Gå til innhold

Giftemål på DOL


Captain Cheeseheart

Anbefalte innlegg

Captain Cheeseheart

Søndag 20/10/2013 skal Captain Cheeseheart gifte seg med tonie. Eller Nicklusheletida. En av delene, om det ikke blir Colette da, men det er mer tvilsomt da hun allerede har giftet seg med Jan Teigen.

 

Bare det ikke blir slabbedask så er jeg fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søndag 20/10/2013 skal Captain Cheeseheart gifte seg med tonie. Eller Nicklusheletida. En av delene, om det ikke blir Colette da, men det er mer tvilsomt da hun allerede har giftet seg med Jan Teigen.

Bare det ikke blir slabbedask så er jeg fornøyd...

Har du fridd og fått ja ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 20/10/2013 skal Captain Cheeseheart gifte seg med tonie. Eller Nicklusheletida. En av delene, om det ikke blir Colette da, men det er mer tvilsomt da hun allerede har giftet seg med Jan Teigen.

 

Bare det ikke blir slabbedask så er jeg fornøyd...

 

Det er det ingen fare for.

 

Hvorfor er profilbildet ditt blodig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ingen fare for.

 

Hvorfor er profilbildet ditt blodig?

 

Bruden var jomfru?

 

Men fra spøk til allvor, spørr du alltid om ting du vet svaret på ?

 

(var bra observert forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruden var jomfru?

 

Men fra spøk til allvor, spørr du alltid om ting du vet svaret på ?

 

 

Gjør jeg det?

 

(var bra observert forresten)

 

 

Ja, det var det gaggu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Søndag 20/10/2013 skal Captain Cheeseheart gifte seg med tonie. Eller Nicklusheletida. En av delene, om det ikke blir Colette da, men det er mer tvilsomt da hun allerede har giftet seg med Jan Teigen.

 

Bare det ikke blir slabbedask så er jeg fornøyd...

Så hyggelig en overraskelse da :D Dette ante jeg jo ingenting om, men du jeg trenger litt lenger betenkingstid av diverse grunner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Så hyggelig en overraskelse da :D Dette ante jeg jo ingenting om, men du jeg trenger litt lenger betenkingstid av diverse grunner :P

 

Har lest at dette er normalt før dagen jeg, da. Det du går gjennom nå er helt normalt, Nicklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi. Nå er jeg altså blitt fridd til, på en måte, to ganger i løpet av kort tid, og i dag var det en som flørtet med meg i kassakøen på Rimi. Hva det nå enn er jeg har gjort eller spist, det virker! :)

 

Men jeg tror virkelig du skal gå for nicklus. Hun er sikkert mye bedre enn meg på dulling og romantikk, og det tror jeg du trenger. Dessuten kommer hun til å dra deg med på fjelltopper, så du kan komme til å bli en ordentlig friskus sammen med henne. Slabbedasken er ikke den rette heller, tror jeg. Han er litt vrang, som meg, og jeg tviler på at han bestiger topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Jeg kan godt ta dere alle jeg da, da er det kanskje lettere å gjennomføre, også, jeg mener, man blir jo fort lei hverandre om man skal sitte i stuen hele dagen 365 dager i året, mener jeg.  :)

 

Kan gjøre det omtrent som fraskilte foreldre gjør med ungene sine... ikke at det ville blitt særlig anderledes enn dette det da.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...