Gå til innhold
Admin Doktoronline

Verdt å lese

Anbefalte innlegg

Admin Doktoronline   748 66
Admin Doktoronline

I denne tråden vil vi forsøke å lime inn bidrag vi ønsker skal være ekstra lett tilgjengelig for mange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Admin Doktoronline   748 66
Admin Doktoronline

Kan dere slette innlegget Dødelig terapi?

Dersom du ønsker et innlegg slettet, så kan du bruke "rapporter"-knappen. I så fall ser vi det innen kort tid og kan gjøre en vurdering. Å legge slike henstillinger i mer eller mindre tilfeldige tråder, senker sannsynligheten sterkt for at vi ser det som skrives.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maggie55   1 229 60
Maggie55

Jeg er nå igang med boka"Tilbake til nåtida" Jeg er vel redd jeg er av typen som aldri modnes men boka virker å ha god tilgjengelighet og praktisk vinkling.

Spesielt er jeg veldig interessert i det med grensesetting.Det er lov å ta vare på seg selv mener jeg og husker en periode på ungdomsskolen riktignok veldig lenge siden jeg var inne i en god periode i mitt liv Det var en god stund før vi flyttet inn i et mer stressfaktor miljø og også dette vanskelige voksenlivet"

Håper å finne noe av mine ressurser selv om noe nok aldri modnes og kanter som aldri slipes.Ro som aldri finnes.

Men en periode dengang jobbet jeg bra med hva jeg den gangen stod i med med skole og alt og de valg jeg da stod overfor.

Synes forresten DOL har fått mye bedre teknisk og sømløs løsning.

Bare kjempebra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maggie55   1 229 60
Maggie55

Jeg føler meg liksom ikke så truffet av akkurat helseangst men alle kan jo bli syke så klart

Man bør jo tenke Veldig enig i det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden