litt imot ;) Ei heller ville jeg hatt sex med en som var like gammel som faren min (20 år eldre enn meg).. usj....

Øy, jeg snakker om eldre altså!! Yngre; maks 3 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øy, jeg snakker om eldre altså!! Yngre; maks 3 år!

Maks tre år? Hm, streng med deg selv du ;) Jeg hadde en som var åtte år yngre enn meg, men det tenkte jeg aldri over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+ hunkjønn og kunne aldri tenkt meg en yngre. - Mye bedre med en eldre, så jeg kan føle meg ung!

Det kan jo en yngre mann få deg til å føle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks tre år? Hm, streng med deg selv du ;) Jeg hadde en som var åtte år yngre enn meg, men det tenkte jeg aldri over :)

Vil jo være ung :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo en yngre mann få deg til å føle også.

Ja, sikkert på en annen måte. Tror det hadde vært verre med linjer osv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo være ung :)

Jeg føler meg som en tjueniåring fortsatt, og er faktisk sprekere enn den gangen - så sikkert derfor jeg føler meg ung selv med en på 35 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert på en annen måte. Tror det hadde vært verre med linjer osv da.

Kritisk til deg selv? Menn med noe mellom øra bryr seg ikke om slikt.. De liker at vi er trygge på oss selv og kroppen vår, og de liker å se at vi digger dem ;) Vær glad i deg selv som du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en tjueniåring fortsatt, og er faktisk sprekere enn den gangen - så sikkert derfor jeg føler meg ung selv med en på 35 :P

Så bra!! Hvor gammel er du igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kritisk til deg selv? Menn med noe mellom øra bryr seg ikke om slikt.. De liker at vi er trygge på oss selv og kroppen vår, og de liker å se at vi digger dem ;) Vær glad i deg selv som du er :)

Ja, sant det, men har ofte vært yngst og ung i mange sammenhenger, så uvant å bli eldre. Være eldre enn frisøren, legen, ikke yngst på arbeidsplassen osv.

Jeg tror også noen tøffe år nå har gjort meg voksen i ansiktet - me not like... Jeg er så sliten av alt.

Dypest sett handler det vel om at jeg ikke har fått barn og hvorvidt jeg får det. Yeye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det, men har ofte vært yngst og ung i mange sammenhenger, så uvant å bli eldre. Være eldre enn frisøren, legen, ikke yngst på arbeidsplassen osv.

Jeg tror også noen tøffe år nå har gjort meg voksen i ansiktet - me not like... Jeg er så sliten av alt.

Dypest sett handler det vel om at jeg ikke har fått barn og hvorvidt jeg får det. Yeye.

Det ER faktisk uvant å ikke være den yngste på arbeidsplassen osv - Kjenner til den ;)

 

Sørger du for egenpleie? Ansiktsskrubb, ansiktsmaske, kroppsskrubb og krem, lange skumbad, litt make up, jevnlige frisørbesøk osv? Superviktig for å føle seg ung og fresh :)

 

Å få barn er ikke alt her i livet..... (selv om jeg skjønner godt at du gjerne vil ha det!). Du blir iallefall ikke lettere gravid av å tillate deg selv å forfalle (hvis det er det du gjør?) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER faktisk uvant å ikke være den yngste på arbeidsplassen osv - Kjenner til den ;)

 

Sørger du for egenpleie? Ansiktsskrubb, ansiktsmaske, kroppsskrubb og krem, lange skumbad, litt make up, jevnlige frisørbesøk osv? Superviktig for å føle seg ung og fresh :)

 

Å få barn er ikke alt her i livet..... (selv om jeg skjønner godt at du gjerne vil ha det!). Du blir iallefall ikke lettere gravid av å tillate deg selv å forfalle (hvis det er det du gjør?) ;)

Jeg bruker en formue på frisør, sminke, dyre hudpleieprodukter osv! Så gjør alt annet enn å la meg forfalle :) Men liker ikke tanken på å bli eldre, gitt..

Jeg skulle vel bare hatt livet på skinner nå og hatt ro, stabilitet og forutsigbarhet. Nå er det ille å tenke på at 3 år har blitt kastet bort. Skulle gjerne vært 29 nå og hatt litt mer tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en formue på frisør, sminke, dyre hudpleieprodukter osv! Så gjør alt annet enn å la meg forfalle :) Men liker ikke tanken på å bli eldre, gitt..

Jeg skulle vel bare hatt livet på skinner nå og hatt ro, stabilitet og forutsigbarhet. Nå er det ille å tenke på at 3 år har blitt kastet bort. Skulle gjerne vært 29 nå og hatt litt mer tid.

Da er jeg sikker på du ser flott ut! :)  Man kan uansett ikke skru tida tilbake, så lev livet så lenge du har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg sikker på du ser flott ut! :)  Man kan uansett ikke skru tida tilbake, så lev livet så lenge du har det :)

Ja, det er jo håpløst å kaste bort mer tid på å ønske seg tilbake i tid. Og håpløst å fortsette å leve i ubesluttsomhet, mens klokka tikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...