Gå til innhold

Allergisk mot støv og pollen. Bruk munnbind!


Andre Sveen

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette var jeg fant ut for to år siden. Bruk av munnbind stopper alle allergiske reaksjoner for meg.

Ingen full erstatning for en støvmaske, men er godt nok til at alle mine allergiske reaksjoner stopper så lenge jeg bruker det.

Relevant for arbeid i hagen, renholdere, storkjøkken osv. Egentlig alle med allergi mot støv og pollen. Laget en youtubevideo som viser dette og den heter "stopp allergien med munnbind". Bruker selvfølgelig allergimedisiner om våren når det er sesong for meg, men det slår jo igjennom uansett. Bruk av munnbind stopper alle reaksjoner så lenge jeg bruker det. Det stopper også den uforklarlige småkløinga jeg ofte har under nesa. Veldig deilig når man skal jobbe med et eller annet og i tillegg stoppe småslappheten som gjerne følger med allergi.

Merk for løsemidler er det filtermaske som gjelder. Jula, Tess, felleskjøpet osv.

 

Hilsen Andre Sveen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...