Gå til innhold

Under kjolen:-(


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Det finnes jo ikke bare tynne folk heller, kan ikke forstå at du unngår å se de overvektige. Godt du ikke har sett meg det, hadde vel vekket avsky.

Hei!

 

Jeg hadde nok ikke sett deg :lol:

 

jeg hører mest på det som blir sagt.

 

du virker så ærlig  det liker jeg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    29

  • AnonymBruker

    28

  • Kayia

    28

  • Babette

    19

Vet du hva Madelenemie, av og til er du så ubehagelig i din ærlighet at det blir for mye. Jeg skjønner at dette har med autisme og mangel på empati å gjøre, men sånn snakker man ikke om andre mennesker.

 

Hun sitter på et toalett for å vise det dagligdagse i kroppen, ikke fordi hun nødvendigvis gjør sitt fornødne. Det har absolutt ingenting med avføring eller fete kropper å gjøre, det er et kunstnerisk uttrykk i en bildeserie som handler om å feire kroppen sin SÅNN SOM DEN ER.

 

Dette er helt normale kvinnekropper. Slik som du beskriver deg selv har du alltid vært tynn, da vet du ingenting om hvordan kroppen utvikler seg for oss som ikke har vært stramme hele tiden. Hud strekkes og tyngdekraften hjelper ikke, da får man "valker" selv om det ikke er fett men rett og slett hud som er et par nummer for stor.

 

Det hadde vært fint for både oss og deg selv om du kunne tenke over hva du skriver en ekstra gang før du poster det.

:huh: huff.

 

men ingen ble lei seg?

 

Jeg tenkte ikke, bare skrev.

 

Men hvis dette er normale kvinnekropper? så rart at jeg ikke sett sånne?

 

Faktisk ser jeg mennesker bedre på bilder, lettere for meg. :huh: men ja jeg vet ikke.

 

Nå har flere sagt at jeg har empati :(  selv om jeg selv tviler, men eksperter, men eksperter er jo ikke alltid der i hverdagen.

 

Da skriver jeg ikke mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

 

Mot normale kropper?

Anonymous poster hash: 8a5f6...20e

 

Hva er normalt i så fall ? Enig med tonie. Kan ikke folk bare være som de er ? Hvorfor fremelske det utrente ?

 

Jeg vil ikke ha snudd meg etter disse på gata og tenkt de var fete slik som Madelenemie synes. De er ikke fete, men det er tydelig damer som ikke holder seg i form og de fleste av mine venninner er ikke slik til tross for at de nærmer seg 50 år. Venninnene mine er forskjellige, men størsteparten holder seg i litt bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: huff.

 

men ingen ble lei seg?

 

Jeg tenkte ikke, bare skrev.

 

Men hvis dette er normale kvinnekropper? så rart at jeg ikke sett sånne?

 

Faktisk ser jeg mennesker bedre på bilder, lettere for meg. :huh: men ja jeg vet ikke.

 

Nå har flere sagt at jeg har empati :(  selv om jeg selv tviler, men eksperter, men eksperter er jo ikke alltid der i hverdagen.

 

Da skriver jeg ikke mer om det.

Hvis du ikke ser andres kropper i RL men bare på bilder er det kanskje derfor du ikke har sett slike før. I magasiner og aviser ser man vanligvis bare tynne eller veltrente kropper, ikke dvaske og alminnelige. Jeg tror disse to er ganske normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er normalt i så fall ? Enig med tonie. Kan ikke folk bare være som de er ? Hvorfor fremelske det utrente ?

 

Jeg vil ikke ha snudd meg etter disse på gata og tenkt de var fete slik som Madelenemie synes. De er ikke fete, men det er tydelig damer som ikke holder seg i form og de fleste av mine venninner er ikke slik til tross for at de nærmer seg 50 år. Venninnene mine er forskjellige, men størsteparten holder seg i litt bedre form.

Da tror jeg dine veninder er litt spesielle.

Anonymous poster hash: 543cf...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Slik er det ikke her ute i distriktene.

Anonymous poster hash: 543cf...39f

Jeg kommer fra distriktene selv, men bosatt i by og mine venninner bor litt spredt rundt i Norge.

