Gå til innhold

VipRoom


Maglor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dette lovlig? Antar det koster penger, eller det er servering som koster penger...

Det er jo ikke prostituerte man "swinger" med ;)

Noen som har vært på sexklubben VipRoom i Oslo? Ja, den som ble utforsket i en episode av "Trekant" for noen år siden.

Jeg og exen snakker om å prøve :D 

http://viproom.no/

 

Aldri forsøkt lignende og tenker du neppe får mange innspill på dette forumet. Kanskje forsøke mer spesialiserte forumer for å høre erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette lovlig? Antar det koster penger, eller det er servering som koster penger...

Hvorfor skulle det være ulovlig? AnimatedQuestionMarkSmiley.gif

Det er visstnok inngangspenger og man kan kjøpe (alkoholfri) drikke evt ha med annet selv.

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Aldri forsøkt lignende og tenker du neppe får mange innspill på dette forumet. Kanskje forsøke mer spesialiserte forumer for å høre erfaringer?

Vet du om noe passende forum da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og exen snakker om å prøve :D 

Du og exen? Jeg trodde VipRoom var for par som ønsket å møte andre swingers?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og exen? Jeg trodde VipRoom var for par som ønsket å møte andre swingers?

Vi er sammen igjen på et vis, elskere ihvertfall og kan kanskje tenke oss litt mer action. Lodde stemningen på klubben ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er sammen igjen på et vis, elskere ihvertfall og kan kanskje tenke oss litt mer action. Lodde stemningen på klubben ihvertfall :D

Wow, det høres romantisk ut - not!

Vi er sannelig ulike du og jeg Maglor :D Jeg tror ikke NOE ville vært en større turn-off enn at jeg og kjæresten skulle prøve pånytt og han benevnet meg som exen eller elskerinnen, samtidig som vi diskuterete hvor og hvordan vi skulle fått pult litt med andre. I min verden ville dette definitivt betydd slutten på slutten en gang for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det høres romantisk ut - not!

Vi er sannelig ulike du og jeg Maglor :D Jeg tror ikke NOE ville vært en større turn-off enn at jeg og kjæresten skulle prøve pånytt og han benevnet meg som exen eller elskerinnen, samtidig som vi diskuterete hvor og hvordan vi skulle fått pult litt med andre. I min verden ville dette definitivt betydd slutten på slutten en gang for alle :)

Spørs hva du mener med å prøve på nytt, vi har ingen planer om å flytte sammen igjen. Hun kaller meg elskeren også, synes ikke det blir feil. :) Hun har mast om å treffe meg igjen i lang tid, synes andre menn er kjedelige haha. For oss er sex der man bryr seg om hverandre veldig romantisk.

Tror vi er ganske like jeg Kayia, du har bare ikke spredt vingene helt ennå og gitt slipp på forvrengte følelser som misunnelighet og behov for moralisering ;)

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er ganske like jeg Kayia, du har bare ikke spredt vingene helt ennå og gitt slipp på forvrengte følelser som misunnelighet og behov for moralisering ;)

Haha, nice try, men nei - vi er definitivt ikke mye like på dette området Maglor :D Mine følelser er hverken forvrengte eller styrt av et moralbehov av den grunn, men i motsetning til deg foretrekker jeg å leke med og overøse all min kåtskap overfor en person av gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nice try, men nei - vi er definitivt ikke mye like på dette området Maglor :D Mine følelser er hverken forvrengte eller styrt av et moralbehov av den grunn, men i motsetning til deg foretrekker jeg å leke med og overøse all min kåtskap overfor en person av gangen ;)

Blir jo mest av det, de fleste swingers drar på sexklubb med et par ukers mellomrom som et ekstra krydder. Skjønt har man noen favorittpar å leke med kan man jo treffes hos hverandre oftere  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...