Gå til innhold

Vanskelig å takle...


Captain Cheeseheart

Anbefalte innlegg

Utrolig merkelig ting å si! Synes du kan holde deg for god til å komme med slike innspill når CC forsøker å forklare hvordan han/hun har det!

Uffda, mente det jo ikke sånn da. Ber virkelig om unnskyldning om jeg har gått over streken, det var ikke meningen i det hele tatt. Unnskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Captain Cheeseheart

    20

  • Nycora

    12

  • ColaZero

    10

  • slabbedask

    6

Mest aktive i denne tråden

Captain Cheeseheart

Uffda, mente det jo ikke sånn da. Ber virkelig om unnskyldning om jeg har gått over streken, det var ikke meningen i det hele tatt. Unnskyld!

 

Hehe, det går bra, jeg syns det var morsomt jeg.  ;)

 

Men trodde jo man kunne ha litt psykotiske ting med personlighetsforstyrrelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, mente det jo ikke sånn da. Ber virkelig om unnskyldning om jeg har gått over streken, det var ikke meningen i det hele tatt. Unnskyld!

 

Det går sikkert bra! Det er alltid så fint med folk (som deg) som klarer å ta imot litt selvkritikk og si unnskyld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlighetsforstyrrelse? Så hvis jeg våkner opp i morgen og tror jeg er Erna Solberg så har jeg en sånn en? Da tørr ihvertfall ikke jeg å sove.

Tenk hvis du tror du er Siv Jensen....

Ikke få mareritt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra! Det er alltid så fint med folk (som deg) som klarer å ta imot litt selvkritikk og si unnskyld! :)

Ja, har ikke noe problemer med det. Begynner visst å bli overtrøtt og ser humoristisk på ting. Ikke alltid det jeg oppfatter som morsomt er så morsomt for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det går bra, jeg syns det var morsomt jeg. ;)

Men trodde jo man kunne ha litt psykotiske ting med personlighetsforstyrrelser...

Det var jo ment morsomt da, bra du ikke tar alt så alvorlig. Tror det er bra å fleipe litt av og til, men den spøken min kom kanskje midt i noe som er alvorlig for deg. Det beklager jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ikke noe problemer med det. Begynner visst å bli overtrøtt og ser humoristisk på ting. Ikke alltid det jeg oppfatter som morsomt er så morsomt for andre.

Slik kan det være for alle innimellom!

Forøvrig verre med Siv enn Erna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Det var jo ment morsomt da, bra du ikke tar alt så alvorlig. Tror det er bra å fleipe litt av og til, men den spøken min kom kanskje midt i noe som er alvorlig for deg. Det beklager jeg!

 

Nei, som sagt, det var bare morsomt.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...