 

Jeg har venninner som også er rundere enn dette uten at jeg dermed tenker på de som tykke, men størsteparten er mer trente og opptatt av å holde seg i form. Alle er normale. Men du fikk meg til å tenke litt og når jeg tenker etter, så er nok de som har bosatt seg i by de som er mest opptatt av å holde seg i form. Det kan komme at de er litt mer avslappa på bygda og ikke så mange å måle seg med eller det kan komme av dårligere treningstilbud. Jeg vet ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteleser

Eller at de på bygda oftere har liv som er mer fylt med aktiviteter og oppgaver, og rett og slett ikke har tid til å "dyrke seg selv" på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et fåtall kvinner over 40 som ikke har en valk når de sitter bøyd, som kvinnene på bildet.

De som ikke har det er veeeldig veltrente eller undervektige. Magre.

 

Kvinnene på bildet ser overhodet ikke overvektige ut!

 

Man har født barn, eller man har fått mer fylde rundt maven pga hormoner i endring.

Det er normalt.

 

At man ikke kjenner noen som er slik, er vel av den enkle grunn at man ikke ofte ser mennesker i bare undertøyet?

 

Med klær på ser man slank ut, selv om man har valker, som disse flotte kvinnene.

 



Anonymous poster hash: a435f...d89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Eller at de på bygda oftere har liv som er mer fylt med aktiviteter og oppgaver, og rett og slett ikke har tid til å "dyrke seg selv" på samme måte?

He he, ja kanskje det du :-) Var ikke meningen å fornærme noen . På facebook kan det jo se ut som du har rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at de på bygda oftere har liv som er mer fylt med aktiviteter og oppgaver, og rett og slett ikke har tid til å "dyrke seg selv" på samme måte?

 

Det er smått med treningsstudioer på bygda.

Anonymous poster hash: 543cf...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er smått med treningsstudioer på bygda.

Anonymous poster hash: 543cf...39f

 

Har dere ikke fjelltopper eller knauser dere kan bestige der da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg hadde nok ikke sett deg :lol:

 

jeg hører mest på det som blir sagt.

 

du virker så ærlig  det liker jeg best.

Det er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Har dere ikke fjelltopper eller knauser dere kan bestige der da? :)

Pussig at du nevner det. De som har fjelltoppene tilgjengelig rundt seg, vil ikke bruke de :-)

 

Det er kun to stykker som vil være med meg på fjelltur når jeg er hjemme på ferie og begge har flyttet derifra. De som bor der gidder ikke :-)

 

Kanskje tilfeldig, men det er i hvert fall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at du nevner det. De som har fjelltoppene tilgjengelig rundt seg, vil ikke bruke de :-)

 

Det er kun to stykker som vil være med meg på fjelltur når jeg er hjemme på ferie og begge har flyttet derifra. De som bor der gidder ikke :-)

 

Kanskje tilfeldig, men det er i hvert fall min erfaring.

Dette tror jeg varierer sterkt. Jeg har en bror som bruker omtrent all sin fritid på å rydde og merke turstier i fjellområdene der han bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Dette tror jeg varierer sterkt. Jeg har en bror som bruker omtrent all sin fritid på å rydde og merke turstier i fjellområdene der han bor.

Ja, som jeg skrev er det kanskje tilfeldig, men det er den erfaringen jeg har :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I filmer fra naturfolk ser en kvinner med lendeklede og bare bryster. Brystene henger ofte selv om de er unge. Dette virker så naturlig og liketil. Hvorfor reagerer jeg så på et bilde av en norsk kvinne som sitter naken på et toalett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke fjelltopper eller knauser dere kan bestige der da? :)

Ikke så mange fjelltopper i mjøsdidtriktet.

Anonymous poster hash: 543cf...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I filmer fra naturfolk ser en kvinner med lendeklede og bare bryster. Brystene henger ofte selv om de er unge. Dette virker så naturlig og liketil. Hvorfor reagerer jeg så på et bilde av en norsk kvinne som sitter naken på et toalett?

Høres rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...