Gå til innhold

Hvorfor?


Caylee

Anbefalte innlegg

Det var alt for lang tid. Veldig trist du får så dårlig hjelp. Går du regelmessig til fastlegen eller lignende? 

 

Nei, dessuten er det bare vikarer der. Vurderer å bytte.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    58

  • Toga

    40

  • slabbedask

    17

  • Trine

    16

Mest aktive i denne tråden

Nei, dessuten er det bare vikarer der. Vurderer å bytte.

Du burde kanskje bytte ja. Det går ann bytte fastlege to ganger i året. Jeg byttet fastlege, fikk time så tidlig som dagen etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessuten er det bare vikarer der. Vurderer å bytte.

 

Det kan hende du må bytte mange ganger før du får en som tar deg seriøst, det måtte ihvertfall jeg. Men når du først får en ordentlig lege så er det verdt alt strevet.

Endret av Trine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende du må bytte mange ganger før du får en som tar deg seriøst, det måtte ihvertfall jeg. Men når du først får en ordentlig lege så er det verdt alt strevet.

Er egentlig fornøyd med den faste fastlegen. Håper vedkommende er tilbake til sommeren. Ellers blir det 'byttings'.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig svarer bare på det jeg har noen meninger om. Alt er ikke like lett å svare på selv om man har en mening, heller.

 

Og det er bare sånn det er, at alle er ikke alltid opptatt av det samme. Jeg tror ingen ignorerer deg "bare fordi du er deg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig fornøyd med den faste fastlegen. Håper vedkommende er tilbake til sommeren. Ellers blir det 'byttings'.

 

Ok. Ja, da er det lurt å vente. Har man en fastlege som duger er det best å holde seg til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Jeg svarer endel forskjellige i tråder på psykiatri, men mange bare overser svarene mine. Og svarer på alle andres svar.. Er jeg dum? Siden få brukere tydeligvis syns svar fra meg er godt nok?

Hei! Jeg er tidvis på forumet, og synes du skriver mye klokt og fornuftig! Ikke bry deg om manglende respons. Det er jo trosd alt nett trollene som breier seg ut her ;) men dine innlegg leses, og settes pris på :)

Anonymous poster hash: 71bd9...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Jeg er tidvis på forumet, og synes du skriver mye klokt og fornuftig! Ikke bry deg om manglende respons. Det er jo trosd alt nett trollene som breier seg ut her ;) men dine innlegg leses, og settes pris på :)

Anonymous poster hash: 71bd9...a70

 

Trekker du frem en halvt år gammel tråd, og svarer til en bruker som ikke er her lenger, for å komme med dagens poeng; "nettroll"?

Anonymous poster hash: 4826f...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er her... Synes hun er klok

Anonymous poster hash: 71bd9...a70

 

Hun er neppe her for tiden, men er heldigvis vesentlig klokere - og mindre lysten på å skape konflikter - enn du er.

Anonymous poster hash: 9bbc6...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...