Gå til innhold

Krise?


Toga

Anbefalte innlegg

Er det en krise at jeg sover og er våken i et ganske ustabilt mønster?

Det som litt ille er vel at det er slitsomt og ubrukelig å være våken i over 20 timer... men det er ikke så ofte.

Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke en krise om du ikke gjør det til en krise? Her er det snart krise for en viss valp lar meg ikke sove mer enn 6-6,5 timer om natta og jeg trenger 7,5-8 :P Og når jeg står opp er jeg så kaffetørst at jeg heller innpå så mye at jeg må tisse hele tiden og da sovner jeg jo ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Er det en krise at jeg sover og er våken i et ganske ustabilt mønster?

Det som litt ille er vel at det er slitsomt og ubrukelig å være våken i over 20 timer... men det er ikke så ofte.

Hm.

Hvis du bor alene og ikke jobber går det vel greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en krise at jeg sover og er våken i et ganske ustabilt mønster?

Det som litt ille er vel at det er slitsomt og ubrukelig å være våken i over 20 timer... men det er ikke så ofte.

Hm.

 

Hvis det går ut over "livskvaliteten" er det jo ikke bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Er det en krise at jeg sover og er våken i et ganske ustabilt mønster?

Det som litt ille er vel at det er slitsomt og ubrukelig å være våken i over 20 timer... men det er ikke så ofte.

Hm.

Hei!

 

Det er vel ingen krise,

 

men det er mer helsefremmende å ha et stabilt døgnsystem.

 

Selv har jeg over 20 timers våkensyklus for tiden, jeg står opp kl 06.00, men ofte legger jeg meg ikke før 24.00 og sovner ikke før kl 02.00-03.00 ca, sover da dårlig før jeg står opp, alltid, og punktlig kl 06.00, for tiden kanskje før.

 

Jeg er stresset for tiden, men jeg gjør det jeg kan ved å stå opp til nøyaktig samme tid nesten hver eneste dag, men unntak av når uroen er for sterk.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke en krise om du ikke gjør det til en krise? Her er det snart krise for en viss valp lar meg ikke sove mer enn 6-6,5 timer om natta og jeg trenger 7,5-8 :P Og når jeg står opp er jeg så kaffetørst at jeg heller innpå så mye at jeg må tisse hele tiden og da sovner jeg jo ikke ;)

 

Det som for noen er en ny valp, er for andre en ny PC. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bor alene og ikke jobber går det vel greit...

 

Egentlig ikke, det blir bare "tull" av det, og jeg vil noe mer enn å tulle i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som for noen er en ny valp, er for andre en ny PC. :D

 

Ikke noe 'nerdings' de siste 3-4 timene før man legger seg.

 

Sånn er regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Egentlig ikke, det blir bare "tull" av det, og jeg vil noe mer enn å tulle i livet...

Får prøve å få riktig døgnrytme da, men sikkert ikke lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt.

 

Det fungerer også.

 

Men, har bare testet det ut en uke foreløpig da, så hvem vet hvordan det fungerer i lengden.

 

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lå våken i hele "natt". Jeg hater limousiner, limousin-passasjerer og limousin-sjåfører, samt de som liker limousiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å få riktig døgnrytme da, men sikkert ikke lett.

Problemet er ikke døgnrytme, men at energi, trøtthet og rastløshet er ustabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke døgnrytme, men at energi, trøtthet og rastløshet er ustabilt.

 

Tror det er en viss sammenheng mellom dette og god døgnrytme.

 

Men hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå våken i hele "natt". Jeg hater limousiner, limousin-passasjerer og limousin-sjåfører, samt de som liker limousiner.

 

Mye bråk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...