Gå til innhold

Vorte på fingertupp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jenta mi har atopisk eksem og har blitt verre på et par fingre, og hun har blødd, og har derfor hatt plaster på for å beskytte fingeren, men nå ser jeg at det på fingertuppen har kommet en rar utvekst - den ser ut som en stor vorte! Den har små svarte prikker i og er hard.

Den ser så stor ut at det kommer nok til å ta tid før den forsvinner av seg selv. 

Hva ville dere gjort? 
bør jeg prøve kjerringråd og se det an før jeg oppsøker lege? 
Hun har meget lav smerteterskel, så vil helst drøye å fryse/brenne da jeg vet av erfaring hvor vondt det gjør (var selv plaget med fotvorter som liten og har prøvd begge deler). 

 

 



Anonymous poster hash: 11178...6c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til lege og få den fryst eller etset vekk. Legen bruker bedøvelse så dette medfører mindre ubehag for jenta di. Be også om henvisning til hudlege for råd ad atopisk eksem. Det er ikke heldig at hun må plastre hud som er infisert. Lykke til:)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...