Gå til innhold

7 uker i boks!


 cilie

Anbefalte innlegg

Vi har sittet på ræva i hele dag, sett to filmer (Hobbiten 1 og Max Manus) og droppet den planlagte treningsøkta... Så i 18:30-tiden skiftet jeg til løpetøy og da slengte jentungen (15 år) seg også med og vi hadde en trivelig løpetur. Ble 35 min / 3,4 km så det var jo ikke all verden, men det var deilig med en tur ut og få rørt litt på seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh no... Er visst ikke avvent... Verken av sukkeravhengighet eller dårlige unnskyldninger... -Fordi det ble så mye brød og sjokoladepålegg lørdag, var det mye godteri igjen søndag. Etter trening søndagsmorgen bestod deretter hele dagen av smågodt og is :( Kastet så resten av smågodtet. Lot det ligge igjen litt sjokolade, is og brus til sambo. Fikk en god treningsøkt i dag og - og to sunne måltider. Men så... der gikk resten av dritten også ned på høykant :( 

 

Er det mulig? Kjenner nesten av bhen strammer. Og humøret? Helt elendig i hele går og i dag... Nesten smådeprimert. Skjerpings!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag there is!

 

Det er virkelig helt vilt hva både cola zeroen og masse godteri gjør med kroppen... Og enda mer vilt hvordan jeg merket det alt lørdag, men fortsatte to dager til.. Og nå når alt er spist opp, blir jeg stresset av at det er tomt... Kroppen skriker etter mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer å gå videre med den sunne livsstilen din! Gjør ingenting med noen dagers utskeielser, bare du kommer deg inn på rett spor igjen :-)

Jeg har ikke fått jogget mer, men syklet til jobb i dag. Bare seks grader i morges, så det var litt kaldt, men det var deilig :-)

Tenker jeg skal jogge i morgen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer å gå videre med den sunne livsstilen din! Gjør ingenting med noen dagers utskeielser, bare du kommer deg inn på rett spor igjen :-)

Jeg har ikke fått jogget mer, men syklet til jobb i dag. Bare seks grader i morges, så det var litt kaldt, men det var deilig :-)

Tenker jeg skal jogge i morgen.

 

Ja, jeg må jo det, men nå har jeg noen dårlige dager... Grubler og bekymrer meg og spiser for mye. Har jogget i dag i det minste. Håper du kom deg ut i den fine høstluften! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg må jo det, men nå har jeg noen dårlige dager... Grubler og bekymrer meg og spiser for mye. Har jogget i dag i det minste. Håper du kom deg ut i den fine høstluften! 

Jeg syklet til jobb tirsdag og i dag. Var på sopptur med min far tirsdag ettermiddag - kjempedeilig i skogen, koselig å småprate litt med ham uten ungene rundt meg, men det var jo ingen trimtur :-) I går var ei venninne og jeg på tur etter jobb. Vi gikk i nesten 2,5 time, men i rolig tempo (hun var ikke vant til å gå fort) - så det ble jo bevegelse av det. Får se om jeg får til en joggetur i kveld i stedet. Herlig høstluft uansett!

Jeg grubler også  veldig mye på alvorlige ting for tiden. Har vel noe med at jeg sannsynligvis har passert halvveis i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syklet til jobb tirsdag og i dag. Var på sopptur med min far tirsdag ettermiddag - kjempedeilig i skogen, koselig å småprate litt med ham uten ungene rundt meg, men det var jo ingen trimtur :-) I går var ei venninne og jeg på tur etter jobb. Vi gikk i nesten 2,5 time, men i rolig tempo (hun var ikke vant til å gå fort) - så det ble jo bevegelse av det. Får se om jeg får til en joggetur i kveld i stedet. Herlig høstluft uansett!

Jeg grubler også  veldig mye på alvorlige ting for tiden. Har vel noe med at jeg sannsynligvis har passert halvveis i livet...

Det høres ut som deilige dager! Jeg burde nyte dagene selv, men alt er plutselig ganske kjipt. Handler jo mye om alder her også - og fortsatt noen livsvalg.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som deilige dager! Jeg burde nyte dagene selv, men alt er plutselig ganske kjipt. Handler jo mye om alder her også - og fortsatt noen livsvalg.... 

 

Forstår deg faktisk veldig godt, mer enn jeg har gitt uttrykk for her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg faktisk veldig godt, mer enn jeg har gitt uttrykk for her....

Så trist å høre - og takk for det:)

Merker at jeg trenger reiser, hendelser, mat, alkohol, prosjekter, samtidsrealistisk (les: som handler om tilsvarende som meg) litteratur å dykke ned i osv osv. Jeg er rastløs samtidig som jeg er helt tiltaksløs. Men jeg skal ikke spise fram til jul som i fjor. Mulig det blir bittelitt i helgen(utsetter, utsetter) men så er det nulltoleranse og nytt mål. Blir kanskje lettere å holde når det er jobb igjen. Jeg tåler visst ikke å ha fri( m mye jobb som jeg utsetter), selv om det er alt jeg drømmer om: fri og ro og bort fra stress og mas og forventninger og krav.  

