Gå til innhold

Driiiiiiiiiiit


Toga

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke gjort særlig mye... jeg har lyst til å gjøre så mye, men det blir veldig få resultater. Jeg bare suser bort tiden... f.eks. når jeg skulle rengjøre her, så holdt jeg bare på 5-10-15 min av gangen før jeg tok pause... sier seg jo selv at totaltiden blir veldig høy da.

 

Dette er jeg lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Toga

    22

  • Trine

    9

  • AnonymBruker

    5

  • slabbedask

    3

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker

har det på samme måte, så det ser ikke ut her. så jeg gidder ikke rydde lenger. men må vel det snart allikevel 



Anonymous poster hash: ab72c...8ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nei jeg er langt ifra fornøyd men føler ikke jeg har så mye valg



Anonymous poster hash: ab72c...8ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

 

images

Anonymous poster hash: ffb06...2fe

 

det er så hjelpsomt med sånne som deg som alltid vet hva som skal til... det er jo bare å ta seg sammen er det ikke?

Anonymous poster hash: ab72c...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så hjelpsomt med sånne som deg som alltid vet hva som skal til... det er jo bare å ta seg sammen er det ikke?

Anonymous poster hash: ab72c...8ae

 

Tror det var en ironisk fleip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke gjort særlig mye... jeg har lyst til å gjøre så mye, men det blir veldig få resultater. Jeg bare suser bort tiden... f.eks. når jeg skulle rengjøre her, så holdt jeg bare på 5-10-15 min av gangen før jeg tok pause... sier seg jo selv at totaltiden blir veldig høy da.

 

Dette er jeg lei.

 

Du får premiere deg selv når du er ferdig. F.eks. en iskald trygde-cola. (noe sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt problem. Eller jeg er lei å få igang, men når jeg først har begynt så kan jeg ikke gi meg før jeg er helt ferdig, det er faktisk et problem når man har en fysisk plage som roper veldig høyt at jeg skal hvile bena litt. Det er noe dritt når hode og kropp ikke er enige :P

 

Enig med slabbedask, du får premiere deg selv. Men trygdecola er kanskje ikke så motiverende. Ville heller premiert meg med en jævlig bra jobba-cola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. ;)

 

Av og til jobber jeg jo bra... det gjelder å komme over en terskel, som jeg mener du er inne på - men for meg ligger den terskelen endel høyere enn at det bare er å "begynne".

 

Men det er ikke sånn jeg var tidligere. Det er enten medisinen eller en sykdom jeg har som har forandret meg til lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. ;)

 

Av og til jobber jeg jo bra... det gjelder å komme over en terskel, som jeg mener du er inne på - men for meg ligger den terskelen endel høyere enn at det bare er å "begynne".

 

Men det er ikke sånn jeg var tidligere. Det er enten medisinen eller en sykdom jeg har som har forandret meg til lat.

 

Hva mener du med at terskelen ligger høyere enn at det bare er å begynne? Gjelder ikke samme prinsipp enten terskelen er høy eller lav, selv om det selvfølgelig er tyngre å komme seg over en høy terskel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med at terskelen ligger høyere enn at det bare er å begynne? Gjelder ikke samme prinsipp enten terskelen er høy eller lav, selv om det selvfølgelig er tyngre å komme seg over en høy terskel?

 

Joda, det gjør det. Det jeg mener er å beskrive meg selv, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stige eller gardintrapp vil kanskje kunne løse problemet med å komme seg over den altfor høye terskelen ;)

Jeg får gjort husarbeid, antageligvis fordi jeg er litt allergisk mot rot. Men andre ting som skal gjøres tar en evighet. Plutselig får jeg ånden over meg og holder på til jeg stuper (er ikke så lenge bestandig det da), men så tar det ekstremt lang tid før denne jævla ånden kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig en gris jeg ass. :P Det går lang tid mellom rengjøring. Men ryddig, det er jeg. Rot er noe annet enn støv og skitt. I alle fall for mitt vedkommende. Jeg liker orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på å vaske det som ikke ser møkkete ut. Har forstått det slik at andre vasker tak og vegger og inni skap og sånt hvert år. Det gjør ikke jeg. Vasker ikke noe som ser rent ut. Tørke støv skal jeg heller ikke skryte på meg at jeg gjør ofte. Men kjøkkenet er ryddig og rent og bad og gulv tar jeg når jeg syns det er behov for det. Nå som det er vår og siden jeg har hund bør jeg gjøre rent en gang i uka eller hver 14. dag. Men når man har en sånn møkkafrans så er det veldig deilig når man er ferdig med å gjøre rent for man ser virkelig forskjell :) Men noen ganger er det andre ting jeg heller vil og da blir det en sånn panikkvasking før jeg får besøk, noe jeg heldigvis ikke gjør så ofte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for alle tydeligvis, men jeg syns det er trivelig at det ser rent ut, da ser det også mer ryddig ut. Hundehår og sand og skau overalt ser rotete ut, jeg er ikke så nazi på det, men når jeg får besøk vil jeg ikke at de skal tro jeg er en slask så da vasker jeg. Og jeg syns andres møkk er ekkel så da tenker jeg at andre sikkert syns min møkk er ekkel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vasket mer hadde jeg hatt besøk. Men det har jeg ikke. Så jeg er unnskyldt.

 

Neida, jeg er enig jeg. Det er fint å få gjort det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...