Gå til innhold

Slett !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg tør. Da blir jeg vel utestengt.

Men det funker bra (for meg) så lenge jeg ikke skriver om barn og samliv.

Dette må det være mer enn legitimt å få bekreftet av dem via en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    22

  • Kayia

    11

  •  cilie

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Dette må det være mer enn legitimt å få bekreftet av dem via en pm.

Jeg spurte om tillatelse på pm for en stund siden, der jeg kunne opprette en ny profil og med et nick som kun de kjente til. Hensikten var at jeg kunne bruke det til spørsmål om barn og samliv - men jeg fikk ikke tillatelse til det.

Beskjeden var klar: forutsetningen for å bruke dol var/er fast nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om tillatelse på pm for en stund siden, der jeg kunne opprette en ny profil og med et nick som kun de kjente til. Hensikten var at jeg kunne bruke det til spørsmål om barn og samliv - men jeg fikk ikke tillatelse til det.

Beskjeden var klar: forutsetningen for å bruke dol var/er fast nick.

Dol vet da ikke om brukere har nye eller til og med flere profiler så lenge de opprettes via ulik mailadresse?

 

Dette har jo vært deres standardunnskyldning i forhold til å ikke stoppe trakasering eller trolling i en årrekke - "de vet ikke hvem som skjuler seg bak ulike nick" - hvorfor skal de praktisere andre regler for deg, der du må melde inn din identitet?

 

Det er ingen forskjell på hvordan du bruker forumet og hvordan vi andre bruker det nå hww, og dette bør du ikke engang spørre webmaster om. Opprett ny konto under ny mailadresse og med nytt nick om du ønsker, akkurat som alle vi andre også kan (inkl diverse troll og spammere).

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dol vet da ikke om brukere har nye eller til og med flere profiler så lenge de opprettes via ulik mailadresse?

Dette har jo vært deres standardunnskyldning i forhold til å stoppe trakasering eller trolling i en årrekke - "de vet ikke hvem som skjuler seg bak ulike nick" - hvorfor skal de praktisere andre regler for deg?

Dette trenger du ikke spørre om hww, opprett ny konto under ny mailadresse og med nytt nick om du ønsker.

Det er min skyld og mitt ansvar at jeg misbrukte dol, og da må jeg også ta konsekvensene av det i ettertid. Det gjør jeg, og som sagt så funker det bra så lenge jeg unngår å skrive om barn og samliv.

Jeg er sikker på at de raskt vil kjenne meg igjen på skrivestilen om jeg gjorde slik du foreslår. Det tør jeg ikke :)

PS. Det er jo en fordel ved å bruke fast nick da: det har gitt og gir meg mulighet til å bli sterkere :)

Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min skyld og mitt ansvar at jeg misbrukte dol, og da må jeg også ta konsekvensene av det i ettertid. Det gjør jeg, og som sagt så funker det bra så lenge jeg unngår å skrive om barn og samliv.

Jeg er sikker på at de raskt vil kjenne meg igjen på skrivestilen om jeg gjorde slik du foreslår. Det tør jeg ikke :)

Det er jo ditt valg selvfølgelig. Det jeg sier er at om du vil, så er det ikke være noe i vegen for å velge et nytt nick - om du virkelig ønsker det  :) Å ta konsekvensene i kraft av å utvise annen dole-atferd er et rimelig krav fra dol sin side, å skulle "straffe" i all ettertid er det ikke.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ditt valg selvfølgelig. Det jeg sier er at om du vil, så er det ikke være noe i vegen for å velge et nytt nick - om du virkelig ønsker det  :) Å ta konsekvensene i kraft av å utvise annen dole-atferd er et rimelig krav fra dol sin side, å skulle "straffe" i all ettertid er det ikke.

Skjønner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du "andre steder" i betydningen "andre nettsider", eller mener du "på forsiden"?

Det er jo masse linker på forsiden (viser det seg - jeg har aldri gått inn i Forum derfra). Men du mente kanskje noe annet?

Alt som blir lagt ut på forsiden av klikk.no kommer også i webavisen.

