Gå til innhold

Lenge siden jeg var her....livet er ikke lett :(


vin

Anbefalte innlegg

Må rett og slett tømme meg.......vil ikke bruke de nærmeste siden de har nok! Tenkte tilbake i tid da dette forumet hjalp mye!! Har nå klart å holde familien "oppe" etter mange vanskelige år med mye alvorlig sykdom og død.....døden føler jeg henger over oss , og min mann har nok en gang vært innlagt for en alvorlig diagnose. Han er nå skrevet ut fra sykehuset , men venter på ny ct....

 

Han er stefar til mine to eldste barn ( som er nå blitt 20 og 21 ) og sammen har vi ei skjønn jente på 13 år. Faren til de to eldste er død av kreft. De av dere som husker meg vet vel en del av mine innlegg.....

 

Akkurat nå er jeg bare redd! Vi er en liten familie pga jeg valgte å gå ut av Jehovas Vitner da barna var små , blant annet på grunn av min sønn som er alvorlig bløder. Min datter sa en gang i vinter at om noe ville skje meg , så kom hun til å ta selvmord....jeg er den eneste de har ; og nå har det verste skjedd. De vet ikke , men jeg har fått brystkreft. Alt skjedde fort. Fant kulen , gikk til legen og fikk trippeldiagnose på sykehuset etter allerede 6 dager. Skal dit igjen i morgen og vet egentlig lite....

 

Jeg er bare SÅ redd! Ikke for meg selv , men mine barn :(

 

Om dere ønsker kan dere lese noe av min historie ( handler kun om å vokse opp i JV ) fra bladet Kamille forrige måned : https://epost.telenor.no/mobileoffice/?cmd=mail&sub=attachment&folder=INBOX.viktige%20meldinger&msgno=19&partno=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...