Gå til innhold

"Husk meg"


mrxx

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjør dere ikke noe med dette? Det burde være slik at brukerne kunne huke av dette selv og ikke noe som skjer automatisk.

 

Dette kan være en sikkerhetsrisiko. Kjedelig å låne en pc og glemme og ta vekk haken, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Enig. Dette har vært spurt om før (etter omleggingen). Synes at det bør være slik at en aktivt må huke dette av dersom en ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tatt ferie i administrasjonen etter at dere kastet ut 3 stykk?...det blir jo mye stillere her, men jeg trodde ikke at alle tok ferie samtidig likevel:-)

 

Det er andre gangen jeg tar opp dette og dere svarte ikke første gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Har dere tatt ferie i administrasjonen etter at dere kastet ut 3 stykk?...det blir jo mye stillere her, men jeg trodde ikke at alle tok ferie samtidig likevel:-)

 

Det er andre gangen jeg tar opp dette og dere svarte ikke første gangen heller.

 

Vi har i det minste ikke ferie. At ting ikke har blitt fikset, er ikke ensbetydende med at det ikke kommer til å bli det, men det er mange små detaljer som skal på plass og de som jobber med disse detaljene har mer enn doktoronline å holde orden på.

 

Det er blitt formidlet videre til rette vedkommende at det er ønskelig at det du påpeker blir endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har i det minste ikke ferie. At ting ikke har blitt fikset, er ikke ensbetydende med at det ikke kommer til å bli det, men det er mange små detaljer som skal på plass og de som jobber med disse detaljene har mer enn doktoronline å holde orden på.

 

Det er blitt formidlet videre til rette vedkommende at det er ønskelig at det du påpeker blir endret.

Flott:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...