Gå til innhold

Hvorfor?


Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg svarer endel forskjellige i tråder på psykiatri, men mange bare overser svarene mine. Og svarer på alle andres svar.. Er jeg dum? Siden få brukere tydeligvis syns svar fra meg er godt nok?

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    58

  • Toga

    40

  • slabbedask

    17

  • Trine

    16

Mest aktive i denne tråden

Jeg pleier bare å si det jeg mener også bryr jeg meg ikke så mye om hva andre sier, er litt selvsentrert :P Men nå henger ikke jeg på "alvorlige" tråder da så sikkert ikke meg du tenker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer endel forskjellige i tråder på psykiatri, men mange bare overser svarene mine. Og svarer på alle andres svar.. Er jeg dum? Siden få brukere tydeligvis syns svar fra meg er godt nok?

 

Ingen som bryr seg om hva jeg skriver heller. Det tar jeg ikke så tungt.

 

Så sånn er det med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier bare å si det jeg mener også bryr jeg meg ikke så mye om hva andre sier, er litt selvsentrert :P Men nå henger ikke jeg på "alvorlige" tråder da så sikkert ikke meg du tenker på

Du svarer ofte. Er heldigvis flere som svarer her:)

 

Tråden virket litt negativ, selvfølgelig er det flere som svarer men også endel brukere som jeg aldri får skrevet med fordi de aldri svarer på hva jeg skriver :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som bryr seg om hva jeg skriver heller. Det tar jeg ikke så tungt.

 

Så sånn er det med det.

Du svarer også ofte:)

 

Bare lurer på noe, syns du jeg svarer deg lite noenganger? Har følt det selv. Men siden du har pleid svare andre brukere i tråden så har jeg ikke vist om det var naturlig å svare. Vanskelig å forklare.

 

Men uansett.. jeg tar ting alt for tungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer også ofte:)

 

Bare lurer på noe, syns du jeg svarer deg lite noenganger? Har følt det selv.

 

Mulig det, men ikke mindre enn andre. Men jeg tåler det jeg. Ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men ikke mindre enn andre. Men jeg tåler det jeg. Ikke noe problem.

Da skal jeg slutte med det:)

 

Selvom du tåler det, er ikke det noe hyggelig av meg uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men cay, nå har ikke jeg fulgt med da, men det er vel en teoretisk mulighet at du er syk på en slik måte at det er vanskelig å komme med konstruktiv tilbakemelding da, for normale folk som ikke er eksperter lizzom. Bare en gjetting da jeg vet ikke hva som er tilfellet

 

edit: da tenkte jeg på det du spør om, ikke på svarene din, så nå at du tenkte spesifikt på svarene dine så glem det :P

Endret av Trollings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men cay, nå har ikke jeg fulgt med da, men det er vel en teoretisk mulighet at du er syk på en slik måte at det er vanskelig å komme med konstruktiv tilbakemelding da, for normale folk som ikke er eksperter lizzom. Bare en gjetting da jeg vet ikke hva som er tilfellet

Jeg er ikke "ekspert" nok mener du? :P

Har tenkt tanken selv. Kanskje få vil ha svar eller råd fra meg fordi jeg er... kommer ikke på ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke "ekspert" nok mener du? :P

Har tenkt tanken selv. Kanskje få vil ha svar eller råd fra meg fordi jeg er... kommer ikke på ordet.

 

nei, jeg leste feil spørsmål,, eller jeg leste også gjorde jeg noe annent, også når jeg kom tilbake glemte jeg hva tråden handlet om :P så glem det ble feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men cay, nå har ikke jeg fulgt med da, men det er vel en teoretisk mulighet at du er syk på en slik måte at det er vanskelig å komme med konstruktiv tilbakemelding da, for normale folk som ikke er eksperter lizzom. Bare en gjetting da jeg vet ikke hva som er tilfellet

 

edit: da tenkte jeg på det du spør om, ikke på svarene din, så nå at du tenkte spesifikt på svarene dine så glem det :P

Spør jeg rare spørsmål? Bare lurer

Mente svarene ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, jeg leste feil spørsmål,, eller jeg leste også gjorde jeg noe annent, også når jeg kom tilbake glemte jeg hva tråden handlet om :P så glem det ble feil

Hehe, er sent. Kanskje best prøve kvile hjernen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer endel forskjellige i tråder på psykiatri, men mange bare overser svarene mine. Og svarer på alle andres svar.. Er jeg dum? Siden få brukere tydeligvis syns svar fra meg er godt nok?

Jeg for min del synes du gir gode og omsorgsfulle svar til andre. Setter pris på å ha deg her :)

Jeg er ikke flink til å respondere lenger, blir gjerne et fellessvar fra meg i stedet for til hver enkelt. Kanskje flere tenker slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes du gir gode og omsorgsfulle svar til andre. Setter pris på å ha deg her :)

Jeg er ikke flink til å respondere lenger, blir gjerne et fellessvar fra meg i stedet for til hver enkelt. Kanskje flere tenker slik?

Takk hww, koslig å høre:)

 

Åja skjønner.

 

flere tenker hvordan mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...