Gå til innhold

Aldri bli sliten


Toga

Anbefalte innlegg

Nei i morgen må jeg trå til! Ble for slappt i dag. Nå ringer klokken 11:55, da har jeg noen timer med dagslys.

Ha en god dag, morgenfugler.

Du må være ny her? Men uansett, lykke til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Toga

    22

  • slabbedask

    16

  • Kjøter'n

    6

  • Trine

    5

Mest aktive i denne tråden

OPP OM "MORRAN"!!!

 

Yeees. Indeed.

 

Kjenner viljestyrken flommer gjennom kroppen. ;)

 

President neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OPP OM "MORRAN"!!!

 

Yeees. Indeed.

 

Kjenner viljestyrken flommer gjennom kroppen. ;)

 

President neste!

 

94dfd1b66da388958eb68d581b02db6d7ad91a8f

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

 

Tenker jeg tar en lang tur klokken 09:00. Ingen hast, jeg har jo mange, mange timer på meg. Det er mange, mange timer til det blir mørkt, og det er mange, mange timer til jeg kan legge meg. :P

 

Men det tar jeg som en utfordring! Ingenting kan stoppe meg! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov mye på dagen i dag. Kanskje det funker med "døgning" nå, siden jeg lå til 20:30?

Det er nok ikke mulig å sovne før 10. Men hvis jeg skal sove da, så sover jeg vel til 17? Og så er kjøret på igjen...

Noen som har noe viljestyrke til overs?

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DenNorskeElg

Jeg sov mye på dagen i dag. Kanskje det funker med "døgning" nå, siden jeg lå til 20:30?

Det er nok ikke mulig å sovne før 10. Men hvis jeg skal sove da, så sover jeg vel til 17? Og så er kjøret på igjen...

Noen som har noe viljestyrke til overs?

Men men.

 

Vi kan døgne sammen? Det hadde vært 'liddli' morro ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DenNorskeElg

Er vel ikke noe morro å døgne, men hva skal man gjøre når det er 10 man hadde sovnet?

 

Nei har man først satt seg i denne posisjonen så må man enten gjøre dagene kortere eller lengre, i enten store eller små intervaller.

 

Selv er jeg tilhenger av' døgnings' det virker lettere å gjennomføre enn å ha 23 timers dager i 10 dager eller 25 timers dager i 14 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov mye på dagen i dag. Kanskje det funker med "døgning" nå, siden jeg lå til 20:30?

Det er nok ikke mulig å sovne før 10. Men hvis jeg skal sove da, så sover jeg vel til 17? Og så er kjøret på igjen...

Noen som har noe viljestyrke til overs?

Men men.

Beklager, her er det helt tomt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei har man først satt seg i denne posisjonen så må man enten gjøre dagene kortere eller lengre, i enten store eller små intervaller.

 

Selv er jeg tilhenger av' døgnings' det virker lettere å gjennomføre enn å ha 23 timers dager i 10 dager eller 25 timers dager i 14 dager :)

Siden du er ekspert, hvor ofte er det nødvendig å døgne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig... og nå lå jeg jo tross alt til 20:30 og, så det trenger ikke bli mer enn en 25-timers... men jeg sover som oftest med dårlig kvalitet, så jeg regner vel med at viljen sprekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lassis en er det ...

Hvis man er hardt angrepet av lassisisme, og alt håp egentlig er ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli veldig "oppe" noen dager. Slik at rytmen bare fuckes opp. Det er ikke mulig å sovne om du er i fyr og flamme.

Det er mulig å presse seg opp selv om man har sovet 2 timer - det er her lassisen kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli veldig "oppe" noen dager. Slik at rytmen bare fuckes opp. Det er ikke mulig å sovne om du er i fyr og flamme.Det er mulig å presse seg opp selv om man har sovet 2 timer - det er her lassisen kommer inn.

Jeg kan bli veldig "oppe" noen dager. Slik at rytmen bare fuckes opp. Det er ikke mulig å sovne om du er i fyr og flamme.Det er mulig å presse seg opp selv om man har sovet 2 timer - det er her lassisen kommer inn.

Hva hvis man bare sover to tre timer om natten og egentlig er mer "nede" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis man bare sover to tre timer om natten og egentlig er mer "nede" ?

Da har man en annen type problematikk... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...