Gå til innhold

Hvorfor?


Caylee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    58

  • Toga

    40

  • slabbedask

    17

  • Trine

    16

Mest aktive i denne tråden

Så bra du har fått en slags dato. Er ikke så lenge til mars heldigvis :)

 

Er i midten av mars da, litt over en mnd til. Men det er jo egentlig ikke så lenge. 2 mnd etter at henvisningen ble sendt. Det er jo ikke lenger enn resten av spesialisthelsetjenesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. ;) Jeg måtte nerde litt. Kan jo ikke bare sitte her, lizzm... :o

 

Kan ikke bare klage? :P

 

Må nerde litt og.

 

Men men.

Er rart hvordan jeg blir redd jeg har skrevet noe feil bare fordi jeg ikke får svar etter max 2 min..

La meg gjette angående nerding.. krigerspill der man kan chatte med hele verden? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rart hvordan jeg blir redd jeg har skrevet noe feil bare fordi jeg ikke får svar etter max 2 min..

La meg gjette angående nerding.. krigerspill der man kan chatte med hele verden? ;)

 

Da må du roe ned litt. :P Jeg vet ikke jeg, drikke litt kefir? :P

 

Neeeeeei, det er nok langt mer nerdete enn som så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i midten av mars da, litt over en mnd til. Men det er jo egentlig ikke så lenge. 2 mnd etter at henvisningen ble sendt. Det er jo ikke lenger enn resten av spesialisthelsetjenesten.

Det er en stund til ja. Men da er det smart tenke: Når en uke er ferdig, er det en mindre :) Og er jo veldig bra du får snart vite, så du kan få det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du roe ned litt. :P Jeg vet ikke jeg, drikke litt kefir? :P

 

Neeeeeei, det er nok langt mer nerdete enn som så! ;)

Skulle noen ganger ønske jeg var nesten omvendt. At jeg ikke brydde meg om andre svarte eller mener

Kefir er ikke helt min greie,, men en kopp kaffe med melk er helt ok. Helst kaffemokka:)

 

hm..hva er mer nerdene enn online krigerspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund til ja. Men da er det smart tenke: Når en uke er ferdig, er det en mindre :) Og er jo veldig bra du får snart vite, så du kan få det bedre

 

Ja, vet ikke hvor lang tid utredningen tar. Håper ikke det tar lang tid. Men nå er jeg i konflikt med meg selv. Gleder meg til våren for da har jeg kanskje fått noen svar, men samtidig så gruer jeg meg til våren fordi jeg har det mye bedre om vinteren.

 

Er rart hvordan jeg blir redd jeg har skrevet noe feil bare fordi jeg ikke får svar etter max 2 min..

 

Da vil jeg bare si ifra at nå kommer det ikke fler svar fra meg før jeg sitter her igjen med morgenkaffen :) Og du burde lære deg å gi mer faen :) Jeg vet, det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet ikke hvor lang tid utredningen tar. Håper ikke det tar lang tid. Men nå er jeg i konflikt med meg selv. Gleder meg til våren for da har jeg kanskje fått noen svar, men samtidig så gruer jeg meg til våren fordi jeg har det mye bedre om vinteren.

 

 

Da vil jeg bare si ifra at nå kommer det ikke fler svar fra meg før jeg sitter her igjen med morgenkaffen :) Og du burde lære deg å gi mer faen :) Jeg vet, det er lettere sagt enn gjort.

Det kan ta lang tid, det spørs veldig.

Min første utredning som gjalt alt mulig tok laaang tid.

 

Sånn ja. Skjønner. Da håper jeg svarene gjør at våren blir bedre enn vanlig iallfall:)

Gi faen ja. Hadde vært fint innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redigerer Fluxbox-filer og hører på ekte slottsmetall... nerd? :P

Den første delen var nerd ja ;) angående slottsmetall hm kanskje?

Liker navnet iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...