Gå til innhold

7 uker i boks!


 cilie

Anbefalte innlegg

Tenkte å skrive etter denne gangen og ikke før. Målet var 7 uker uten brus og godteri og nå er det i boks! Må si det gikk veldig greit denne gangen. Gikk ned ca 5 kg, men gått litt opp igjen pga ferie på kjempeflott hotell m mange retters middag + vin og vin og vin dag etter dag. Har også trent mye mindre.

Nå sitter jeg her med et glass cola zero som smaker ok og en pose godteri. Kun for denne ettermiddagen - som var planen. I morgen er jeg klar for avhold fram til høstferien igjen, med en kosedag. Det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Tenkte å skrive etter denne gangen og ikke før. Målet var 7 uker uten brus og godteri og nå er det i boks! Må si det gikk veldig greit denne gangen. Gikk ned ca 5 kg, men gått litt opp igjen pga ferie på kjempeflott hotell m mange retters middag + vin og vin og vin dag etter dag. Har også trent mye mindre.

Nå sitter jeg her med et glass cola zero som smaker ok og en pose godteri. Kun for denne ettermiddagen - som var planen. I morgen er jeg klar for avhold fram til høstferien igjen, med en kosedag. Det skal gå bra!

Så flink du er! Gratulerer :-) Inspirerer meg ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Gratulerer :-) Inspirerer meg ihvertfall.

Takk takk! De 7 ukene gikk skikkelig fort. Kjenner nå etter å ha dyttet i meg både brus og godteri hva det gjør med kroppen. Kvalm, vondt i brystet og utilpass. Heng med på de neste 7 da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - godt jobbet! :) Beste "beviset" på at det en putter i munnen nesten uten å merke det fort blir kilo over tid - 5 kg etter sju uker er voldsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Takk takk! De 7 ukene gikk skikkelig fort. Kjenner nå etter å ha dyttet i meg både brus og godteri hva det gjør med kroppen. Kvalm, vondt i brystet og utilpass. Heng med på de neste 7 da vel!

Ja jeg vil henge med :-) Nei godteri er ikke bra for kropp og psyke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - godt jobbet! :) Beste "beviset" på at det en putter i munnen nesten uten å merke det fort blir kilo over tid - 5 kg etter sju uker er voldsomt! :)

Takk! Så det er vel som tenkt; gode ukedager, spises opp i helgene.

Ble også sjokkert over hvor fort det gikk opp på ferie, men det er vel en haug kalorier i vin jeg ikke orker å regne på.

Bare å sette i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vil henge med :-) Nei godteri er ikke bra for kropp og psyke.

Nei. Og tror lettbrusen trigger mer enn jeg egentlig vil innrømme. -Både mengden og valg av mat. I tillegg til søvnpåvirkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare tilføye en liten frykt jeg har da: stresset mitt. Gikk dette greit fordi jeg har fri fra jobb? Fordi jeg har sovet bedre? Uten sovetabletteter? Fordi når sant skal sies, har jeg trent mindre og ikke vært så altfor nøye med kostholdet.

Jeg håper det skyldes godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei. Og tror lettbrusen trigger mer enn jeg egentlig vil innrømme. -Både mengden og valg av mat. I tillegg til søvnpåvirkningen.

Jeg drikker pepsi max da, klarer meg ikke uten. Jeg vil spise mindre og sunnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Må bare tilføye en liten frykt jeg har da: stresset mitt. Gikk dette greit fordi jeg har fri fra jobb? Fordi jeg har sovet bedre? Uten sovetabletteter? Fordi når sant skal sies, har jeg trent mindre og ikke vært så altfor nøye med kostholdet.

Jeg håper det skyldes godteri.

Jeg går ned bare jeg kutter ut godteri, det er en uting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ned bare jeg kutter ut godteri, det er en uting.

Ja, det er jo utrolig hvor mange kalorier det er i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ! :)

 

Jeg tror det er helt meningsløst å lete etter andre årsaker enn vin og godteri :)

Ja, det er nok det. Stresset utløser sikkert trangen til sukkeret.

Ikke fikk jeg sove i matt heller. Lys våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å skrive etter denne gangen og ikke før. Målet var 7 uker uten brus og godteri og nå er det i boks! Må si det gikk veldig greit denne gangen. Gikk ned ca 5 kg, men gått litt opp igjen pga ferie på kjempeflott hotell m mange retters middag + vin og vin og vin dag etter dag. Har også trent mye mindre.

Nå sitter jeg her med et glass cola zero som smaker ok og en pose godteri. Kun for denne ettermiddagen - som var planen. I morgen er jeg klar for avhold fram til høstferien igjen, med en kosedag. Det skal gå bra!

 

Godt jobba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så god du har vært!

 

Jeg gikk på vekta i dag, for første gang i sommer. Har hatt en fin sommer, men har ikke trimmet, har drukket vin og øl og spist godterier... Det gav resultater:  + 2 kilo :-(

 

Så nå skal jeg ta meg selv i nakken!!!

 

Gøy å høre at du fikk det til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg tok faktisk meg sjøl i nakken nå, etter ditt inspirerende innlegg. Klarte meg nesten helt uten godteri i uka (plutselig et par ganger smatt det inn noen drops i munnen....), men litt lørdagsgodt hadde jeg. Hadde øl på torsdag (var på byen med noen venner), men ingenting i helga. Har spist mindre porsjoner også, og kuttet ut smør på skivene på jobben.

 

Har gått ned 400 g siden forrige mandag.

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så flott! Nå motiverer du meg tilbake igjen:) Blitt en helg med litt for mye brie blant annet... og jobbstress... Men skal ikke gli ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! De 7 ukene gikk skikkelig fort. Kjenner nå etter å ha dyttet i meg både brus og godteri hva det gjør med kroppen. Kvalm, vondt i brystet og utilpass. Heng med på de neste 7 da vel!

 

Ja, det er motivasjon i den følelsen en får etter noen uker med utskeielser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vi gjøre! Godis og brus er ut fram til en kveld i uke 40. Satser på å stramme litt mer inn på annet også, bare jeg kommer skikkelig i gang på jobben igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...