Gå til innhold

Slett !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden " Når en abort koster for mye" på åpent, ønsker jeg slettet da den har blitt videreført andre steder.

 

En annen tråd jeg har skrevet har også blitt videreført. 

 

 

 

Den første tråden er det viktig at dere sletter.

 

Råd til alle andre: Ikke bruk doktor online til sensitive spørsmål.

 



Anonymous poster hash: 19207...5d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    22

  • Kayia

    11

  •  cilie

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Tråden " Når en abort koster for mye" på åpent, ønsker jeg slettet da den har blitt videreført andre steder. En annen tråd jeg har skrevet har også blitt videreført.    Den første tråden er det viktig at dere sletter. Råd til alle andre: Ikke bruk doktor online til sensitive spørsmål.  Anonymous poster hash: 19207...5d5

Videreført andre steder - hvor?

Takk for at du sier fra, spesielt når man ikke får lov å bruke anonymt nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tråden " Når en abort koster for mye" på åpent, ønsker jeg slettet da den har blitt videreført andre steder.

 

En annen tråd jeg har skrevet har også blitt videreført. 

 

 

 

Den første tråden er det viktig at dere sletter.

 

Råd til alle andre: Ikke bruk doktor online til sensitive spørsmål.

 

Anonymous poster hash: 19207...5d5

 

Jeg brukte doktoronline , da jeg ikke hadde noen i RL til å lufte disse tankene med. Jeg hadde aldri tenkt at Dol skulle missbrukte denne tråden og legge den ut på forsiden under : " Fikk du med deg denne debatten?"

 

En lærepenge. Dol kan ikke brukes til annet en fjas og vas lenger. Sensitive temaer som helse, kan det ikke brukses til.

 

 

Anonymous poster hash: 19207...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videreført andre steder - hvor?

Takk for at du sier fra, spesielt når man ikke får lov å bruke anonymt nick.

Ikke får lov ? Det er det bare du som bestemmer. Du må ikke la deg lure til å tro at noen her på dol kan bestemme hvilket nick du kan bruke. Du må la sånt gli inn det ene øret og ut det andre. Du må sile ut hva som er verd å høre på og hva som ikke er det.

Anonymous poster hash: 19207...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke får lov ? Det er det bare du som bestemmer. Du må ikke la deg lure til å tro at noen her på dol kan bestemme hvilket nick du kan bruke. Du må la sånt gli inn det ene øret og ut det andre. Du må sile ut hva som er verd å høre på og hva som ikke er det. Anonymous poster hash: 19207...5d5

Det er ledelsen som bestemmer det, pga min fortid her inne (kort sagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg brukte doktoronline , da jeg ikke hadde noen i RL til å lufte disse tankene med. Jeg hadde aldri tenkt at Dol skulle missbrukte denne tråden og legge den ut på forsiden under : " Fikk du med deg denne debatten?"

 

En lærepenge. Dol kan ikke brukes til annet en fjas og vas lenger. Sensitive temaer som helse, kan det ikke brukses til.

 

 

Anonymous poster hash: 19207...5d5

 

Webmaster har sagt at de vil være fritt stillet til å bruke innleggene på DOL slik de finner for godt. Det er leit at privatlivet til en fortvilt bruker blir utstilt på en slik måte.

Anonymous poster hash: 4cab1...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ledelsen som bestemmer det, pga min fortid her inne (kort sagt).

He he, nei ledelsen kan ikke bestemme hva slags nick du skal bruke. Du må ikke høre på slikt tull.

 

Men du kan høre på råd når det gjelder ikke å missbruke forumet.

Anonymous poster hash: 19207...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Det er leit at privatlivet til en fortvilt bruker blir utstilt på en slik måte"

 

Det er så kynsik at jeg finner ikke ord. De kunne valgt andre tråder jeg har skrevet da, men så valgte den mest private av dem alle. Møkkaforum dette har blitt. Jeg er såpass naiv at jeg trodde de tok litt hensyn her.



Anonymous poster hash: 19207...5d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte doktoronline , da jeg ikke hadde noen i RL til å lufte disse tankene med. Jeg hadde aldri tenkt at Dol skulle missbrukte denne tråden og legge den ut på forsiden under : " Fikk du med deg denne debatten?"

 

En lærepenge. Dol kan ikke brukes til annet en fjas og vas lenger. Sensitive temaer som helse, kan det ikke brukses til.

Jeg er desverre ikke overrasket, og blir pissed på din vegne. For en gjeng - både hodeløst og samvittighetsløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ledelsen som bestemmer det, pga min fortid her inne (kort sagt).

Makan, slikt skal du ikke etterlyde. Opprett en ny mailadresse og lag deg et nytt nick om du føler for det - det kan ingen nekte deg. Det du forteller her betrakter jeg som ren overkjøring fra dols side, og kravet er fullstedig meningsløst med tanke på alt vissvass og trakasering de rett som det er lar stå fra andre brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig råttent gjort. Merkelig at ikke de som forvalter en slik nettside har noen etiske retningslinjer de skal følge, en slags Vær Varsom-greie :-(

 

Men det overrasker meg egentlig ikke, etter den arrogansen enkelte i ledelsen har vist mht sletting av gamle innlegg, og den motbøren vi gav dem i forhold til spredning av informasjon herfra ved omleggingen i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du "andre steder" i betydningen "andre nettsider", eller mener du "på forsiden"?