 

Jeg har hatt noen runder med meg selv om jeg skal fortsette å bruke dol etter at jeg oppdaget det.  Har kommet frem til at jeg trives her, men tenker hver gang jeg skriver noe at folk jeg kjenner kan tilfeldigvis komme over innlegg jeg har skrevet.  Og da må det ikke stå noe de kan gjenkjenne meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg tør. Da blir jeg vel utestengt.

Men det funker bra (for meg) så lenge jeg ikke skriver om barn og samliv.

 

 

Vel, da vil jeg gjøre deg oppmerksom på at ditt innlegg angående din 15-årige datter som sliter også ligger under  " Fikk du med deg disse debattene? "

 

De nekter deg altså å skifte nick, samtidig som de kringkaster de mest sensitive innleggene,  til og med der hvor vi spør om råd når det gjelder våre barn.

 

Ser du galskapen og den kyniske hensynsløsheten i dette ? Selv om mitt innlegg nå er slettet, så kommer jeg ikke til å bruke dol på den måten lenger.

 

Kan være greit for deg å vite også. Skriv ikke om barna dine, foreldre , søsken osv. Ser ut som det er de mest sensitive og private innleggene de liker å bruke for å reklamere for dol. Det kan være greit for alle å vite.

 

Anonymous poster hash: 19207...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da vil jeg gjøre deg oppmerksom på at ditt innlegg angående din 15-årige datter som sliter også ligger under  " Fikk du med deg disse debattene? " De nekter deg altså å skifte nick, samtidig som de kringkaster de mest sensitive innleggene,  til og med der hvor vi spør om råd når det gjelder våre barn. Ser du galskapen og den kyniske hensynsløsheten i dette ? Selv om mitt innlegg nå er slettet, så kommer jeg ikke til å bruke dol på den måten lenger. Kan være greit for deg å vite også. Skriv ikke om barna dine, foreldre , søsken osv. Ser ut som det er de mest sensitive og private innleggene de liker å bruke for å reklamere for dol. Det kan være greit for alle å vite.  Anonymous poster hash: 19207...5d5

Det er bra de slettet ditt, men tviler på at de sletter mitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra de slettet ditt, men tviler på at de sletter mitt :(

Bare spør, du!

Sletter de henvisningene til ett innlegg, så bør de være konsekvente og slette henvisningene til alle innlegg, når TS ber om det.

Anonymous poster hash: 4cab1...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tråden " Når en abort koster for mye" på åpent, ønsker jeg slettet da den har blitt videreført andre steder.

 

En annen tråd jeg har skrevet har også blitt videreført. 

 

 

 

Den første tråden er det viktig at dere sletter.

 

Råd til alle andre: Ikke bruk doktor online til sensitive spørsmål.

 

Anonymous poster hash: 19207...5d5

 

Uff, uff... Da blir det vel enda mindre aktivitet her framover. Jeg synes det at det nettopp er såpass mange faste "kjente" brukere her inne, som gjør at jeg er her. Men er redd selv for gjenkjenning. Etter at min bedre?halvdel "fant" meg her inn, så sensurerer jeg likevel mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter de henvisningene til ett innlegg, så bør de være konsekvente og slette henvisningene til alle innlegg, når TS ber om det.

Enig, men setter ikke akkurat en hundrings på at det er sånn det funker her inne i praksis desverre.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør, du!Sletter de henvisningene til ett innlegg, så bør de være konsekvente og slette henvisningene til alle innlegg, når TS ber om det. Anonymous poster hash: 4cab1...30e

Jeg orker ikke å spørre. Det ender bare med at jeg blir lei meg fordi jeg føler de ikke liker meg og/eller respekterer meg pga min fortid her inne. Har følt det slik lenge. Har jeg en sjelden gang spurt om å få noe slettet, så har jeg ikke fått svar en gang (men det er ikke sikkert de svarer på alle henvendelser heller da).

Dette er ganske vondt for meg å snakke om, så jeg tror jeg tusler ut av tråden nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra de slettet ditt, men tviler på at de sletter mitt :(

Det kan du faktisk kreve å få gjort. De har  krevd av deg at du ikke kan bruke hvilket nick du vil og dermed har de heller ingen rett til å gjøre hva de vil med innleggene dine. En viss gjensidighet må det være.

