Gå til innhold

Hva er galt med barnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mitt barnebarn på snart 1 år bor langt unna, så det er ikke så ofte jeg ser henne.

Første gang jeg stusset på at noe var galt,var i 3-4 månedsalderen. Hun virket apatisk.

Neste gang jeg så henne,var rundt 8 mnd-alderen. Hun virket fortsatt apatisk og manglende interesse for seg selv og omgivelsene.

Hun bruker ofte å ha tungen hvilende ut mellom leppene.

Nå er hun 10 mnd...fortsatt apatisk, mangler interesse for seg selv og omgivelsene.

Som bestemor er jeg veldig bekymret for barnet,men har inntil nå ikke skaket opp foreldrene med å lufte min bekymring over deres første barn.

Noe er galt med barnet i hvert fall...

Hva kan jeg gjøre for å finne ut av dette? Hva kan være galt med barnet? Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 12999...a57

Anonymous poster hash: 12999...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt barnebarn på snart 1 år bor langt unna, så det er ikke så ofte jeg ser henne.

Første gang jeg stusset på at noe var galt,var i 3-4 månedsalderen. Hun virket apatisk.

Neste gang jeg så henne,var rundt 8 mnd-alderen. Hun virket fortsatt apatisk og manglende interesse for seg selv og omgivelsene.

Hun bruker ofte å ha tungen hvilende ut mellom leppene.

Nå er hun 10 mnd...fortsatt apatisk, mangler interesse for seg selv og omgivelsene.

Som bestemor er jeg veldig bekymret for barnet,men har inntil nå ikke skaket opp foreldrene med å lufte min bekymring over deres første barn.

Noe er galt med barnet i hvert fall...

Hva kan jeg gjøre for å finne ut av dette? Hva kan være galt med barnet? Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 12999...a57

Anonymous poster hash: 12999...a57

 

Har barnet vært på de vanlige helsekontrollene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i følge foreldrene er hun det.

Anonymous poster hash: 12999...a57

 

Da synes jeg du foreløpig skal slå deg til ro med at alt er ok. Barnet er tilsett av fagpersonell og av erfaring skal det ikke store avvik til før oppfølgingen blir tettere og henvisning til rett instans blir gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da synes jeg du foreløpig skal slå deg til ro med at alt er ok. Barnet er tilsett av fagpersonell og av erfaring skal det ikke store avvik til før oppfølgingen blir tettere og henvisning til rett instans blir gjort.

Takk skal du ha. Jeg får prøve å ikke tenke mer på det.

Anonymous poster hash: 12999...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...