Gå til innhold

Slem stemor?


Frøkenbekymra

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har aldri hørt om en sånn smartphone.

 

Du bør tipse nav, de kjøper sine for ca 8000 kr stk.

 

Det viser bare hvor synnsykt NAV systemet er.

 

Det er bare å søke på prisguiden.no så finner du nok av telefoner til under 1000 lappen.

 

http://www.prisguide.no/kategorier/mobiltelefon?categoryId=19&sort=price&order=asc&detailId%5B%5D=368%281883%29&pg-q=&price_min=&price_max=

Anonymous poster hash: e2318...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det viser bare hvor synnsykt NAV systemet er.

 

Det er bare å søke på prisguiden.no så finner du nok av telefoner til under 1000 lappen.

 

http://www.prisguide.no/kategorier/mobiltelefon?categoryId=19&sort=price&order=asc&detailId%5B%5D=368%281883%29&pg-q=&price_min=&price_max=

Anonymous poster hash: e2318...d63

 

Hei!

 

Ok

 

Men fedre er ofte svært kvalitetsbevisste.

 

Da jeg bad min mann kjøpe noen bukser gikk han ikke på H/M slik jeg gjør??

 

Nei han gikk i en dyr merkebutikk, og kjøpte bukser til barna, da ble jeg oppgitt for jeg tenker, de vokser fort ut av dem. Og ingen arver, min datter bruker slimfitbukser slik at alle vanlige jeans og temmelig nye må gies bort-

 

Derfor tror jeg en del mennesker er mer opptatt av kvalitet, enn pris, derfor går de til de dyreste butikkene, det gjør ikke jeg.

 

Nå kjøper jeg selv papir på Nille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ok

 

Men fedre er ofte svært kvalitetsbevisste.

 

Da jeg bad min mann kjøpe noen bukser gikk han ikke på H/M slik jeg gjør??

 

Nei han gikk i en dyr merkebutikk, og kjøpte bukser til barna, da ble jeg oppgitt for jeg tenker, de vokser fort ut av dem. Og ingen arver, min datter bruker slimfitbukser slik at alle vanlige jeans og temmelig nye må gies bort-

 

Derfor tror jeg en del mennesker er mer opptatt av kvalitet, enn pris, derfor går de til de dyreste butikkene

Vasser man i penger har man sikkert anledning til det. Mange har lav inntekt å må tenke økonomi.

Anonymous poster hash: 8d7f6...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har dårlig samvittighet fordi han og mora hennes ikke er sammen lenger. Derfor skjemmer han henne bort. Så lenge han ikke innser dette er det ikke håp for forholdet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...