Gå til innhold

Jentelus og guttelus


mammanito

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke gutter og jenter være venner?

I barnehagen var det greit, da var de både venner og "kjærester", 

men så fort de begynte på skolen var alt sånt flaut.
Mannen min kjenner faren til en gutt i klassen og de vil gjerne vi skal besøke de i jula,

men 6 åringen min nekter - for det er flaut å besøke gutter..........

 

Husker selv jeg hadde en bestevenn som var gutt - frem til vi begynte på skolen.
Da var det plutselig flaut og det var ekkelt med jentelus og guttelus og sånn hehe :)

Ser de kan leke seg fint på sfo da, men de skal helst ikke leke sammen i fritiden.

 

Så blir det vel sånn noen år da, før de begynner å bli interessert i gutter/jenter igjen

og begynner med felles klassefester med diskotek og dertil kjærester og klinings...i 4. klasse eller noe sånt?

Huff.. jenta mi begynner å bli stor.

Flere som har det sånn, eller vil de fortsatt leke med gutter? Jenta mi er forøvrig interessert i gutter sånn sett da, hun har hatt godt øye til et par gutter - hun liker bare de snille, søte, men tør ikke gjøre noe mer med det da, også er det litt flaut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...