Gå til innhold

Er det trygt å gå til tannleger i strøk med narkomane?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at de med sykdommer også går til tannlegen. Hva hvis renserutinene svikter og man blir smittet? Bør jeg holde meg unna tannleger som holder til i strøk med narkomane/prostituerte og tannlegevakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg regner med at de med sykdommer også går til tannlegen. Hva hvis renserutinene svikter og man blir smittet? Bør jeg holde meg unna tannleger som holder til i strøk med narkomane/prostituerte og tannlegevakter?

 

Det hadde jeg ikke bekymret meg for.

Anonymous poster hash: 45c3b...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at de med sykdommer også går til tannlegen. Hva hvis renserutinene svikter og man blir smittet? Bør jeg holde meg unna tannleger som holder til i strøk med narkomane/prostituerte og tannlegevakter?

 

Jeg er overbevist om at det er trygt å gå til tannleger som har kontor også i slike strøk du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde valgt et annet strøk, men nå bekymrer jeg meg litt for mulige sykdommer også. Det kan jo i grunnen like gjerne ha sittet en med en potesiell farlig sykdom i stolen før meg dit jeg går også, men riskoen øker i mitt hue om de har mange kunder med noe potensielt smittefarlig. Så, i og med at jeg kan velge....



Anonymous poster hash: f5826...250
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Jeg regner med at de med sykdommer også går til tannlegen. Hva hvis renserutinene svikter og man blir smittet? Bør jeg holde meg unna tannleger som holder til i strøk med narkomane/prostituerte og tannlegevakter?

Det ville jeg ikke tenkt på,

 

Jeg går til tannlege der de fleste er psykisk utviklingshemmet/ har kromosomfeil,

 

Jeg har ikke sett narkomane der, men i følge regler for offentlig tannpleie, bør de bruke den, dvs de bruker samme tannlege, men at vi med utviklingsforstyrrelser utgjør den største gruppen.

 

De er veldig imponert over at jeg både greier komme selv og at jeg er så hyggelig:-)

Nå har de vent seg til det, men i begynnelsen lurte de på hvordan jeg feks skulle komme meg hjem, da jeg sa jeg kjører bil selv, ble de kanskje overrasket, men jeg kjører selv og jeg greier meg selv, de syns jeg er veldig flink, og det syns jeg er hyggelig:-)

 

De roser meg for mye rart i tannlege stolen, noen ganger blir jeg litt brydd inni meg, men jeg takker og bukker lett, slik man bør.

 

De roser meg for at jeg sitter rolig, at jeg ikke trenger pauser, at jeg tåler så mye, at det går fint uten bedøvelse, osv...

Jeg gjør jo bare akkurat som de sier, og de er så hyggelige så prøver jeg tåle ubehaget. Jeg syns jo ikke det er behagelig  å få slipt og pusset alle tennene uten bedøvelse, men når de mener dette går bra, så vil ikke jeg si nei, da biter jeg ubehaget i meg, og smiler høflig.

 

 

 

Anonymous poster hash: 939e3...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De roser meg for at jeg sitter rolig, at jeg ikke trenger pauser, at jeg tåler så mye, at det går fint uten bedøvelse, osv...

Jeg gjør jo bare akkurat som de sier, og de er så hyggelige så prøver jeg tåle ubehaget. Jeg syns jo ikke det er behagelig  å få slipt og pusset alle tennene uten bedøvelse, 

 

Prøv å borre uten bedøvelse.

Anonymous poster hash: 45c3b...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

 

Prøv å borre uten bedøvelse.

Anonymous poster hash: 45c3b...a65

 

Det er uproblematisk med mindre det er dype hull. Har ikke vært bedøvd hos tannlegen de siste 10 åra. 

Anonymous poster hash: f5826...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Det er uproblematisk med mindre det er dype hull. Har ikke vært bedøvd hos tannlegen de siste 10 åra. 

 

 

Det er veldig individuelt. 

Anonymous poster hash: 45c3b...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Det ville jeg ikke tenkt på,

 

Jeg går til tannlege der de fleste er psykisk utviklingshemmet/ har kromosomfeil,

 

Jeg har ikke sett narkomane der, men i følge regler for offentlig tannpleie, bør de bruke den, dvs de bruker samme tannlege, men at vi med utviklingsforstyrrelser utgjør den største gruppen.

 

De er veldig imponert over at jeg både greier komme selv og at jeg er så hyggelig:-)

Nå har de vent seg til det, men i begynnelsen lurte de på hvordan jeg feks skulle komme meg hjem, da jeg sa jeg kjører bil selv, ble de kanskje overrasket, men jeg kjører selv og jeg greier meg selv, de syns jeg er veldig flink, og det syns jeg er hyggelig:-)

 

 

Aldri i verden om jeg hadde gått til en slik tannlege hvor jeg hadde blitt patronisert på den måten, rett og slett behandlet som en mongo.

Anonymous poster hash: 45c3b...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...