Håper du finner ut av grubleriene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre - og takk for det:)

Merker at jeg trenger reiser, hendelser, mat, alkohol, prosjekter, samtidsrealistisk (les: som handler om tilsvarende som meg) litteratur å dykke ned i osv osv. Jeg er rastløs samtidig som jeg er helt tiltaksløs. Men jeg skal ikke spise fram til jul som i fjor. Mulig det blir bittelitt i helgen(utsetter, utsetter) men så er det nulltoleranse og nytt mål. Blir kanskje lettere å holde når det er jobb igjen. Jeg tåler visst ikke å ha fri( m mye jobb som jeg utsetter), selv om det er alt jeg drømmer om: fri og ro og bort fra stress og mas og forventninger og krav.  

Håper du finner ut av grubleriene dine!

Takk <3

Denne uka nyter jeg - er alene i huset mens mann og barn er på høstferie. Fantastisk å ha tomt hus, kunne bestemme helt og holdent over egen tid (bortsett fra jobb da), jeg går tur, leser, bare sløver og virkelig koooooooser meg! Nå skal jeg på middag hos foreldrene mine. Sjelden jeg er der uten ungene, så det blir også deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Avvenningskur i morgen! Start med en kveldstur i kveld :-)

Jeg var ute og jogget igjen i går (første gang etter den euforiske turen jeg hadde i forrige uke) - og det gikk veldig fint. FIkk ikek sånn lykkelig rusa følelse, men jeg var ute i 1 time og et kvarter, og løp nesten hele tiden. Klarte å kontrollere pusten på en mye bedre måte :-)

Og i dag var 16-åringen og jeg på sykkeltur - syklet ca 25 km. Gøy! Han kunne merke at jeg var i bedre form enn i sommer :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk <3

Denne uka nyter jeg - er alene i huset mens mann og barn er på høstferie. Fantastisk å ha tomt hus, kunne bestemme helt og holdent over egen tid (bortsett fra jobb da), jeg går tur, leser, bare sløver og virkelig koooooooser meg! Nå skal jeg på middag hos foreldrene mine. Sjelden jeg er der uten ungene, så det blir også deilig!

Jeg er grønn av misunnelse... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er grønn av misunnelse... :(

Kunne ikke hatt en bedre "høstferie" :-)

Tror ikke folk som bor alene vet hvor luksus det kan være å ha huset for seg selv en gang hvert tredje år... Jeg nøyt hvert minutt - bare det å velge og droppe middag og heller gå en tur i skogen - eller droppe middag og sove på sofaen og heller spise klokka 21 - var fantastisk :-) For all del, det var koselig å få dem hjem igjen også, men de 7 dagene var jammen deilige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Avvenningskur i morgen! Start med en kveldstur i kveld :-)

Jeg var ute og jogget igjen i går (første gang etter den euforiske turen jeg hadde i forrige uke) - og det gikk veldig fint. FIkk ikek sånn lykkelig rusa følelse, men jeg var ute i 1 time og et kvarter, og løp nesten hele tiden. Klarte å kontrollere pusten på en mye bedre måte :-)

Og i dag var 16-åringen og jeg på sykkeltur - syklet ca 25 km. Gøy! Han kunne merke at jeg var i bedre form enn i sommer :-)

 

Høres ut som du er den fødte løper! Jeg har vært i skogen tre dager på rad, så beina får hvile til i morgen nå.

Jeg synes det mentale aspektet i det her er interessant. Før jeg startet på denne sukker-uken, følte jeg meg så mye mer vel med utseendet mitt, mens nå( det kan jo ikke være sÅÅ stor forskjell) føler jeg meg som en ballong...... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er den fødte løper! Jeg har vært i skogen tre dager på rad, så beina får hvile til i morgen nå.

Jeg synes det mentale aspektet i det her er interessant. Før jeg startet på denne sukker-uken, følte jeg meg så mye mer vel med utseendet mitt, mens nå( det kan jo ikke være sÅÅ stor forskjell) føler jeg meg som en ballong...... 

 

 

Haha! Jeg - den fødte løper??!!!! Nei, det er vel tvilsomt. Men det er i alle fall gøy akkurat nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg startet mitt 6-ukers prosjekt på jobben der jeg jobber fysisk 2-4 dager pr uke - så jeg håper det også gir utslag på vekta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg startet mitt 6-ukers prosjekt på jobben der jeg jobber fysisk 2-4 dager pr uke - så jeg håper det også gir utslag på vekta :-)

Så fint å jobbe fysisk! Her har det vært en uke med hodepine - jeg tror det er cola abstinens - og null godteri, men dessverre spist godt....Fikk høre av en venn at jeg hadde gått ned, så det gir jo litt motivasjon igjen. Nå er det ost og kjeks og vin, men trening i morgen tidlig da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned en kilo på ei uke :-)

Og med tanke på at helga som var inkluderte hyttetur med gode venner, vin, øl og god mat, så er jeg godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...