Gå til innhold

Høst - suppetid!


Bella Dotte

Anbefalte innlegg

Toros Lofen fiskesuppe er ganske god. Særlig hvis du har oppi noen laksebiter, eller noen reker.

Bruker ikke sånn tørrmat. Lager ting som wok og pasta med pesto. Eller jeg slenger inn en grandis! :P;)

Grandis & Cola. The stuff of legends.

Nei, jeg har bare noen merkelige prinsipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bella Dotte

    20

  • skrevet

    16

  • slabbedask

    13

  • startet av

    9

Bruker ikke sånn tørrmat. Lager ting som wok og pasta med pesto. Eller jeg slenger inn en grandis! :P;)

Grandis & Cola. The stuff of legends.

Nei, jeg har bare noen merkelige prinsipper.

 

Høres merkelig ut. Posesuppe er nok sundere enn grandiosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres merkelig ut. Posesuppe er nok sundere enn grandiosa.

Kanskje posesuppe er sunnere. Kanskje sjokolade er sunnere enn chips?

Er bare søppel uansett, så jeg prøver å spise mye wok.

Grandis spiser jeg fordi da slipper jeg å gjøre noe, siden jeg ofte er superlat. Posesuppe er det mye arbeid med, siden man må røre ofte så det ikke brenner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje posesuppe er sunnere. Kanskje sjokolade er sunnere enn chips?

Er bare søppel uansett, så jeg prøver å spise mye wok.

Grandis spiser jeg fordi da slipper jeg å gjøre noe, siden jeg ofte er superlat. Posesuppe er det mye arbeid med, siden man må røre ofte så det ikke brenner seg.

 

Invester i en god teflonpanne. Så brenner suppen seg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle grandiosa være usunt ?

 

Det er iallefall ingen næring i den. Greit innimellom, men jeg leste om en som spiste bare dette, han var kraftig underernært og hadde store mangelsykdommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall ingen næring i den. Greit innimellom, men jeg leste om en som spiste bare dette, han var kraftig underernært og hadde store mangelsykdommer. 

 

Ja de har ikke alle vitaminer og mineraler som kroppen trenger i grandisen, men det er det ikke mye mat som har hvis noen, er variasjon som gjelder hvis man vil være trygg.

'

Eller som meg grandis cola + vitaminpille, en sikker vinner for latsabber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har ikke alle vitaminer og mineraler som kroppen trenger i grandisen, men det er det ikke mye mat som har hvis noen, er variasjon som gjelder hvis man vil være trygg.

'

Eller som meg grandis cola + vitaminpille, en sikker vinner for latsabber

 

Det er også ganske suspekt kjøtt på den pizzaen (noe sånt). Vært en del skriverier om det på nettet .

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også ganske suspekt kjøtt på den pizzaen. Vært en del skriverier om det på nettet (noe sånt).

Ja det er sånn 'blandings' som Profetens Ummah har spermet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også ganske suspekt kjøtt på den pizzaen. Vært en del skriverier om det på nettet (noe sånt).

 

 

Oja sikkert, har ikke lest det men tvile ikke. Blir vel noe av det samme som kjøttet i pølser, gjelder å ikke google for da får du ikke lyst på det noe mer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja sikkert, har ikke lest det men tvile ikke. Blir vel noe av det samme som kjøttet i pølser, gjelder å ikke google for da får du ikke lyst på det noe mer :(

 

Det er en grunn til at den ble trukket fra markedet i Sverige. Jeg sier ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sånn 'blandings' som Profetens Ummah har spermet.

 

Hørt lite fra profetene i det siste, kanskje de har endret taktikk og gått over til snikislamisering istedenfor. De av dem som fortsatt er i live da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en grunn til at den ble trukket fra markedet i Sverige. Jeg sier ikke mer...

 

Jeg hørte rykter om at det var menneskekjøtt i den. Også var det LO som absolutt ville gjøre oss til kannibaler, mens i sverige så gikk han derre Stellan Skarsgård imot menneskepizzaen, så det er historien om hvorfor de ikke selger grandis i Sverige.

Endret av startet av
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt av mitt eget lagrede kroppsfett i ett år nå, gjør det meg til kannibal, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå fortjener du en plakat du og!

 

F8JCugH.jpg?1

 

Philosoraptor  :wub:

 

philosoraptor-cannibals.jpg

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...