Det er jo masse linker på forsiden (viser det seg - jeg har aldri gått inn i Forum derfra). Men du mente kanskje noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du "andre steder" i betydningen "andre nettsider", eller mener du "på forsiden"?

Det er jo masse linker på forsiden (viser det seg - jeg har aldri gått inn i Forum derfra). Men du mente kanskje noe annet?

Har det noen betydning? Så lenge ts har funnet en sak har hun jo det... (og om du lurer på eksakt sted er pm til ts en bedre variant)

 

Håper ikke folk svarer deg med å legge ut link til saken nå, nok uønsket eksponering på denne saken nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig råttent gjort. Merkelig at ikke de som forvalter en slik nettside har noen etiske retningslinjer de skal følge, en slags Vær Varsom-greie :-(

 

Men det overrasker meg egentlig ikke, etter den arrogansen enkelte i ledelsen har vist mht sletting av gamle innlegg, og den motbøren vi gav dem i forhold til spredning av informasjon herfra ved omleggingen i fjor.

Jeg vil oppfordre alle til å boikotte dol om ikke de endrer på dette. De kunne ha lagt ut litt mer generelle debatter på forsiden, men her har de altså valgt en av de mest private og sensitive for å reklamere for doktoronline. Tenk å bruke en slik tråd under " Fikk du med deg denne debatten ?" Fy fan !

 

Finner ikke ord. Jeg er så opprørt nå.

Anonymous poster hash: 19207...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hei, og takk for innspill.

Vi kommer ikke til å slette den aktuelle tråden her fra forum, men vi har fjernet omtalte tråd i artikkelen "Fikk du med deg disse debattene".

 

Artikkelen ble lagt ut på dette nettstedet (altså klikk.no), og i nyhetsbrevet til Doktor Online, et nyhetsbrev for brukere (både aktive og passive) av forumet vårt.

 

Både Kvinneguiden og Doktor Online lenker til utvalgte debatter på forsiden av klikk.no. Som dere vet må man ikke være logget inn for å lese diskusjonene i forumet, diskusjonene er åpne for alle. At vi ønsker flere brukere, både aktive og passive, på forumet vårt, er vi helt åpne om.

 

Når vi nå har fjernet tråden i den omtalte artikkelen, er det fordi vi forstår at dette kan være en spesielt sensitivt tråd. Vi kan også gjøre feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan, slikt skal du ikke etterlyde. Opprett en ny mailadresse og lag deg et nytt nick om du føler for det - det kan ingen nekte deg. Det du forteller her betrakter jeg som ren overkjøring fra dols side, og kravet er fullstedig meningsløst med tanke på alt vissvass og trakasering de rett som det er lar stå fra andre brukere.

Hvis jeg ikke gjør det, får jeg ikke lov å være her. Sånn er det bare. Jeg har fått beskjed om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noen betydning? Så lenge ts har funnet en sak har hun jo det... (og om du lurer på eksakt sted er pm til ts en bedre variant)

 

Håper ikke folk svarer deg med å legge ut link til saken nå, nok uønsket eksponering på denne saken nå.. ;)

Javel, jeg skal sende PM neste gang. Det var ikke for å stille spørsmålstegn ved trådstarters vrede eller gi saken mer oppmerksomhet , jeg lurte bare på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg.

De som er i akkurat denne tråden, kjenner nok saken uansett, så jeg tviler på at akkurat det spørsmålet gjorde tingene så mye verre. Men nå har jo admin oppklart det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke gjør det, får jeg ikke lov å være her. Sånn er det bare. Jeg har fått beskjed om det.

Om du oppretter ny mailadresse og åpner ny konto via den skal de ikke vite hvem du er (om de da ikke bruker fritiden på å identifisere skrivestil). Gi mailadressen en anonym adresse, det har jeg gjort (type [email protected]).

 

Jeg skriver ikke særlig private eller jucie ting her inne, men jeg har likevel ingen interesse av at ledelse og webmastre (som er vanlige brukere her inne) skal vite hvem jeg er i RL.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, jeg skal sende PM neste gang. Det var ikke for å stille spørsmålstegn ved trådstarters vrede eller gi saken mer oppmerksomhet , jeg lurte bare på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg.

De som er i akkurat denne tråden, kjenner nok saken uansett, så jeg tviler på at akkurat det spørsmålet gjorde tingene så mye verre. Men nå har jo admin oppklart det.

Det var ikke ment som korreks altså, jeg oppfatter deg som svært ryddig Laban, men samtidig har jeg forståelse for at ts ikke ønsker å generere ytterligere klikk på denne saken. Jeg burde vel strengt tatt sendt mitt svar til deg på pm.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du oppretter ny mailadresse og åpner ny konto via den skal de ikke vite hvem du er (om de da ikke bruker fritiden på å identifisere skrivestil). Gi mailadressen en anonym adresse, det har jeg gjort (type [email protected]).

 

Jeg skriver ikke særlig private eller jucie ting her inne, men jeg har likevel ingen interesse av at ledelse og webmastre (som er vanlige brukere her inne) skal vite hvem jeg er i RL.

Jeg vet ikke om jeg tør. Da blir jeg vel utestengt.

Men det funker bra (for meg) så lenge jeg ikke skriver om barn og samliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...