Gå til innhold

Under kjolen:-(


Madelenemie

Anbefalte innlegg

I filmer fra naturfolk ser en kvinner med lendeklede og bare bryster. Brystene henger ofte selv om de er unge. Dette virker så naturlig og liketil. Hvorfor reagerer jeg så på et bilde av en norsk kvinne som sitter naken på et toalett?

Hei!

 

Naturlighet er fint.

 

Se noen Sitte på et toalett, er ikke noe jeg liker, 

 

Tisser man sitter man ikke, sitter man vet man jo hva som skjer, og det trenger jeg ikke bli minnet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 210
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    29

  • AnonymBruker

    28

  • Kayia

    28

  • frosken

    19

Hei!

 

Naturlighet er fint.

 

Se noen Sitte på et toalett, er ikke noe jeg liker, 

 

Tisser man sitter man ikke, 

 

?????????????

Anonymous poster hash: cd0a8...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteleser

Jeg sitter når jeg tisser med mindre jeg er på et offentlig toalett som ser ekkelt ut. Det samme gjelder de aller fleste kvinnene jeg kjenner og et par av mennene.

 

Dessuten er jeg istand til å fatte at det er et arrangert foto og ikke har noe med tissing eller bæsjing å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Naturlighet er fint.

 

Se noen Sitte på et toalett, er ikke noe jeg liker, 

 

Tisser man sitter man ikke, sitter man vet man jo hva som skjer, og det trenger jeg ikke bli minnet om.

Tisser man, sitter man ikke? Seriøst, Madelenemie - står du å tisser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jenter og kvinner jeg vet om, sitter når de tisser. Selvfølgelig gjør de det!

Det bildet var jo arrangert, fra en situasjom på badet, for å vise hvordan en normal kvinne ser ut når hun sitter og bøyer seg fremover. I svømmehallen eller på stranda ser en heldigvis at det er normalt å ha litt msge etter en har fått barn, selv om en trener og holder seg i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så inderlig lei av at alt skal fram i lyset. Alle skal vise seg fram men ingen av dem virker lykkelige. Det er noe unaturlig over denne krampaktige naturligheten. Jeg skulle ønske vi bare kunne være forskjellige sånn som vi var før, og begynne å se på nakenhet som noe privat igjen.

Enig!!

Anonymous poster hash: 33336...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Naturlighet er fint.

 

Se noen Sitte på et toalett, er ikke noe jeg liker, 

 

Tisser man sitter man ikke, sitter man vet man jo hva som skjer, og det trenger jeg ikke bli minnet om.

Jeg ser det er flere som har spurt deg om du står og tisser, så det skal jeg ikke gjøre, selv om det høres veldig rart ut.

 

Det er det andre du sier jeg henger meg opp i: Du trenger ikke bli minnet om det andre som skjer på do? Husker jeg feil, eller var det ikke sånn at du snakket om å bli lege? Hvordan skulle det gått om du ikke klare å snakke om eller forholde deg til avføring?

 

At maten skal ut igjen, er like naturlig som at den kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for ordens skyld, jeg er gutt så vet ikke dette, når jenter står og tisser betyr det at det spruter rundt på hele badet, eller "treffer de" som regel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for ordens skyld, jeg er gutt så vet ikke dette, når jenter står og tisser betyr det at det spruter rundt på hele badet, eller "treffer de" som regel ?

Kan ALDRI tenke meg at jenter står og tisser, det blir jo bare søl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så inderlig lei av at alt skal fram i lyset. Alle skal vise seg fram men ingen av dem virker lykkelige. Det er noe unaturlig over denne krampaktige naturligheten. Jeg skulle ønske vi bare kunne være forskjellige sånn som vi var før, og begynne å se på nakenhet som noe privat igjen.

 

Enig. Da trenger man heller ikke være så redd for hva andre tenker om en og selvbildet kommer heller ikke under så sterkt press.

Anonymous poster hash: d936e...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det er flere som har spurt deg om du står og tisser, så det skal jeg ikke gjøre, selv om det høres veldig rart ut.

