Gå til innhold

Jeg er blitt min eksmanns elskerinne.


Zizzimor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • IngridSletten

    8

  • trollemor;o)

    6

  • tjohei1

    5

  • AnonymBruker

    4

Hei på dere alle!

 

Tusen takk for alle svar og refleksjoner rundt dette dilemmaet. Det hjelper meg å høre andres mening og erfaringer. Jeg har lest alle svarene og tenkt mye de siste dagene. Jeg vet hva jeg må gjøre nå, jeg må la ham gå - fordi han er ikke verdt det. Absolutt ikke.

 

Igjen, takk alle sammen og god jul! :-)

 

Godt å lese at du har kommet til den konklusjonen. God jul til deg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du ut fra din egen erfaring. En litt bitter sådan, virker det som. Jeg har ikke samme erfaring som du, derfor tenker jeg anderledes. Dvs jeg har motsatt erfaring. Eksmannen min ønsket seg tilbake selv om han hadde kjæreste. Det forholdet ble avsluttet og vi ble sammen igjen. I den rekkefølgen riktig nok.

Så flott!! Jeg er ikke særlig bitter for dette var i min pure ungdom.... En studiekamerat (som hadde dame) flørtet noe helt hinsides og jeg klarte ikke annet enn å bli forelsket. Han fikk i pose og sekk og jeg håpte og håpte, men årene gikk og ingen forandring skjedde. Jeg satte krav og han lovte gull og grønne skoger, men  jeg ble skuffet gang på gang og han lurte meg tilbake gang på gang.

Jeg ville ikke høre på alle som sa at jeg burde komme meg vekk, for jeg ville jo så inderlig tro på ham.

 

Men en dag traff jeg mannen min og vi er fortsatt lykelig gift! 

 

Fint at trådstarter kan få begge sidene da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle!

 

Tusen takk for alle svar og refleksjoner rundt dette dilemmaet. Det hjelper meg å høre andres mening og erfaringer. Jeg har lest alle svarene og tenkt mye de siste dagene. Jeg vet hva jeg må gjøre nå, jeg må la ham gå - fordi han er ikke verdt det. Absolutt ikke.

 

Igjen, takk alle sammen og god jul! :-)

Bra! Lykke til og god jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at trådstarter kan få begge sidene da ;-)

Ja, jeg synes også det:-). For selv om mange har den erfaringen du har, (har vært borti noe lignende selv) så finnes det unntak. Noen gjør bare sitt livs største tabbe og angrer bittert. Det kan være elementer av klassisk midtlivskrise, kanskje depresjon. Mye kan spille inn og gjøre at en vanlig skikkelig kar foretar seg ting som er helt utypisk for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...