Gå til innhold

Hvilke kaker er vanelig i konfirmasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Synes det er vanskelig å finne ut hvilke kaker og hvor mange kaker vi skal ha i konfirmasjonenen!! Regner med at vi lager gulerotkake, ostekake, pavlovaterte... Noen forslag?? Vi blir sånn ca. 40 stykker til kaffe i konfirmasjonen.

Anonymous poster hash: d6851...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Synes det er vanskelig å finne ut hvilke kaker og hvor mange kaker vi skal ha i konfirmasjonenen!! Regner med at vi lager gulerotkake, ostekake, pavlovaterte... Noen forslag?? Vi blir sånn ca. 40 stykker til kaffe i konfirmasjonen.

Anonymous poster hash: d6851...861

Hos oss blir vi 49 stykker og skal i alle fall ha ostekake, nøttekake, to kvæfjordkaker, suksessterte og en marsipankake og sikkert noe mer også om jeg kjenner denne kakegjengen rett. :) Jeg har vel lovt å bake en selv også, må vel snart finne ut hva, det er under to uker igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Synes det er vanskelig å finne ut hvilke kaker og hvor mange kaker vi skal ha i konfirmasjonenen!! Regner med at vi lager gulerotkake, ostekake, pavlovaterte... Noen forslag?? Vi blir sånn ca. 40 stykker til kaffe i konfirmasjonen.

Anonymous poster hash: d6851...861

 

Kransekake har vært vanlig i de konfirmasjonene jeg har vært i. Hvis det skal være en del barn til stede, så er det også populært med sjokoladekake/brownies. Men det blir jo alltid for mye kake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...