Gå til innhold

Siktet så henlagt


missmas

Anbefalte innlegg

Synes det er en skam at saken min ble henlagt når det er DNA bevis og SMS fra den ene som motsier hva han sier i avhør.

Ikke får jeg erstatning heller fordi jeg ikke har ikke gått til noen helsearbeider som har notert ned noen skader.

Jeg har vel ingen heller. Men er lysten på hevn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være den ble henlagt fordi du har bipolar og har vært akuttpasient?

Jeg aner ikke noe om dette. Men det er jo vanskeligere å stole på at noen som har vært psykotisk tidligere har opplevd en situasjon "objektivt".

I såfall er det tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal henge de ut med navn og bilde på fb

 

Den type handlinger undergraver troverdigheten din, itillegg utsetter du andre for krenkelse av personvernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den type handlinger undergraver troverdigheten din, itillegg utsetter du andre for krenkelse av personvernet.

Er henlagt uansett så troverdigheten min er irrelevant nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er en skam at saken min ble henlagt når det er DNA bevis og SMS fra den ene som motsier hva han sier i avhør.

Ikke får jeg erstatning heller fordi jeg ikke har ikke gått til noen helsearbeider som har notert ned noen skader.

Jeg har vel ingen heller. Men er lysten på hevn

Du kjenner tilfeldigvis ingen i Hells Angeles?.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...