Gå til innhold

Latskap


Toga

Anbefalte innlegg

Appropo å rote vekk tiden... 02:41...

 

Er ingen oppmerksomhet å sanke lenger engang, siden alle har lagt seg... sa da gjør vel jeg det og da.

 

Litt tidlig? 

 

Men men.

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Toga

    72

  • slabbedask

    13

  • Trine

    13

  • stjernestøv

    10

Mest aktive i denne tråden

"Deilig å legge seg", gitt... ligge og fryse, bli sliten av å vri seg, ha vondt i hodet - og rett og slett ikke måte på til kos.

Kanskje det hjelper å onanere. Ikke at jeg er kåt. Nei, det er tragisk da. Apodorm hadde jeg likt, det er en kanonmedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som lista ligger lavt.

Det medfører riktighet. Jeg er ikke bare gris, jeg er en latgris. What else is new...

Jeg kunne sovnet nå, på kommando, om jeg hadde viljestyrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det medfører riktighet. Jeg er ikke bare gris, jeg er en latgris. What else is new...

Jeg kunne sovnet nå, på kommando, om jeg hadde viljestyrke.

Ingen har så stor viljestyrke.

Er det ikke snart frokosttid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såvisst.

Kunne vært verre.

Kunne bodd på russerbrakke.

Og vært på tvang.

Og inkasso på 600k.

Samt internet "kjendis".

Noen som har det verre, må tenke på det... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvisst.

Kunne vært verre.

Kunne bodd på russerbrakke.

Og vært på tvang.

Og inkasso på 600k.

Samt internet "kjendis".

Noen som har det verre, må tenke på det... :P

Sant nok. Høres lite trivlig ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lat. Jeg utsetter og unngår ting jeg skulle og ville gjort fordi jeg tenker jeg ikke har krefter til det eller ikke klarer det.

Jeg sa jeg var lat til sykepleieren som var her, han ville ikke kalle meg lat for det var jo andre grunner til det. Kanskje det er det med deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jeg var lat til sykepleieren som var her, han ville ikke kalle meg lat for det var jo andre grunner til det. Kanskje det er det med deg også?

Hvis jeg ikke er lat, hvem er da late?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke er lat, hvem er da late?

Hvet ikke hva som er lat i grunn, skulle tro det var å ikke orke og jeg orker jo ikke. Sykepleieren syns det var et negativt ladet ord, som ikke passet til meg. Men hva er det da lurer jeg på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvet ikke hva som er lat i grunn, skulle tro det var å ikke orke og jeg orker jo ikke. Sykepleieren syns det var et negativt ladet ord, som ikke passet til meg. Men hva er det da lurer jeg på også.

Ja det er negativt ladd, og det passer nok ikke til deg.

Men jeg lurer virkelig på hva slags grunner folk har eller ikke har for å være "late". Hvem vil ikke være produktive og gjøre nyttige og interessante ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er negativt ladd, og det passer nok ikke til deg.

Men jeg lurer virkelig på hva slags grunner folk har eller ikke har for å være "late". Hvem vil ikke være produktive og gjøre nyttige og interessante ting?

Ja alle vil vel men ikke alle klarer, vet ikke om det er latskap jeg. Kan jo ha med medisiner vi tar å gjøre også, tror det for min del iallefall. Føler meg lat og orker jo ingenting, du er iallefall flink som jogger. Det er jo et ork det også, det ser ikke ut her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, jeg var ikke slik før.

Ikke jeg heller, da hadde jeg på full musikk mens jeg vasket hele huset. Og da var jeg grundig også, nå bare støvsuger jeg og det er et ork. Jeg var tynn også på den tiden, medisiner er noe herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, da hadde jeg på full musikk mens jeg vasket hele huset. Og da var jeg grundig også, nå bare støvsuger jeg og det er et ork. Jeg var tynn også på den tiden, medisiner er noe herk.

Hvem vet, kanskje de gjør meg syk til og med.

Skal ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet, kanskje de gjør meg syk til og med.

Skal ikke være lett.

Ja de gjør definitivt noe med meg og...vil bli kvitt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...