Gå til innhold

melt-dowvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må bare skrive noe: Jeg går nesten alltid barbeint hjemme, året rundt. Har ikke tenkt over hva de andre i fsmilien gjør, men jeg tror jentene ofte går.

Jeg går sa ofte barbeiint hjemme hos venner eller på hyttetur, har aldri tenkt på at dette oppfattes uhøflig... Jeg bruker sokker i joggesko og vintersko/støvletter. I småsko og sandaler bruker jeg ikke.

Så lenge føttene er rene og velstelte, gjør da ikke det noe?

 

 

Tror det luker veldig om vinteren når man har hatt på seg tykke sokker i varme svette vintersko.

Anonymous poster hash: 968b2...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    20

  • Madelenemie

    12

  • Kayia

    9

  • påskelilje

    4

Må bare skrive noe: Jeg går nesten alltid barbeint hjemme, året rundt. Har ikke tenkt over hva de andre i fsmilien gjør, men jeg tror jentene ofte går.

Jeg går sa ofte barbeiint hjemme hos venner eller på hyttetur, har aldri tenkt på at dette oppfattes uhøflig... Jeg bruker sokker i joggesko og vintersko/støvletter. I småsko og sandaler bruker jeg ikke.

Så lenge føttene er rene og velstelte, gjør da ikke det noe?

Jeg går barbeint ute men ikke inne. Inne føles det "ureint" og kanskje tenker jeg sånn fordi vi ofte sitter med beina oppi sofaen evt ligger i sofaen når vi ser tv og at det føles feil å ha nakne kroppdlere i møblene? Jeg greier ikke helt å forklare hvorfor jeg gjør det sånn, det føles bare ikke riktig.., men som sagt - jeg reagerer ikke særlig på at andre gjør noe annet enn meg (om de ikke krøller barføttene oppi sofaen min - da ville jeg nok tenkt at det var vél freidig og feil ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det luker veldig om vinteren når man har hatt på seg tykke sokker i varme svette vintersko.

Anonymous poster hash: 968b2...11e

Poenget mitt var at når jeg bruker vintersko, bruker jeg sokker, og da går jeg ikke barbeint hjemme hos andre. Jeg tar ikke AV meg sokkene når jeg kommer på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går barbeint ute men ikke inne. Inne føles det "ureint" og kanskje tenker jeg sånn fordi vi ofte sitter med beina oppi sofaen evt ligger i sofaen når vi ser tv og at det føles feil å ha nakne kroppdlere i møblene? Jeg greier ikke helt å forklare hvorfor jeg gjør det sånn, det føles bare ikke riktig.., men som sagt - jeg reagerer ikke særlig på at andre gjør noe annet enn meg (om de ikke krøller barføttene oppi sofaen min - da ville jeg nok tenkt at det var vél freidig og feil ;) )

Du hadde ikke likt det altså, om ei god venninne hadde krøllet seg barbeint opp i sofaen din mens dere satt og kjaste ;-) ?

Hm. Jeg har nettopp hatt besøk av ei venninne, og jeg har nå sittet med bare føtter. La ikke merke til om hun hadde sokker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ikke likt det altså, om ei god venninne hadde krøllet seg barbeint opp i sofaen din mens dere satt og kjaste ;-) ?

Hm. Jeg har nettopp hatt besøk av ei venninne, og jeg har nå sittet med bare føtter. La ikke merke til om hun hadde sokker på...

Nei vet du, det hadde jeg ikke :) men som sagt - jeg hadde ikke gjort noe nummer ut av det heller... Mulig det er jeg som er sær, men bare føtter hører ikke hjemme i sofaen. Jeg ville ikke likt om noensatte seg i sofaen i bikinien heller, og det gjør jeg heller aldri selv. Sikkert en hangup - vet ikke, men det føles HELT feil :D

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive noe: Jeg går nesten alltid barbeint hjemme, året rundt. Har ikke tenkt over hva de andre i fsmilien gjør, men jeg tror jentene ofte går.

Jeg går sa ofte barbeiint hjemme hos venner eller på hyttetur, har aldri tenkt på at dette oppfattes uhøflig... Jeg bruker sokker i joggesko og vintersko/støvletter. I småsko og sandaler bruker jeg ikke.

Så lenge føttene er rene og velstelte, gjør da ikke det noe?

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget mitt var at når jeg bruker vintersko, bruker jeg sokker, og da går jeg ikke barbeint hjemme hos andre. Jeg tar ikke AV meg sokkene når jeg kommer på besøk!

 

Men det er akkurat det hele diskusjonen startet med:

 

Hun var ikke enig i det og sa at flere av hennes asperger pasienter med høy IQ feks kan gå barfot på besøk på vinteren. Da tenkte jeg, " er det spesielt?", 

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive noe: Jeg går nesten alltid barbeint hjemme, året rundt. Har ikke tenkt over hva de andre i fsmilien gjør, men jeg tror jentene ofte går.

Jeg går sa ofte barbeiint hjemme hos venner eller på hyttetur, har aldri tenkt på at dette oppfattes uhøflig... Jeg bruker sokker i joggesko og vintersko/støvletter. I småsko og sandaler bruker jeg ikke.

Så lenge føttene er rene og velstelte, gjør da ikke det noe?

 

Du hadde blitt kastet ut i dette hus.

Anonymous poster hash: 388dc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde blitt kastet ut i dette hus.

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

388dc1f4359480ec225e78426b7f0c9d"] 388dc...c9d [/

acronym]

Betyr det så mye for deg altså?. Vet at mannen min sjelden går barbeint, og jeg tror faktisk han reagerte en gang jeg ikke hafde på sokker da vi var hos noen venner.

Hmmmm..... jeg har aldri tenkt tanken på at det skulle være uhøflig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mere udannet og ikke kle av seg sko når de går på besøk og om de har sokker eller ikke er det samme for meg.

Sjøl har jeg stort sett vært uten sko og strømper fra mai måned og ut september både ute og inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mere udannet og ikke kle av seg sko når de går på besøk og om de har sokker eller ikke er det samme for meg.

Sjøl har jeg stort sett vært uten sko og strømper fra mai måned og ut september både ute og inne.

Dorthe dah, du kan ikke være uten sko. Hva har skjedd med gruppejustisen på dette området? Jeg har alltid lært at er det noen som ikke kan være uten sko, så er det rullestolbrukere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe dah, du kan ikke være uten sko. Hva har skjedd med gruppejustisen på dette området? Jeg har alltid lært at er det noen som ikke kan være uten sko, så er det rullestolbrukere;-)

Nei, det er ulovlig å være i sokkelesten, barbent er helt greit og særlig hvis man har på seg shorts og sommerkjole ;)

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...