 

Det er det andre du sier jeg henger meg opp i: Du trenger ikke bli minnet om det andre som skjer på do? Husker jeg feil, eller var det ikke sånn at du snakket om å bli lege? Hvordan skulle det gått om du ikke klare å snakke om eller forholde deg til avføring?

 

At maten skal ut igjen, er like naturlig som at den kommer inn.

Skjønner ikke helt reaksjonene Madelenemie får i denne tråden. Jeg tror mange er drittlei nakne damer  på forsider av alle aviser, og jeg tror også mange foretrekker annet enn avføringstematikk til frokostkaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt reaksjonene Madelenemie får i denne tråden. Jeg tror mange er drittlei nakne damer  på forsider av alle aviser, og jeg tror også mange foretrekker annet enn avføringstematikk til frokostkaffen.

Hei!

Takk og puh :-)

Endelig noen forstår:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt reaksjonene Madelenemie får i denne tråden. Jeg tror mange er drittlei nakne damer på forsider av alle aviser, og jeg tror også mange foretrekker annet enn avføringstematikk til frokostkaffen.

Reaksjonene går jo ikke bare på det med nakenheten og toalettet, men på at hun skriver at de er unormalt fete.

 

Jeg tar det ikke personlig, men jeg synes det er litt trist å lese at det er stygt og lite hyggelig å se lettkledde damer med slike kropper.  Hvis jeg hadde sett ut som kvinnene på bildet, ville jeg trodd at jeg kunne gått i bikini på stranda uten at noen ville mistenkt meg for å ha det Mm kaller "spiseproblemer".

 

For øvrig klarer jeg også meg helt fint uten slike "befriende kampanjer". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt reaksjonene Madelenemie får i denne tråden. Jeg tror mange er drittlei nakne damer  på forsider av alle aviser, og jeg tror også mange foretrekker annet enn avføringstematikk til frokostkaffen.

 

Jeg likte ikke bildene, reagerte vel litt som tonie skriver i denne tråden. Ikke alt jeg trenger å se avbildet.

 

Men jeg deler ikke Madelenemies synspunkter på de konkrete kroppene som er avbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt reaksjonene Madelenemie får i denne tråden. Jeg tror mange er drittlei nakne damer  på forsider av alle aviser, og jeg tror også mange foretrekker annet enn avføringstematikk til frokostkaffen.

Det finnes vel ingen bedre måte å få fram budskapet "Drit i det" på enn dette bildet.

Meningen med artikkelen og bildet blir borte hvis man tar nakenheten ut av sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel ingen bedre måte å få fram budskapet "Drit i det" på enn dette bildet.

Meningen med artikkelen og bildet blir borte hvis man tar nakenheten ut av sammenhengen.

Jeg skjønner ikke prosjektet uansett hvor mye jeg ser på bildet "i sammenheng". Å kle av seg for å flytte fokuset bort fra kroppspress blir som å knu..e for dyden i mitt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke bildene, reagerte vel litt som tonie skriver i denne tråden. Ikke alt jeg trenger å se avbildet.

 

Men jeg deler ikke Madelenemies synspunkter på de konkrete kroppene som er avbildet.

Nja, jeg vil ikke si at de er spesielt slanke jeg heller, og det sier de jo selv også. De forteller at de bruker hold-in til vanlig, de forsøker alltid å skjule magen og føler seg for store. Nå har de lyst til å føle seg tilpasse selv om det tyter valker som de selv sier, så de beskriver i grunnen kroppene sine akkurat som Madelenemie gjør?

 

Jeg er enig med damene i reportasjen i at man bør være fornøyd med den man er uansett størrelse, men jeg syns denne omvente "nei du er da slettes ikke stor"- måten å snakke til formfulle kvinner er feil og rar også, og det er ikke skjelden jeg hører dette sagt mellom kvinner. Hver gang den replikken kommer kommer tenker jeg at man formidler det samme, nemlig at det slettes ikke er ok å være stor, og at man heller skal "lyve" formfulle kvinner mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...