Gå til innhold

melt-dowvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det vil jeg mene. Har du opplevd dette noen gang, eller gjort det selv?

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

 

Hei!

 

Vel, jeg liker gå barfot, og jeg har ikke akkurat tenkt på at jeg må ha på sokker på en årstid og ikke en annen! Vi går alle barfot. Jeg minner barna om sokker før de tar på sko, men de tar de fort av!

 

En går imidlertid alltid med en sokk. Jeg spør hvorfor, og han svarer ikke, jeg tror han har er sta.

Når er det blitt hans varemerke, må gå med en sokk.

 

Det irriterende er for meg at det ser usymetrisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    20

  • Madelenemie

    12

  • Kayia

    9

  • påskelilje

    4

Hei!

 

Vel, jeg liker gå barfot, og jeg har ikke akkurat tenkt på at jeg må ha på sokker på en årstid og ikke en annen! Vi går alle barfot. Jeg minner barna om sokker før de tar på sko, men de tar de fort av!

 

Hva man gjør hjemme får bli ens egen sak. Men man tar da virkelig ikke av seg sokkene og går rundt barføttes når man er på besøk hos andre!!

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva man gjør hjemme får bli ens egen sak. Men man tar da virkelig ikke av seg sokkene og går rundt barføttes når man er på besøk hos andre!!

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

 

Hei!

 

Du burde jo søke deg inn på habiliteringens utredningsprogram, siden du vet alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du burde jo søke deg inn på habiliteringens utredningsprogram, siden du vet alt dette.

 

Dette handler om normal folkesskikk. 

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette handler om normal folkesskikk. 

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

 

Hei!

 

Så er jeg glad du ikke jobber i psykiatrien.

 

Det kan diskuteres, selvsagt hvis du ikke dusjer hver dag, men det gjør vi!

 

Pluss tar fotbad flere ganger pr uke, med pedikyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så er jeg glad du ikke jobber i psykiatrien.

 

Det kan diskuteres, selvsagt hvis du ikke dusjer hver dag, men det gjør vi!

 

Pluss tar fotbad flere ganger pr uke, med pedikyr.

 

Selvfølgelig dusjer man hver dag. Pedikyr har folk med normal inntekt ikke råd til flere ganger i uken. For å komme tilbake til saken: Pleier du ha gjester på besøk som som tar av seg sokkene og sprader rundt barføttes, eller gjør du dette selv når du er på besøk, eller skal du bare kverulere?

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sa at det er ikke legge seg ned eller ikke, de ser etter, men selve forklaringen :huh:

 

Da tror jeg at jeg forstår at jeg bør spørre om hvordan de tolket de resultatene på min egen psykiaters studie. Jeg var da også litt lattermild/ overlegen, fordi noen av de sosiale historiene syns jeg var utrolig dumme og jeg visste svaret, da spørs det hva de så etter :(

 

Som da jeg konsentrerte meg med å gjenfortelle en historie og denne ble feil, da var det ikke at jeg glemte detaljer, men at jeg, .....:-( så flaut---stod stiv og gjenfortalte og glemte å være løs og ledig i lemmene.:-(  :o  (håper du skjønner hva jeg mener med det fjeset!)

 

Grunnen til at jeg ikke var løs og ledig /henslengt i lemmene var at jeg konsentrerte meg om en oppg, men det forstår de ikke.

Ikke sant, dette var godt forklart av henne. Atferd og hvordan man behersker ting kan gi like god kunnskap som målbare tester der det er riktigst :) Skriftlig formidler du bedre enn de fleste, jeg smiler ofte av observasjonene og de direkte formuleringene dine. Der du selv opplever å ikke nå gjennom muntlig er du svært presis skriftlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig dusjer man hver dag. Pedikyr har folk med normal inntekt ikke råd til flere ganger i uken. For å komme tilbake til saken: Pleier du ha gjester på besøk som som tar av seg sokkene og sprader rundt barføttes, eller gjør du dette selv når du er på besøk, eller skal du bare kverulere?

Jeg syns du er ganske aggresiv i svarene dine i denne tråden. Hvorfor provoserer det deg så veldig at andre gjør noe annet enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er ganske aggresiv i svarene dine i denne tråden. Hvorfor provoserer det deg så veldig at andre gjør noe annet enn deg?

