Gå til innhold

"norsk"


Maglor

Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at blant sexarbeidere så er "norsk" eller "norwegian" slang for sex i armhulen.

:lol:  :lol:  :lol:

 

Har hørt om landskoden før, dansk, spansk, fransk, gresk etc men dette var nytt anim_rofl2.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Passe bra med hvor pripne norske kvinnfolk er, slipper ikke lett til godsakene så da får en ta til takke med det en får

 

Men noe mistenkelig at du sjekker ut tjenestene jentene tilbyr da  :ph34r:



Anonymous poster hash: 20756...ebc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Passe bra med hvor pripne norske kvinnfolk er, slipper ikke lett til godsakene så da får en ta til takke med det en får

 

Men noe mistenkelig at du sjekker ut tjenestene jentene tilbyr da  :ph34r:

Anonymous poster hash: 20756...ebc

 

 

Mye jeg sjekker uten nødvendigvis å benytte meg av, jeg har en stor interesse for sex og hvordan folk forholder seg til seksualitet. Fant også ut at "wetsex" tydeligvis ikke er et fancy nok ord i dag og man kaller det "champagne sex" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg har en stor interesse for sex og hvordan folk forholder seg til seksualitet

 

Du er en kåting?

Anonymous poster hash: 6d251...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du er en kåting?

Anonymous poster hash: 6d251...7ae

 

 

Ja det er jeg også  :D

 

Hva med deg?

 

(edit) Og hva er "polsk" ? Tror ikke jeg har hørt om det.

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og hva er "polsk" ? Tror ikke jeg har hørt om det.

 

Involverer feiebrett, klyper og elektrisitet...

Anonymous poster hash: 6d251...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jeg sjekker uten nødvendigvis å benytte meg av, jeg har en stor interesse for sex og hvordan folk forholder seg til seksualitet. Fant også ut at "wetsex" tydeligvis ikke er et fancy nok ord i dag og man kaller det "champagne sex" :D

Hei!

 

Det er fornuftig at du har interesse for sex,

 

selv har jeg interesse for tiden, mer om hvordan folk forholder seg til sex,

 

Fordi jeg har autisme, må jeg " passe " meg, rett og slett fordi for meg er sak/tema = sak/tema, dvs sex er for meg en fysiologisk aktivitet som det er en helsegevinst i å holde på med. (mest ut i fra psykiske aspekter)

 

Min datter hentet nå (for ca 1, 5 timer siden)  noen sko... hun spurte meg, mens hun smilte bredt, hva jeg mente, jeg sa " ja de skoene syns jeg er upraktiske, ødeleggende for din fysiologi og ubehagelige å gå i.". Hun stønnet. Jeg sa så, " Hva er galt?", hun sa " neida mamma du må jo vise til logikk", hun mente svaret mitt ikke var uventet, og noe om at jeg ikke kan annet enn si hva jeg mener.

Jeg sa så, " men er du ikke glad jeg er ærlig?", hun svarte så " Joda". det var ikke et ironisk, joda, hun har før sagt at hun heller spør meg enn noen annen for bare av meg får hun sannhet.

 

Jeg mener med dette å si/skrive at hvordan folk forholder seg til/ og ofte fornekter seksualitetens viktighet for sunn helse, er for eg tankevekkende. Det er ikke viktig å snakke om plager, men det er viktig å gi rom for glede og naturlig nytelse/seksualitet.

 

Når en ung jente som min datter kjøper høye heler, som er upraktiske på alle måter, tror jeg hun mer snakker seksualitet, enn det man er tillatt å gjøre i vår kultur. Hun vil se vakker ut, og hun vil være sexy, jeg synes det naturlig og fornuftig,

selv fikk jeg mange forespørsler om ekteskap selv om jeg ikke kan gå med høye heler,:-)

 

men det interesserer meg, at man ikke har et bedre språk for seksualitet, fordi den er så viktig for alle menneskers helse, enten den består av onani eller en partner man får tilfredstilt sine seksuelle lyster med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det interesserer meg, at man ikke har et bedre språk for seksualitet, fordi den er så viktig for alle menneskers helse, enten den består av onani eller en partner man får tilfredstilt sine seksuelle lyster med.

 

Ikke alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle ;)

Ok,

 

Jeg så et program om aseksuelle, så jeg vet det er en gruppe også,

husker ikke hvor mange de er i %, men jeg så et program fra England, de var veldig engasjert i sin aseksuelle sak.

Disse var virkelig asekseuelle, de var ikke slitne, frustrerte, deprimerte etc.. de hadde aldri hatt interesse eller tanker om sex, så ja jeg vet det går an:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...