Gå til innhold

Hvordan får jeg slettet kontoen min?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg både vil og ikke vil.  Men jeg tror det er best.

Jeg tror ikke det er best, men du må jo føle på hva som er rett for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg håper det ikke er pga av uenigheten i diskusjonen vår ? Det er ikke farlig å være uenig :) Synes du skal bli her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det ikke er pga av uenigheten i diskusjonen vår ? Det er ikke farlig å være uenig :) Synes du skal bli her :)

Det er sjelden bare en ting som får oss til å ta en avgjørelse. Men ja. Det var flere ting i den tråden der som fikk meg til å innse at dette ikke er bra for meg. Når jeg blir beskyldt for å bruke hersketeknikk når jeg prøver å gi et svar, så var nok det den siste dråpen. Jeg har hatt mye glede og nytte av dol. Men også mye som river meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sjelden bare en ting som får oss til å ta en avgjørelse. Men ja. Det var flere ting i den tråden der som fikk meg til å innse at dette ikke er bra for meg. Når jeg blir beskyldt for å bruke hersketeknikk når jeg prøver å gi et svar, så var nok det den siste dråpen. Jeg har hatt mye glede og nytte av dol. Men også mye som river meg ned.

 

Jeg synes du skal bruke denne situasjonen til å øve på å tåle uenighet. Jeg synes du fikk berettiget kritikk i den tråden; du har jo mange gange påstått at folk ikke forstår når de er uenige med deg. Du glemmer at du på dol aldri kan vite hvem som har egenerfaring med hva - og i tillegg er det ikke gitt at egenerfaring er det som får en til å forstå noe best.

 

Mange av oss har fra tid til annen fått motbør i diskusjoner på dol som vi av ulike grunner har funnet ubehagelig, men som kanskje også på litt sikt har fått oss til å innse noe nytt. Jeg tror du kan lære mye av å ikke trekke deg, selv om du - etter min oppfatning - har fått påpekt noe ved deg selv som du selv ikke har så god oversikt over. Alle andre enn deg vil sannsynligvis ha glemt denne diskusjonen innen helgen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal bruke denne situasjonen til å øve på å tåle uenighet. Jeg synes du fikk berettiget kritikk i den tråden; du har jo mange gange påstått at folk ikke forstår når de er uenige med deg. Du glemmer at du på dol aldri kan vite hvem som har egenerfaring med hva - og i tillegg er det ikke gitt at egenerfaring er det som får en til å forstå noe best.

 

Mange av oss har fra tid til annen fått motbør i diskusjoner på dol som vi av ulike grunner har funnet ubehagelig, men som kanskje også på litt sikt har fått oss til å innse noe nytt. Jeg tror du kan lære mye av å ikke trekke deg, selv om du - etter min oppfatning - har fått påpekt noe ved deg selv som du selv ikke har så god oversikt over. Alle andre enn deg vil sannsynligvis ha glemt denne diskusjonen innen helgen er over.

Å takle uenighet jobber jeg med.  Men her er det snakke om mer enn å takle uenighet.  Og det er det som er hovedgrunnen til at jeg nå ønsker å trekke meg. Jeg har ingen problemer med om andre skulle huske tråden.  Jeg står for det jeg har skrevet.

 

Det kan også diskuteres hvem som bruker hersketeknikk.

 

Merkelig ikke admin svarer på hvordan jeg får avsluttet kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takle uenighet jobber jeg med. Men her er det snakke om mer enn å takle uenighet. Og det er det som er hovedgrunnen til at jeg nå ønsker å trekke meg. Jeg har ingen problemer med om andre skulle huske tråden. Jeg står for det jeg har skrevet.

Det kan også diskuteres hvem som bruker hersketeknikk.

Merkelig ikke admin svarer på hvordan jeg får avsluttet kontoen.

Jeg har inntrykk av at det handler om å tåle uenighet i forhold til temaer du identifiserer deg sterkt med? Du har gjentatte ganger hevdet at andre ikke forstår når det gjelder disse temaene. Jeg mener at det ikke er manglende forståelse eller innsikt som er årsaken til at vi ser dette på ulik måte.

Om du trekker deg fra Dol eller ikke må jo være opp til deg, men det er alltid litt spesielt når folk trekker midt i en diskusjon hvor de får mye motbør. Det finnes bedre tidspunkter å slutte og bruke Dol på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...