 

Jeg er ikke "provosert", men det er mye rart man skal høre før ørene detter av.

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, dette var godt forklart av henne. Atferd og hvordan man behersker ting kan gi like god kunnskap som målbare tester der det er riktigst :) Skriftlig formidler du bedre enn de fleste, jeg smiler ofte av observasjonene og de direkte formuleringene dine. Der du selv opplever å ikke nå gjennom muntlig er du svært presis skriftlig :)

Hei!

 

Ja og om jeg har glemt å nevne det før.

 

Jeg skrev et 60 siders brev til min psykiater før utredningen, så kanskje ikke så rart da jeg fikk diagnosen?

 

Og jeg skrev litt til dr Nils Olav Aanonsen før timen, og før han skrev, "mulig asperger syndrom".

 

Jeg glemmer dette, og siden jeg er ganske stille/avventende muntlig, pga av forsinket prossisering, er jeg/virker jeg nok kvikkere skriftlig, jeg mestrer det skriftlige langt bedre, jeg får tid til å tenke de ekstra sekundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er ganske aggresiv i svarene dine i denne tråden. Hvorfor provoserer det deg så veldig at andre gjør noe annet enn deg?

Hei!

 

:) Det var akkurat det jeg tenkte.

 

Vi har intuisjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke "provosert", men det er mye rart man skal høre før ørene detter av.

Jeg kjenner en helt uten as som liker å gå barbeint hjemme, og han har gjort det samme på besøk hos oss/ på felles hytteturer. Selv om jeg ikke ville gjort det samme selv (eller latt mine familiemedlemmer gjøre det) ramler hverken ører eller øyne av den grunn - såpass romslig bør man være uten å bli sakastisk eller skarp i tonen - syns jeg. For å si det sånn: Jeg hever øyebrynene mer over din reaksjon enn av at noen - svært ærlig - meddeler at de foretrekker å gå barbeint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en helt uten as som liker å gå barbeint hjemme, og han har gjort det samme på besøk hos oss/ på felles hytteturer. Selv om jeg ikke ville gjort det samme selv (eller latt mine familiemedlemmer gjøre det) ramler hverken ører eller øyne av den grunn - såpass romslig bør man være uten å bli sakastisk eller skarp i tonen - syns jeg. For å si det sånn: Jeg hever øyebrynene mer over din reaksjon enn av at noen - svært ærlig - meddeler at de foretrekker å gå barbeint.

 

Les hva jeg skriver. Hva folk gjør hjemme er deres egen sak. Her er det snakk om å ta av seg sokkene inn på vinterstid når man er på bortebesøk. Hvis det er normalt er jeg paven i Roma.

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

:) Det var akkurat det jeg tenkte.

 

Vi har intuisjon ;)

 

Den forstod du bare selv tenker jeg.

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva jeg skriver. Hva folk gjør hjemme er deres egen sak. Her er det snakk om å ta av seg sokkene inn på vinterstid når man er på bortebesøk. 

Les hva jeg skrev. Min venn gjør dette hos oss - hele året - og jeg har både øyne og ører inntakt. Dette er ikke mye å hisse seg opp over slik jeg ser det, selv om jeg selv aldri ville gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den forstod du bare selv tenker jeg.

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

 

Hei!

 

Nei jeg gjorde ikke det.

 

Kayia også forstod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva jeg skrev. Min venn gjør dette hos oss - hele året - og jeg har både øyne og ører inntakt. Dette er ikke mye å hisse seg opp over slik jeg ser det, selv om jeg selv aldri ville gjort det.

 

Dette er ikke noe normalt dannede folk gjør.

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive noe: Jeg går nesten alltid barbeint hjemme, året rundt. Har ikke tenkt over hva de andre i fsmilien gjør, men jeg tror jentene ofte går.

Jeg går sa ofte barbeiint hjemme hos venner eller på hyttetur, har aldri tenkt på at dette oppfattes uhøflig... Jeg bruker sokker i joggesko og vintersko/støvletter. I småsko og sandaler bruker jeg ikke.

Så lenge føttene er rene og velstelte, gjør da ikke det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...