 

Jeg tror ikke de har lov til å bruke innleggene dine som de vil, så lenge de krever av deg at du bruker samme nick. De garanterer for anonymiteten her og dermed kan de ikke pålegge brukere å holde seg til samme nick heller og i hvert fall ikke kringkaste innleggene dine på forsiden og bruke de som reklame for Dol. Makan til galskap ! Du må ikke gi deg på dette !

 

 

Anonymous poster hash: 19207...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at Hjemmet Mortensen gidder å fortsette å drifte dol siden såpass mange av kjernebrukerne ikke gjør noe annet enn å sutre i enhver sammenheng. Jeg skjønner ikke hvorfor noen anser seg berettiget til at andre skal drifte en liten lekegrind som de skal få lov til å boltre seg i helt alene skjermet for innsyn fra utenverden.

 

Men det vil være et tap for psykiatribrukerne om nettstedet legges ned.

 

 



Anonymous poster hash: 98cc3...a6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skjønner ikke at Hjemmet Mortensen gidder å fortsette å drifte dol siden såpass mange av kjernebrukerne ikke gjør noe annet enn å sutre i enhver sammenheng. Jeg skjønner ikke hvorfor noen anser seg berettiget til at andre skal drifte en liten lekegrind som de skal få lov til å boltre seg i helt alene skjermet for innsyn fra utenverden.

 

Men det vil være et tap for psykiatribrukerne om nettstedet legges ned.

 

 

Anonymous poster hash: 98cc3...a6b

 

Uten de faste brukerne vil det ikke bli mye igjen av dol, så det kan jo være verd å lytte litt til dem kanskje.

Anonymous poster hash: 19207...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at Hjemmet Mortensen gidder å fortsette å drifte dol siden såpass mange av kjernebrukerne ikke gjør noe annet enn å sutre i enhver sammenheng. Jeg skjønner ikke hvorfor noen anser seg berettiget til at andre skal drifte en liten lekegrind som de skal få lov til å boltre seg i helt alene skjermet for innsyn fra utenverden.

Men det vil være et tap for psykiatribrukerne om nettstedet legges ned.

Anonymous poster hash: 98cc3...a6b

Det er jeg jammen meg helt enig i! Maken til slett oppførsel skal en lete lenge etter.

Dersom man er så himla misfornøyd får man heller slutte å være her inne enn å spy ut eder, galle og dommedagsprofetier. Det er helt frivillig å være her. Det er ingen som tvinges.

Anonymous poster hash: 20adb...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uten de faste brukerne vil det ikke bli mye igjen av dol, så det kan jo være verd å lytte litt til dem kanskje.

Anonymous poster hash: 19207...5d5

 

Det er jo en del av de faste brukerne som mest  forsurer miljøet her inne ved denne gjentatte klaginga. Enkelte av dem som surver mest er folk som selv har fått mye hjelp gjennom å være på dol i mange år, men de innbiller seg tydeligvis at de har en mengde rettigheter uten overhodet tenke at de kanskje kunne han noen moralske forpliktelser tilbake. Jeg tror klaginga deres kommer til å gjøre at nettstedet legges ned.

Anonymous poster hash: 98cc3...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg jammen meg helt enig i! Maken til slett oppførsel skal en lete lenge etter.

Dersom man er så himla misfornøyd får man heller slutte å være her inne enn å spy ut eder, galle og dommedagsprofetier. Det er helt frivillig å være her. Det er ingen som tvinges.

Anonymous poster hash: 20adb...b81

Ja, heldigvis er det helt frivillig å være her og det tror jeg ledelsen har merket på trafikken allerede. Selv har jeg brukt dol svært mye mindre etter omleggingen og noe mer blir det ikke nå.

Anonymous poster hash: 19207...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, heldigvis er det helt frivillig å være her og det tror jeg ledelsen har merket på trafikken allerede. Selv har jeg brukt dol svært mye mindre etter omleggingen og noe mer blir det ikke nå.

Anonymous poster hash: 19207...5d5

 

Kan du ikke bare da være her mindre og samtidig klage litt mindre? Slik du hyler og skriker med jevne mellomrom så bidrar du jo ikke akkurat så fryktelig positivt her inne.

Anonymous poster hash: 98cc3...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...